Simcity regioner tillsamans

Permalänk
Medlem

Simcity regioner tillsamans

Tjena!
Har ingen att spela med tänkte om det är några här som skulle kunna tänka sig att starta en region med mig vill gärna att ni är aktiva, runt en timme om dagen eller iallafall några dagar i veckan, helger fungerar också bra.

Origin ID: Drewol

Visa signatur

| i7-2600k @4.6Ghz | GTX TITAN | Asus P8P67 B3 | Antec HCG 900W | 16GB DDR3 | 2TB HDD | 128Gb SSD|
#Framtiden

Permalänk
Medlem

nick: HenkeFrisk
bara att skicka en inbjudan så är jag på:) är hyffsat aktiv blir iallafall ett par timmer om dagen. Dock så är jag inte så extremt erfaren av simcity spelen då detta är mitt första.

Permalänk
Medlem

Jag är på! är aktiv ungefär 1h om dagen ID: Fiskbilen

Permalänk
Medlem

Utomjordingarna Anfaller!

Visa signatur

| i7-2600k @4.6Ghz | GTX TITAN | Asus P8P67 B3 | Antec HCG 900W | 16GB DDR3 | 2TB HDD | 128Gb SSD|
#Framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drewol:

Tjena!
Har ingen att spela med tänkte om det är några här som skulle kunna tänka sig att starta en region med mig vill gärna att ni är aktiva, runt en timme om dagen eller iallafall några dagar i veckan, helger fungerar också bra.

Origin ID: Drewol

Skrivet av henke95:

nick: HenkeFrisk
bara att skicka en inbjudan så är jag på:) är hyffsat aktiv blir iallafall ett par timmer om dagen. Dock så är jag inte så extremt erfaren av simcity spelen då detta är mitt första.

Skrivet av Aarox:

Jag är på! är aktiv ungefär 1h om dagen ID: Fiskbilen

jag har addat er alla nu

Permalänk
Medlem

Lätt att jag är på, skicka en invite bara. ID: Zxylth

Permalänk
Medlem

Skicka gärna en till mig med: Schougens

Visa signatur

NAS: Synology DS413

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Drewol:

Fick de med sig några kor?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Tja!

Jag är lätt på!
ID : Krilla91

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med
ID: MachineGunPanda

Permalänk
Medlem

Skickat en vänförfrågan nu. Blev lite tråkigt att köra själv.
Vilken server lirar ni på?

Om någon valfri vill lira så är mitt originid: pappadagar

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Skickat en vänförfrågan nu. Blev lite tråkigt att köra själv.
Vilken server lirar ni på?

Hi had en region på Västeuropa 4 men jag är inte hemma just nu...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| i7-2600k @4.6Ghz | GTX TITAN | Asus P8P67 B3 | Antec HCG 900W | 16GB DDR3 | 2TB HDD | 128Gb SSD|
#Framtiden

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på!
Chib1337

Vilken server är det?

Visa signatur

MoBo: MSI KRAIT Z170A CPU: i7 6700K @ 4.0GHz GPU: EVGA 980ti RAM: 16GB HyperX Fury DDR4 Lagring: 500GB + 500GB Samsung Evo Nätdel: EVGA 1000W Gold+ Chassi: H440 Kylning: H20 620 Bildskärm: BenQ XL2420T @ 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chib:

Jag är gärna på!
Chib1337

Vilken server är det?

Västeeuropa 4 verkar det som. Dock är den full :/

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

lite offtopic, men ändå inte:
hur funkar det med servrarna nu? är det stabilt så att man spela utan avbrytningar och rollbacks?

om det är det så funderar jag på att köpa, och då vill jag självklart vara med också!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Nick: HDKormi

Adda mig och invita så vi kan samarbeta och slå rekord

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem

Jag skulle också vilja ha några att spela med. ID: Gnejs84

Permalänk
Medlem

Mitt id: D4Bone3

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

Har addat samtliga som skrivit upp sitt origin nick.
Mitt är Torach

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Så trött på att spela själv, någon som vill starta en ny region på någon av de östeuropeiska servrarna? Jag har gjort en öppen SweClockers region på ettan. Adda mig om ni inte hittar den (id: zyMboL)

Permalänk
Medlem
Skrivet av zyMboL:

Så trött på att spela själv, någon som vill starta en ny region på någon av de östeuropeiska servrarna? Jag har gjort en öppen SweClockers region på ettan. Adda mig om ni inte hittar den (id: zyMboL)

Forsökte hitta den men det var lättare sagt än gjort. Lade till dig (id: tengilen).

Permalänk
Medlem

Finns en välfylld tråd redan där vi bjuder in eller intresseanmäler.

http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Samsung G80SD / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vlademil:

Finns en välfylld tråd redan där vi bjuder in eller intresseanmäler.

http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Tack

Permalänk
Medlem

Finns det någon plats kvar vill gärna vara med isåfall
Origin id: Fekmor

Edit: Såg att ni länkade till den andra tråden!

Visa signatur

Antec Three Hundred | P6T Deluxe V2 | i7 920 @3,6GHz | GTX 680 Windforce | 20GB 1600 Mhz | Corsair TX850W