Permalänk
Medlem
Skrivet av Dylanator:

Njae, som du såg så stod det att man bör göra allt med lagom måtta!
Så det är alltså en avvägning som ändras under matchen beroende på dig och vilka du har i din omgivning!
Vad det gäller problemet med credits, så har "Zandz" inte nån info att ge med sina 1000 matcher i t59 premium!

Vad mina matcher i en type har att göra med en tråd om hur man spelar en Tiger vet jag inte men börjar ana troll i mossen.

Skrivet av Dylanator:

Du uppvisar tydliga tecken på i"internet rant"! Inte så utförligt svar, men lite spenderade minuter i din logg visar vart du står: jag orkar inte klippa och klistra i dina tidigare svar!
Men klart är ändå att du förstår att jag har rätt, även fast du vill vara lite motvals i just den här tråden!

Jo jag är den som visar tecken på "i"internet rant"" och avslutar varje mening med ett utropstecken för att skrika ut min mening och överrösta alla andra...

Och jag anser verkligen inte att du har rätt, vår syn på hur en match bör spelas skiljer sig markant men det har gått nog off topic som det är så jag tänker inte tjata mer om det. Alla har inte samma åsikt och tur är väl det.

Permalänk
Medlem

Ska ge mig i kast med Tiger H nu, blev precis klar med den smått gudomliga Tiger P efter en dag där precis allt gått rätt mest hela tiden.

Ska bli intressant att se hur H står sig, tanken är väl vinkla och utnyttja RoF och avstånd till min fördel utan att hamna för långt bak om jag är top tank. Får se hur det går i praktiken
Har bränt fri xp på torn och band till Tigern, så det är bara sista motorn jag behöver.
Har lidit genom AMX M4 1945 innan och jag tror att det hjälper lite.

Tiger P är ju mumma när man är top tank. Håll lite avstånd, kör fram och håll fronten mot fi=win.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.