Permalänk
Medlem

Hur är vibrationerna mellan chassit och underlaget? Funderar på att köpa detta chassi för det jag har nu håller jag på att bli galen på, så fort man ställer ner det på ett underlag så blir det ett j*vla liv.

Visa signatur

Stationär: i7 870 - H55M USB3 - 8GB RAM - GEFORCE GTX 1050 Ti - 512GB SSD - 1TB HDD
Laptop: Gigabyte P34G v2 - i7 4710HQ - 8GB RAM - HD 4600/GTX 860M - 128GB mSATA SSD - 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabo86:

Hur är vibrationerna mellan chassit och underlaget? Funderar på att köpa detta chassi för det jag har nu håller jag på att bli galen på, så fort man ställer ner det på ett underlag så blir det ett j*vla liv.

Jag kände faktiskt av en del vibrationer när jag hade datorn på bordet bredvid skärmarna..
Står den på golvet så hör/känns ingenting

Permalänk

Gillar skarpt!

Lite frågor bara, låter den mycket eller hyffsat tyst?

Vad ligger temparna på ungefär vid gaming?

Återigen snyggt gjort, blir sugen på nått liknande!

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunezz:

Jag kände faktiskt av en del vibrationer när jag hade datorn på bordet bredvid skärmarna..
Står den på golvet så hör/känns ingenting

Ok tack för det, jag har min dator ståendes på en hylla inne i skrivbordet, kan ju vara den hyllan som inte ligger helt stabilt (ikea) som bidrar till vibrationsoljudet.

Visa signatur

Stationär: i7 870 - H55M USB3 - 8GB RAM - GEFORCE GTX 1050 Ti - 512GB SSD - 1TB HDD
Laptop: Gigabyte P34G v2 - i7 4710HQ - 8GB RAM - HD 4600/GTX 860M - 128GB mSATA SSD - 1TB HDD

Permalänk
Medlem

Mycket fint galleri har samma chassi och är hur nöjd som helst!

Älskar det verkligen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:

Mycket fint galleri har samma chassi och är hur nöjd som helst!

Älskar det verkligen!

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar!
Ja det är ett riktigt trevligt chassi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunezz:

Tackar!
Ja det är ett riktigt trevligt chassi!

Hur hög CPU-kylare får man in?

Går i tankarna att bygga en mITX gaming burk, och ditt galleri har verkligen gett mig insipration!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Hur hög CPU-kylare får man in?

Går i tankarna att bygga en mITX gaming burk, och ditt galleri har verkligen gett mig insipration!

hur blir tempen i chassit? antar att du använder radiatorn med luft från burken för att suga ut luft från burken, då den fram blåsen in luft.

Visa signatur

GTX 780TI SC @1,28ghz med accelero hybrid, I7 3770K @4,6ghz, 16gb 1866mhz ram, 240gb intel SSD x2, 2TB 7200rpm, fractal arc, fractal modulärt nätagg 850w

Permalänk

Coolt!

Ganska tyst och startar på runt 10 sek?

Visa signatur

Intel Xeon E5520 LGA 1366
Brave new world: O wonder! How many goodly creatures are there here! How beauteous mankind is! O brave new world, That has such people in't.