Permalänk

jag tror att du skulle få plats med allt utan problem i Fractal design chassit som du blev tipsad om ovan Det som du får "modda" är vart du har hårddisken/diskarna då du behöver ta bort hdd burarna för att få plats med graffekorten. det finns ju även plats för en blueray spelare förutsatt att det är en slim modell. Tror du kan lösa problemet med hårddiskarna!

Visa signatur

TBA

Permalänk
Medlem
Skrivet av miccke_13:

jag tror att du skulle få plats med allt utan problem i Fractal design chassit som du blev tipsad om ovan Det som du får "modda" är vart du har hårddisken/diskarna då du behöver ta bort hdd burarna för att få plats med graffekorten. det finns ju även plats för en blueray spelare förutsatt att det är en slim modell. Tror du kan lösa problemet med hårddiskarna!

Jag har kollat på det chassit och det är intressant, men jag får nog inte plats med vattenkylaren i den heller!! Kanske på sidan om man plockar på kortläsaren som tar lite plats just vid det 120mm hålet!!

Har ett annat stort chassi på gång som kan funka.

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Romian:

Blev ju rätt nice måste jag säga. Sitter man i soffa som bilden visar ser det ju riktigt bra ut. Antar att de är rätt maxat att lira BF3 på projektorn? ;>

Ja som sagt, kylaren på sidan och fläktarna på locket syns inte när den står i bänken. Ja det är riktigt maxat att lira BF3 på 104" bioduk till 7.2 ljudsystem.

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -

Permalänk
Medlem

Dvs en Spelmaskin kombinerad med media möjlighet.
Synd att det blev bajs med locket och kablarna till grafikkorten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne:

Dvs en Spelmaskin kombinerad med media möjlighet.
Synd att det blev bajs med locket och kablarna till grafikkorten.

Ja den lösningen är inte den snyggaste!! Men jag har ett nytt projekt på gång som kommer bli snyggare

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -