Far Cry 3 vs Black Ops 2 vs Assassin's Creed 3

Permalänk
Medlem

Far Cry 3 vs Black Ops 2 vs Assassin's Creed 3

Jag tänkte köpa någon av dom 3 spelen, men vet inte vilket.
Vad tycker ni är det mest prisvärda?

Permalänk

Jag ska skaffa FC3, tycker att det ser grymt bra ut!
Black ops har jag tittat när mina klasskompisar kollat på videor från, och det ser inte alls särskilt underhållande ut...
Assassin's Creed 3 ser också väldigt bra ut!

Jag tycker att du ska titta på gameplays från de olika och sedan välja! Själv sätter jag CoD BO2 längst ner på listan av spel jag vill ha just nu.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Black Ops 2 pga det kommer ge mer speltimmar, de andra är väl bara singleplayer spel som du inte kommer spela igen när du väl klarat dem?

Permalänk

Far Cry 3, men vad är det här för fråga? Vi vet inte vad för något du tycker om:) Sa Far Cry 3 för att jag älskade ettan och det är bra pris på det på greenmangaming.com, över priset finns en voucher som ger 30% på deras låga pris så det landar på 35 dollar tror jag vilket är ca 230kr.

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem

FC3 och AC3 är båda sandboxspel med multiplayer, så gillar du dem kan det bli väldigt många speltimmar. Det kan blops 2 också. Beror helt på vad du tycker om. Jag kommer nog skaffa de två första, när jag spelat igenom lite mer av det jag har först.

Visa signatur

1800x @ 4,025GHz @ 1,2875V, Noctua NH D15 AM4, 2x8Gb G-Skill Flare X 3200 MHz CL 14,14,14,37 MSI 1070 Gaming-X 8 GB, 8GB RAM, Slaktad Seagatedisk på 4TB, Define R3, Corsair TX V2 750 W

Lenovo Yoga 2 Pro, i7, 8GB, 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Black Ops 2 pga det kommer ge mer speltimmar, de andra är väl bara singleplayer spel som du inte kommer spela igen när du väl klarat dem?

Sant sant, tror jag kör på black ops 2. Far Cry 3 kan man också köra multi-player men det ser inte lika roligt ut som cod's multiplayer

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikssonown:

Far Cry 3, men vad är det här för fråga? Vi vet inte vad för något du tycker om:) Sa Far Cry 3 för att jag älskade ettan och det är bra pris på det på greenmangaming.com, över priset finns en voucher som ger 30% på deras låga pris så det landar på 35 dollar tror jag vilket är ca 230kr.

Dum fråga, antiken gillar jag krig spel/fps eller lite äventyr blabla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qry25:

Jag tänkte köpa någon av dom 3 spelen, men vet inte vilket.
Vad tycker ni är det mest prisvärda?

Jag ska köpa alla 3, om några månader när dom går för halva priset på CDON

Visa signatur

ASUS MAXIMUS Z790 HERO / i9 13900k 5.8GHz / Corsair iCUE H150i Elite Capellix XT / G.Skill 6000 64GB / Asus RTX 4090 / Philips 43" 4K IPS LED / Samsung 980 PRO 8T / Phanteks Eclipse NV7 / Corsair AX1600i 1600W / CORSAIR Silens RGB / FUNC / ASTRO A50 gen3 / Win 11 Home 64 och MYCKET Nöjd. Mobil: SamUltra23 / Platta: GALAXY PRO 12.2 / Sony Xperia Z Tab / Dyseleksi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qry25:

Jag tänkte köpa någon av dom 3 spelen, men vet inte vilket.
Vad tycker ni är det mest prisvärda?

Far Cry 3 alla dagar i veckan, känns bara mycket mer intressant och "nytt" jämfört med de andra titlarna du nämnde.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Skulle säga AC3 utan tvekan... testat AC3 och FC3 var helt okej men tycker att AC3 var mycket mycket roligare

Blops 2 vill jag inte ens testa... förmodligen ungefär samma skit som alla spelen innan