-TheWarZ- "Jag har ingen att spela med"-tråden

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja vara med, köpte spelet för någon dag sen
Dock inte så aktiv här på SweC men kan kolla imorgon om det har kommit upp något mer

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på att tema upp?
Vi är några som lirar men det är alltid roligare att vara lite fler samt att risken att man spelar tillsammans blir större ju fler man är som lirar.

Jag kommer att fixa en mumble kanal på sweclockers/skyttegravs mumble.
Kommer nog upp under morgondagen.
Jag samt 2 andra kommer att hänga på låset när dom slår upp portarna för resten av kartan.

Permalänk
Medlem

Nu vill jag ha svar från alla som är sugna, eller de som kan/vill skapa en "clan"

Finns det någon som kan ordna en TS3/Mum/Vent server som man kan använda dedikerat till WarZ?

Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara på WarZ, då jag börjat lira ARMA2 seriöst
I så fall får någon annan ta tag i flamman och fortsätta hålla i det!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Nu vill jag ha svar från alla som är sugna, eller de som kan/vill skapa en "clan"

Finns det någon som kan ordna en TS3/Mum/Vent server som man kan använda dedikerat till WarZ?

Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara på WarZ, då jag börjat lira ARMA2 seriöst

Jag är sugen på att vara med i en SweC klan, kan inte hosta pga mitt s*tans adsl.
Pioneer pack är köpt. Kan du inte slänga upp en liten poll för att se intresset(och kanske skapa en post med alla som anmält intresse)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Jag är sugen på att vara med i en SweC klan, kan inte hosta pga mitt s*tans adsl.
Pioneer pack är köpt. Kan du inte slänga upp en liten poll för att se intresset(och kanske skapa en post med alla som anmält intresse)

Samma här. Herrn har möjligtvis en Thompson TG784?

Känns som om det är onödigt, med de tre trådar jag skapat ang. WarZ så har intresset varit stort, inte minst för en egen SweC klan.

men som sagt, det behövs att någon tar tag i det, jag kommer lägga mindre tid på WarZ då jag lirar ARMA, därför behöver jag någon som kan hjälpa till och gärna se till att vi kan få upp en server. Det SKA inte vara så svårt

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Om jag tycker WarZ är värt tiden de kommer ta, så kanske jag kan orda en mumble åt er, kommer då hamna på dator 2 i sign, tyvärr utan SSD men det gör inte så mycket, mumble hamnar ändå på ramdisk

Kommer förövrigt göra som sverker o lira massa Arma, speciellt 3'an som ser förträfflig ut! för de e så vi rullar!

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Samma här. Herrn har möjligtvis en Thompson TG784?

Tg789:) Den är faktiskt bara usel, till skillnad från tg784:an som är ett skämt.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

Det ska finnas en kanal på Sweclockers mumble som heter "The Warz".

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Det ska finnas en kanal på Sweclockers mumble som heter "The Warz".

Ah gött, när kan vi med 48h nycklar köra, är det den 31 oktober som gäller?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Skrivet av Itchy Trojan:

Ah gött, när kan vi med 48h nycklar köra, är det den 31 oktober som gäller?

Yes.

Visa signatur
Permalänk
Medlem.

Jag är gärna med och lirar ikväll om någon är sugen

Visa signatur

3x24"LED - 2x670gtx OC 4GB - 120GB SSD - 3TB - 3820 i7 - 16GB L9 - x79 - 850AX - H100 - Fractal Define R3

90" Kingstone - Z2 - 7.1 QLN Custom - HarmanKardon Avr 355 - HTPC - E8600 4Ghz - 8Gb - 4Tb - 4870x3 - 690W - Antec Kuhler 620 - Antec 900

Permalänk
Medlem

Är intresserad av att vara med i en "klan liknande" grupp, om intresset finns kan jag även kolla upp om jag kan få tag på en TS3 server som är uppe mer eller mindre 24/7. Har tillgång till TheWarZ via köpt version så kan spela när som, vore nice om vi kunde samla ihop en grupp på åtminstone 10 personer. De flesta grupper jag har stött på är av mindre sort, oftast 3st. Så om man är ett par st, dvs fyller 1/3 av servern så klarar vi oss ganska bra garanterat!

Permalänk

Är väldigt sugen att ha någon och lira med :). Har själv en teamspeak server osv, Skicka pm om ni vill lira

Permalänk

om ni vill lira med en grupp så joina mumble och kom in på the War Z grupp 1 vi brukar vara en grupp som lirar med varandra