Permalänk

Det fungerade för mig efter att jag försökt joina 5-7 servrar och varje gång valt "open i origin". Det finns hopp!

Permalänk

Jag kan inte ens starta spelet nu. Det går inte, liksom. Fastnar på Joining Server.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Får inte Origin att hitta patchen.. Tar typ 50 klicks på "Reload my games" inne i Origin för att ens kunna visa mitt bibliotek..

Permalänk
Medlem

Verkar vara typ en gubbe som jobbar med BF3 DLC nu för tiden, alltid problem...

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem

YAY! Hahah här är min lösning för att få spelet att laddas ner:

Om det står att ni inte har AM när ni joinar en server så fortsätt tyck på "open in origin" . Därefter bör nedladdningen dyka upp i origin. Om den inte hämtas hem men står listad i nedladdningsfönstret, tryck på joina server även om felmeddelandet "An error was reported from EA Online" dyker upp. Fortsätt trycka på joina server enda tills nedladdningen börjar av sig själv.

Detta är knappast någon guide men så löste jag det i alla fall.

Lycka till nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Om det står att ni inte har AM när ni joinar en server så fortsätt tyck på "open in origin" . Därefter bör nedladdningen dyka upp i origin. Om den inte hämtas hem men står listad i nedladdningsfönstret, tryck på joina server även om felmeddelandet "An error was reported from EA Online" dyker upp. Fortsätt trycka på joina server enda tills nedladdningen börjar av sig själv.

Detta är knappast någon guide men det så löste jag det i alla fall.

Lycka till nu.

Hur ska jag kunna joina AM server när det inte finns just nu?

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem

ska man ladda ner i dag igen?laddade ner en patch i går och nu hoppar en nerladdning igång igen??1 timme återstår?

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Hur ska jag kunna joina AM server när det inte finns just nu?

Jag får upp över 100 st AM servers. Är du säker på att du har bockat i expansionen till vänster i server browsern?

Permalänk
Medlem

SÅ DÄR JA!! Efter typ 20 omstarter av Origin, hundratals klick på repair install och check for updates, så fick jag äntligen fram patchen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av linde:

ska man ladda ner i dag igen?laddade ner en patch i går och nu hoppar en nerladdning igång igen??1 timme återstår?

Samma här, tankade en exakt lika stor patch igår tror jag, den var iaf också på 3.8 nånting.. Så jag trodde man förladdade då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Detta är knappast någon guide men det så löste jag det i alla fall.

Lycka till nu.

Det där fungerar bara för vissa, för mig t.ex. så händer inget i Origin. Verkar helt random vem som får AM eller inte.

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av loweb_:

Det där fungerar bara för vissa, för mig t.ex. så händer inget i Origin. Verkar helt random vem som får AM eller inte.

Får du fortfarande upp rutan om att du saknar tillgång till AM när du försöker joina en server?

Permalänk
Medlem

laddade ner uppdateringen igår, men är tvungen att ladda ner den idag igen.
Hade väl inte vart världens största problem om jag inte satt på en 400kb/s uppkoppling :/

Permalänk
Medlem

Jag har 10Mb och patchen startade fint på 1.5MB/s, nu ligger jag på 15Kb...

Permalänk

Tog ner 3gb patchen igår. Tror ni man kan spela AM nu då ? NEJ FÖR I HELVETE HELLER !

.......................................

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Nu laddar den ner afermath.
Joinade en kompis och tryckte sen öppna i origin så började den ladda ner.
har inte funkat innan men nu gick det...

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk

Äntligen funkar de för mig med nu:D ligger på 5MB/s stabilt:)

Visa signatur

----

Permalänk

Det här kunde löst bättre....
Att sitta o vänta på att ladda ner patchen idag igen det e fan tröttsamt.
Men va ska man göra?
Får la köra lite annat gött offline sålänge.

Permalänk
Medlem

Har inte lirat på ett tag. Alla har blivit sååå sjukt mycket bättre än mig. Eller är det jag som har börjat suga ännu mer.
Iaf, finns det någon bra Aftermath bana för oss lite sämre spelare?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Får du fortfarande upp rutan om att du saknar tillgång till AM när du försöker joina en server?

Japp, "you must download and install this expension"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Haha se nu, just när jag skriver detta så har den börjat ladda hem.

Visa signatur

Permalänk

Min hittar fortfarande inte... -.-
Blir inte plus för EA direkt.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Innan ni gnäller:

Citat:

"UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience."

Taget från battlelog, finns även på EA's hemsida. Antar att det är för att inte överbelaste serverarna etc.

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem

Laddade ner AM precis på min ena dator och låg på ca 8-10MB/s men nu när jag ska installera det på en annan så får jag bara 800-900kb/s. Någon annan som också har fått långsamare nedladdning?

Permalänk
Medlem

Fattar ingenting, satte igång nedladdning manuellt för några dagar sedan genom att leta efter uppdatering och den laddade klart 3,8GB samma kväll. Nu säger den bara att jag inte har uppdateringen, är det så för er andra också?

För visst ska det ingå med Premium?

När EA bemödat sig med att göra en liten popupruta kunde de väl också informerat lite bättre så man vet om något gått snett vid installationen eller om det bara är att vänta.

Permalänk
Medlem

Det var en annan patch, eller så laddade vi 3.8GB tom data haha.. För man måste ladda ner igen nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av loweb_:

Japp, "you must download and install this expension"

Jag har tyvärr inget annat förslag

Testade lira lite snabbt, det här kan bli en lyckad expansion. Scavengerbanorna är i minsta laget men det lär nog gå bra. (förlåt om jag förvärrar situationen)

Permalänk
Medlem

Alltså jag blir så jääääääävla trött!!! Hur fan kan de bli sånt här helvetes jävla piss klydd så fort ett spel ska släppas?!?!?!?!?!

Får bara fram att jag behöver ladda ner expansionen när jag försöker joina en server. Men det har jag ju gjort. Provat att reparera och starta om och annat skit. BAJSSSSS!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av blekfet:

Det var en annan patch, eller så laddade vi 3.8GB tom data haha.. För man måste ladda ner igen nu!

Men hur, har testat "Sök efter uppdatering" men inget händer, har provat reparera installationen. Försöker jag gå in på en Aftermathbana dyker popuprutan upp som säger att man måste installera expansionen.

Edit: Efter att försökt få igång det hela kvällen började den nu att ladda ned dryg 3.8GB igen, vad var det jag laddade ned i förrgår då som också var 3.8GB?

Har bara 2mbit för tillfället så det blev antiklimax att behöva ladda ned något man redan trodde var fixat. Tar typ 5 timmar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckie:

Men hur, har testat "Sök efter uppdatering" men inget händer, har provat reparera installationen. Försöker jag gå in på en Aftermathbana dyker popuprutan upp som säger att man måste installera expansionen.

Edit: Efter att försökt få igång det hela kvällen började den nu att ladda ned dryg 3.8GB igen, vad var det jag laddade ned i förrgår då som också var 3.8GB?

Kan ha varit 3,8GB med andra buggfixar etc. Vi vet ju inte säkert att det är samma sak.

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|