Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Gta III svae/load

Hej
Jag har ett litet problem med mitt Gta III. När jag spara så går det hur fint som helst.. men när jag försöker att ladda/loada savesen så frunkar det inte.. då hoppar det bara ut till windows där det står en massa fel meddelanden.

Vad ska jag göra?`

/MVH
blitz

Visa signatur

Asus P7P55D Pro - Intel Core i5 720@3,25 GHz - 4 Gb Corsair DDR3 - 8800 GTS 640 Mb - 1,6 Tb - LianLi PC-60

Permalänk
Medlem

Patcha det till senaste versionen?
Köpa det så du kan pacha det till senaste versionen?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

har köpt det!

Visa signatur

Asus P7P55D Pro - Intel Core i5 720@3,25 GHz - 4 Gb Corsair DDR3 - 8800 GTS 640 Mb - 1,6 Tb - LianLi PC-60

Permalänk
Medlem

kör du windowsxp med ett nvida kort ?
isåfall behövs det en liten små patch. kommer dock inte ihåg var den hette och var man kan hitta den

Permalänk
Medlem

Det där händer bara med den olagliga versionen.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av disc
kör du windowsxp med ett nvida kort ?
isåfall behövs det en liten små patch. kommer dock inte ihåg var den hette och var man kan hitta den

Hmm.. någon som vet?

Visa signatur

Asus P7P55D Pro - Intel Core i5 720@3,25 GHz - 4 Gb Corsair DDR3 - 8800 GTS 640 Mb - 1,6 Tb - LianLi PC-60

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trek
Det där händer bara med den olagliga versionen.

Nej, det händer även med original-spel...

BLiTz, ge mig ditt ICQ-nummer så kan du få XP-patchen av mig. ( Orkar inte lägga upp den på nån server...)

Permalänk
Medlem

du har en warez version av spelet. Fortsätter du fråga kommer du förmodligen att bli avstängd

Citat:

Q: Jag kan inte ladda mina sparade spel?

A: Det beror på no-cd cracken. Förfrågningar angående warez resulterar i varning.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=60938

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr

Nej, det händer även med original-spel...

BLiTz, ge mig ditt ICQ-nummer så kan du få XP-patchen av mig. ( Orkar inte lägga upp den på nån server...)

det patchen hjälper bara till meny-buggen

Permalänk
Medlem

ja ja... jag hade samma problem som blitz efter att jag hade installerat XP på burken. Och patchen nedan fixade det....

*wasted* /quizor

Permalänk
Medlem

Men Ansgarr den där fixen är bara för menyerna, han ska ladda uppgradringen från www.grandtheftauto3.com för att det ska fixas.

om det nu fixade sig för dig så är det väll bra men det är ABSOLUT inte det som är "fixet"

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Hedersmedlem

Ansgarr: Om det är ditt konto föreslår jag att du tar bort gta3.exe därifrån, gissar att det är den "rätt crackade" versionen så det är inte så konstigt att det hjälper. Det är alltså warez och sånt leder till varning och eftersom du redan har en varning så blir du bannad, bara så du vet.

Och det händer INTE med originalspelet, om inte du köpte "originalspelet" för 50:- och den kom utan handbok och i en cd-r skiva...

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trek
Det där händer bara med den olagliga versionen.

Hehe, är du säker på det ???

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silent Assassin

Hehe, är du säker på det ???

hähä jappz för det var fel i "Cracken" juh Inge mer snack om det nu...

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Står ju i readme filen till patchen till GTA3 att det fixar load problemen så det var med i "original spelet" också men, det var bara dom första exemplaren och dom kom inte til lsverige så alla som gnäller om problemen här på swec har garanterat wärchat till sig.

köp spelet FFS säger jag

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Asså, det är så synd om folk som inte köper sina spel, dom borde faktiskt dö!

Visa signatur

gotta go fast