Stort chassi under under 1000kr

Permalänk

Stort chassi under under 1000kr

Tjena alla på sweclockers!
Tänkte köpa nytt chassi eftersom att mitt nuvarande är alldeles för litet/gammalt.
Främst vill jag att chassit ska va väldigt stort eftersom att jag inte tänkte flytta runt på det + att jag får bra uppgraderingsmöjligheter.
Den första tanken som slog mig var att jag skulle välja ett http://www.inet.se/produkt/6909823/fractal-design-define-xl-r...
Som sagt har jag en budget på max 1000kr
Någon som har något annat förslag/tillägg?

Tackar på förhand

Permalänk
Medlem

Vill du ha ett tyst är det chassit väldigt bra.

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem

Håller med Skylar7s, kör på det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Be dem kontrollera chassit innan de skickar det för det är ett gäng feltillverkade chassin ute hos butikerna just nu. Kan både ha fel distanser och att mic/headphone utgångarna har bytt plats.

Permalänk
Skrivet av altair4:

Be dem kontrollera chassit innan de skickar det för det är ett gäng feltillverkade chassin ute hos butikerna just nu. Kan både ha fel distanser och att mic/headphone utgångarna har bytt plats.

Tack för att du berättade! Kanske slipper att få ett "Sönder" chassi nu

Permalänk

Slängde iväg en beställning på det nu! Tackar alla för snabba svar