Permalänk
Medlem

de var en del kablar ja men nice hörna iallafall cerwin vega är bra de Nästa vecka köper jag cerwin vega al 1000 basar så in i helv...

Permalänk
Medlem

vad använder du för förstärkare ?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Skrivet av törnvall:

Du har alla fläktar som utblås i datorn (vad jag kan se..)

Nepp har 3 insug, ett utblås och sen vattenkylaren push and pull

Permalänk
Skrivet av wozzer:

de var en del kablar ja men nice hörna iallafall cerwin vega är bra de Nästa vecka köper jag cerwin vega al 1000 basar så in i helv...

tack, jo dem är det kräm i

Permalänk
Skrivet av Kardizz:

vad använder du för förstärkare ?

en NAD c116BEE, men ska införskaffa en ny när jag får pengar Men det dunkar på riktigt bra ändå

Permalänk
Skrivet av oskareriksson:

Nepp har 3 insug, ett utblås och sen vattenkylaren push and pull

Vad man ser på den sista bilden på insidan av datorn så blåser alla Corsairfläktarna ut i alla fall, sen vet inte jag om det är en aktuell bild på ditt system. Men annars ett fint bygge!

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk

Nice rum ska nog ta in datorn i mitt rum med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk

Nice rum ska nog ta in datorn i mitt rum med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem

Stiiilllreeeeennt! ^_^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz @3172MHz (Double CPUs) | ATI Radeon HD 4800 Series ~512MB | 32-bit | Razer Megalodon | Windows XP Professional Service Pack 3 (5.1, Build 2600) | 3328MB RAM | 2048MB | 4 096,00 MB | DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)