Permalänk

Är så sjukt sugen - om någon har en betanyckel som ligger och dammar så tages den emot tacksamt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Sedan de ändrade så att det blev svårare att få auraxium börjar spelet närma sig mer pay-to-win, men än är spelet inte där. Vi får se hur utvecklingen kommer fortsätta. Oavsett så är det ett trevligt spel.

Huh? Du borde tjäna 1000-3000 Aux i timmen nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXale:

Huh? Du borde tjäna 1000-3000 Aux i timmen nu.

Inte spelat på några dagar, så har inte koll på vad de har ändrat nu, men det var iaf. på en låg nivå senast jag spelade :p.

Permalänk
Medlem

synd att det inte funkar på min dator......-.-

Permalänk

Har reggat mig för en beta-nyckel, dock om någon har en nyckel liggande tas den väldigt tacksamt emot!

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått beta invite och startade spelet men kommer inte förbi delen där man väljer server... Ska det vara på det viset?

Förresten, vilken är den populäraste EU servern?

Permalänk

PLANETSIDE 2 LAUNCH DATE ANNOUNCED!

Permalänk
Avstängd

Gott.
Dags att det finns ett teambaserat spel som funkar och inte blir ett BF3 epic fail.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Då får utvecklarna ligga i den närmaste månaden ^^, tycker det finns många optimeringar och saker de behöver göra...

Permalänk
Medlem
Citat:

On November 20th, PlanetSide 2 will officially launch completely free to play for everyone.

Spelet kommer alltså inte ha någon månadskostnad eller missförstod jag detta?

EDIT: Läste nu "Free to play" högst upp under speltiteln på deras hemsida ...duh *facepalm*

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Spelet kommer alltså inte ha någon månadskostnad eller missförstod jag detta?

EDIT: Läste nu "Free to play" högst upp under speltiteln på deras hemsida ...duh *facepalm*

Det kommer att finnas betalalternativ, men kommer inte ihåg vad man får för det. (Kommer då kosta ca 150kr per månad).

Permalänk
Medlem

Så snart alltså? Fan, hur ska jag ha tid att spela? xD

Nåja, det löser sig nog. Bara att börja leta outfit på allvar då.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Om någon har en Planetside 2 beta key över har jag 2 firefall nycklar liggande.
Behöver få tag i en beta key till min bror.

Edit, han har nog en eller två nycklar liggande med. Bytar flera mot en planetside 2 nyckel då båda spelen helst skall spelas i grupp

Permalänk
Medlem

Fick mail från SOE och har två betanycklar jag inte behöver. Först till kvarn!

N27E-DRPD-NTN7-3JDP-N9M4
3EJP-AHGJ-ECMK-CAP3-4JTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rorax:

Fick mail från SOE och har två betanycklar jag inte behöver. Först till kvarn!

N27E-DRPD-NTN7-3JDP-N9M4
3EJP-AHGJ-ECMK-CAP3-4JTX

Min bror tackar dig, vill du ha en firefall nyckel eller två?

han tog 3EJP-AHGJ-ECMK-CAP3-4JTX.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

Min bror tackar dig, vill du ha en firefall nyckel eller två?

han tog 3EJP-AHGJ-ECMK-CAP3-4JTX.

Tackar! Jag tog den andra nyckeln.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är alla servrar nere? Jag kan inte joina någon server.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fick beta invite idag. Installerat men inte orkat spela. Får bli en annan dag när jag inte haft en 12h arbetsdag.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

OK, jag är säkert otroligt trögfattad men när jag vara inne på en server igår så kommer man bara till någon sorts bas där alla spelare bara hänger eller springer omkring helt random utan en enda fiende i sikte. Vad ska man göra för att få lite action?

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Om du trycker upp kartan finns det alternativet "Instant action", förhoppningsvis hamnar du då i en bra bas. Utöver det brukar det finnas Galaxies som flyger iväg från startbasen, brukar skrivas om det i chatten. Men om det är något du undrar över så skriv i chatten och frågar, förhoppningsvis är det någon hjälpsam som är inloggad :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

Min bror tackar dig, vill du ha en firefall nyckel eller två?
han tog 3EJP-AHGJ-ECMK-CAP3-4JTX.

Varsågod, har dock inget behov av en firefall nyckel men ge gärna bort den till någon annan som vill ha den.

Permalänk
Medlem

Om det är någon som sitter på en beta-key som inte används så skulle jag vara väldigt tacksam ifall jag skulle kunna få en Skicka ett PM till mig ifall någon vill dela med sig

Mvh Calle

Permalänk

Kom in i betan idag, hade nästan glömt att jag hade anmält mig till den. Men det är jäkligt roligt, dock bara hunnit köra i ca 1h...

Visa signatur

Stationär dator:I5 2500k 3.3GHz/ Cooler Master Hyper 212 Plus/ MSI P67A-C45 B3/MSI gtx 560 ti/ Corsair 8 gb 1600Mhz LP/ Fractal Design Core 3000/ 500GB Samsung Spinpoint F3 HD502HJ/ Samsung SSD 830 256GB/ BenQ TFT 24'' G2420HDBE/ Windows 7

Bärbar: HP ProBook 4520S/ Ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Fick precis min beta, registrerade säkert 3 månader sedan, så det var på tiden!
Har ej hunnit spela än, hoppas det laddar färdigt så man kan testa det snart.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

Ifall det är någon som har en beta-key över hade jag gärna tagit en eller bytat mot en dota 2 key. Har försökt att få en key i flera månader nu

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4. CPU:Intel Core i5 3570K @ 3,6 Ghz Moderkort: Z77 Asrock Extreme 4 GPU: XFX 6870. PSU: OCZ 600w 80+ Bronze HDD: Seagate 1TB RAM: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Hur är spelet prestanda mässigt? Flyter på fint med t.ex 670?

Visa signatur

Moderkort: Asrock Z77 Extreme4 | CPU: Intel Core I7 3770K, Noctua NH-D14 | RAM: 4x 4GB Corsair Vengeance Low Profile | GPU: Asus GTX 680 DC2T | HD: Samsung SSD 830 128GB | CHASSI: Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av arto:

Hur är spelet prestanda mässigt? Flyter på fint med t.ex 670?

Det flyter på väl med mitt 7970, så tror inte det bör vara något problem med ett 670.

Permalänk

Någon mer än jag som har problem med ljudet?
Speciellt då det hände mycket så försvinner massa ljud.

Skickades från m.sweclockers.com