Permalänk
Medlem

32 tummare, behöver köpråd

min budgett ligger på 4-5 tusen och det måste vara från någon som erbjuder hemkörning då jag ej har bil och är på fel sida av e4an för att kunna hämta upp, kommer att ha tv'n mest till film men även också mycket till min 360,wiiU och nya boxen när den väl dyker upp

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

min budgett ligger på 4-5 tusen och det måste vara från någon som erbjuder hemkörning då jag ej har bil och är på fel sida av e4an för att kunna hämta upp, kommer att ha tv'n mest till film men även också mycket till min 360,wiiU och nya boxen när den väl dyker upp

Skulle nästan ta och rekommendera dig att kika på lite större storlekar än så. Beror såklart på hur du har tänkt med avstånd och så men 32" är rätt litet ändå om man ska kolla på film etc. Nästan alla webbshoppar erbjuder ju hemkörning. Det brukar kosta ungefär 500 kr beroende på.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

32 är vad som gäller för mig pågrund utav platsbrist, å min soffa ligger rätt nära tv'n så inget avstånd att tala om

Permalänk
Snusfri

Om du inte är 10 år och har samma kropp som Stephen Hawking så kan du lätt bara en 32" från postens uthämtningsställe.
Jag bar själv hem min 42" utan problem så det bör du klara om du nu inte har 1-2 mil.

Denna kanske kan vara något för dig.
http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/...

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

upp deill 37 tum kan funka, att bära är för mig en omöjlighet då jag har ganska så grov scolios, alltså skitont när jag lyfter

Permalänk
Medlem

http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/... funderar på att dra ut min budgett lite för denna, verkar den vara ett bra val ?

Permalänk
Medlem

följdfråga, är aktiv 3d "the shit" eller finns det bättre ? och vad behös för att kunna spela ett spel eller se en film i 3d ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

följdfråga, är aktiv 3d "the shit" eller finns det bättre ? och vad behös för att kunna spela ett spel eller se en film i 3d ?

För att kunna se aktiv 3D behöver du ett par aktiva 3D glasögon som kostar mellan 400-1000 spänn beroende på tv. Sedan behöver du ju 3D material plus något som kan spela upp 3D material. Så det blir ju mer kostnader än bara tvn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddz:

För att kunna se aktiv 3D behöver du ett par aktiva 3D glasögon som kostar mellan 400-1000 spänn beroende på tv. Sedan behöver du ju 3D material plus något som kan spela upp 3D material. Så det blir ju mer kostnader än bara tvn.

men överlag är det en prisvärd tv ?

Permalänk
Medlem

well poop, slutsåld å kommer in 1a i andra =_=