Permalänk
Medlem

1 Dosa - 2 telefoner, 1 surfplatta....

Hej

Finns det inte någon adapter för väggen som har 2-4 usb portar för att kunna ladda flera saker i ett uttag?
Sen undrar jag om det är samma ström som går mellan el>mobil som det är el>surfplatta.

Finns ju dual till Bilen men hittar ingen till ett vanligt eluttag.

Permalänk
Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

han leter efter en till bilen ju .......
Ont kolla bilteama !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av albin98:

han leter efter en till bilen ju .......
Ont kolla bilteama !!

Läs om läs rätt

Och till TS så är det samma volt på all USB dvs 5 men Amperen skiljer.. tar längre tid att ladda surfplattan i en mobil adapter men annars fungerar det kanon

Permalänk
Medlem

En sån här kanske? Jag vet att jag har sett samma modell fast med två usb. Kan inte komma på var bara.

Permalänk

Denna använder jag hemma. Med bara en enhet inkopplad kan den ge 2A och ladda även surfplattor med full fart. Samt att den går att fälla ihop gör den till en mycket bra resekompis om man är flera som ska ladda telefoner.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk

Den här har fyra uttag och jag kan rekommendera den helhjärtat. 3 av uttagen är 500mA, det fjärde är 2A och fungerar bra med iPad. Normalt laddar jag Note II, iPad 2, headset och en Arc samtidigt varje natt.

Den fungerar så bra att jag kommer att köpa några till och ha i sovrum, arbetsrum, hall, på jobbet osv. Glöm inte att komplettera med ett antal USB-sladdar också - DX har många bra och billiga i olika längder och format.

Permalänk
Skrivet av albin98:

han leter efter en till bilen ju .......
Ont kolla bilteama !!

han letar efter väggen

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk