FH/FHSW för Battlefield 1942

Permalänk

FH/FHSW för Battlefield 1942

Tjena! jag har lirat battlefield 1942 hela mitt liv och tycker fortfarande att de är det bästa spel som någonsin gjorts. Nu har det äntligen har blivit free to play och vi kanske kan få in fler spelare till Forgotten hope secret weapons (FHSW) som stödjer med senaste patchen upp till 128 spelare.

FHSW är riktigt bra gjort och utvecklas fortfarande av ett japanskt team. FHSW likt FH lägger till realism i bf42 + nya fordon, många av dom byggdes alldrig (så som ratte och maus).

Följ instruktionerna på Moddb så borde de funkar prima:
http://www.moddb.com/mods/forgotten-hope-secret-weapon/tutori...

Jag och några till har försökr övertala FHSWeurop att starta en server vi origin BF men de verkar inte bli nått av de så vi får ta saken i egna händer så snart nog ska vi ha en server uppe, under tiden kör vi en client side server lite då och då.

återkommer med IP osv snart.

Visa signatur

I look up at the moon and stars and I am comforted knowing that we see the same thing, and that connects us, even if we are separated by a great distance.

Permalänk
Medlem

FH var riktigt bra kommer jag ihåg.. Tyvärr blev inte FH2 lika populärt när det kom till slut efter många om och män.. Åsså ingen moddning i BF3 tyvärr
Kan tänka mig ladda på för köra FH igen. Tack för tipset!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Riktigt härligt att höra. Lirade rätt mycket FH själv (FH och SH).
Ser framemot att lira igen. Hoppas ni får upp servern snart.