Kvällsvaka: Lanseringen av nya Xbox

Permalänk
Medlem

Asså. Vilken gamer bryr sig om sport?
EA och ESPN har har för mycket o säga till om.. eller försöker de utöka marknaden?
Pissa gamers i ansiktet och hylla sport i alla former... utom E-sport. GG...

Permalänk
Avstängd

Så... Inget BF4?

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Skrivet av Yoshman:

Och kanske viktigaste: vi i Sverige kommer definitivt få betala för alla finesser denna maskin har, men frågan är hur många av de TV-relaterade finesser som visades upp kommer och fungerar här... Och hur bra kommer prylen förstå svenska eller engelska med svensk brytning...

Som en som suttit och översatt och kontrollerat röstfunktionen för svenska här i Beijing (outsourcat ofc) kan iaf säga att det tagit hänsyn till det.

Visa signatur

Mina friends kallar mig Challeman, but ni can kalla mig Robocop...

Permalänk
Medlem

Microsoft, gör om, gör rätt

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem

Nu såå, hoppas på lite gameplay nu!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F / Ryzen 7 3700X @4.3 / Hyperx 16 Gig / ASUS RTX 2070 SUPER 8 gig

Permalänk
Medlem

cod jävla skit asså

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amzo:

Är det bara jag som blir tokig över buffer var tredje sekund!?

funka felfritt hos mig. har comhem 100mbit

Permalänk
Medlem

Haha, ja, äntligen nåt FPS men då äre fucking CoD as usual.
#Fuckthishit

Permalänk
Medlem

Haha, nu kommer det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon160117:

Undra om det ens var real-time gameplay? Killzone för PS4 såg mycket bättre ut än alla spel de har visat.

såg väldigt dassigt ut

inte alls som ps4's drivers club det imponerade mig

allt i ps4 streamen imponerade

i detta så imponerar ingenting

80% sport

Permalänk
Medlem

DÖD åt activision

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Trodde EA skulle komma och visa ett nytt Sims...

Permalänk
Medlem

Börja bra, meen senare 2/3 har varit ganska "meh". Hoppats på mer info om prylarna under huven, för att inte tala om lite in game. Slaget är inte avgjort, men X-Box One leder för mig.

Permalänk
Medlem

Vi vill göra något nytt! Call of duty ghost

Permalänk
Medlem

The benchmark of todays FPS? LOL

Visa signatur

AMD Ryzen 5 9600X :: AMD Radeon RX 9070 16GB :: Kingston FURY Beast 32GB 6000 MT/s CL30 :: Kingston Fury Renegade 1TB :: Kingston Fury Renegade 2TB :: MAG401QR

Permalänk
Avstängd

inte ens cod ser speciellt bra ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yoshifavorite-94:

Man ska inte luras av att det är 8 kärnor. Man vet ju att Intels 4 kärniga är betydligt snabbare än AMD:s 8 kärniga.

Men om du inte hängt med så är det inte Intels råstyrka som gör prestandan i en konsoll, utan flerkärninga processorer. Och där kommer AMD passa utmärkt in för både Xbox One och PS4. Microsoft kan inte köpa in Xeon från Intel, då det skulle bli ett antal tio-tusenlappar för dyrt... Med andra ord så skulle en 3570K prestera betydligt sämre än en 8-kärning AMD-processor eftersom spelen kodas med en teknik som behärskar flerkärninga processorer bättre. Det är precis därför vi nu hoppas på att utvecklingen av spel till PC kommer att kunna hanteras bättre av flerkärninga processorer.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical

Permalänk
Inaktiv

Kolla, samma flares, samma hundar och samma Ghillie suits.. Fint med NYA spel!

Permalänk
Avstängd

Bra Activision!! Sabba inte det här!

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Medlem

Man kan kolla på TV via konsolen, ok, coolt. Kommer det fungera utanför North America?
Handkontrollen är tråkig och innehåller nästan inget nytt? Feedback i triggers, är det allt?

Massa skit cinematics. Nä Microsoft, blir nog ingen Xbox One för mig.

HAHAAHAHAAH. You can have a DOG.

Permalänk
Medlem

Now we talk CoD!

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Hade hoppats på något från Epic, nån ny spel serie som ersättare för GoW.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk

"Dogs"...

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

inte ens cod ser speciellt bra ut

cod har aldrig sett bra ut till varken PC eller konsol

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical

Permalänk
Entusiast

Ny engine, i CoD?! Hörde jag rätt?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Om detta funkar bra här i Sverige, kanske det blir en sådan här istället för en htpc

Visa signatur

Dator:|Gigabyte GA Z170X-game7|i7 6700k Noctua D15|Gtx 1070 Palit Jetstream| 16GB@3200MHz Corsair Vegenance|Corsair AX750|Fractal Design R5|Crucial MX100 256GB + 128GB|WD Red 4TB x2 | WD Green 2TB|W10 Pro|

Permalänk
Medlem

CoD ghost ser rikigt grymt ut

Permalänk
Medlem

Nya cod du behöver inte ens hoppa själv...

Visa signatur

Det finns ingen licenspliktig utrustning i mitt hushåll

Permalänk

??????? Mest info om en jäkla hund i ett spel, lägg ner, gameplay or I'm out. social, m$ = överprisad konsol med MÅNADSKOSTNAD(2013).

Permalänk
Medlem

Tessellation i Call of Duty: Ghosts, nice

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240