Permalänk
Medlem
Skrivet av Granter:

får ont i huvudet av alla skrivbord som står in emot väggen, vill inte folk kunna sträcka på benen när de sitter vid datorn?

Det borde inte vara något problem om man har tillräckligt djupt skrivbord och sitter på en tillräckligt hög stol (Kombinerat med lagom långa ben förstås). Säg
90 cm långa ben, skrivbordsstol belägen 50cm över golvet, således behöver man ett djup på ca 75cm, vilket nog kan anses rätt normalt.

Så kombinera med olika längder på ben och höjd på skrivbordsstolar mm. så borde det nog vara möjligt för många ^^.

Permalänk
Skrivet av Granter:

får ont i huvudet av alla skrivbord som står in emot väggen, vill inte folk kunna sträcka på benen när de sitter vid datorn?

Hjul på stolen så kan man passa på å sträcka på armarna samtidigt som man sträcker på benen

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

En aning mörk bild, men sitter inte med så mycket lampor tända, bara ledlisterna bakom skärmen.

Permalänk
Medlem

Dålig bild, men man ser iaf helhete, ge gärna tips om vad ni tycker ska förbättras, jag har slut på ideer ^^

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

image by hozforuw, on Flickr

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd modererad ***

Inlägg borttaget som visade brist på respekt för annan medlem. Se trivselreglerna § 1.

/KimTjik

Permalänk
Snusfri

Blivit med nytt skrivbord äntligen nu samt monitorarm

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NCase M1 v6 | Intel Core i9 9900K | ASRock Z390 Phantom Gaming ITX | Corsair VENGEANCE LPX 32GB 3200MHz | ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX | Corsair Force MP510 SSD 960GB | 2x Samsung 860 EVO 500GB | Corsair SF750 | LG 34GK950G | Acer XB271HU |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem

Här är en bild på mitt skriv bord med min set up, de är nått svart skit skriv bords skiva från IKEA som ligger på 2 ihålliga hyll liknande lådor.
Avskyr bordet då de är extremt piss kvalle och knastrar för jävligt när man bara dammar den.

Permalänk
Medlem

Skrivbord från IKEA.
iMac 21,5"
Topping TP30 t-amp

Samt control pad till Wii U, en avlagd iPhone 4 och en låda för räkningar.

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk
Medlem

Ingen bild =(

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd modererad ***

Onödigt inlägg borttaget.

/KimTjik

Permalänk
Snusfri

Bild lite längre ifrån

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Härligt bra kvalitet på bilderna.*host*

Drog ner gardinen, annars blev det dålig bild, skärmarna jag har är 3 olika skärmar, väldigt ocd vänligt.

Lite närmare.(Guld saken ni ser är en lyckokatt.)

I fönstret sitter en gåva från gud, ett myggnät, inga mer kvällar av allt för mycket svett och värme, mycket mygg här ute.(Personen som kan gissa var jag bor får en kaka, och då menar jag var någonstans i Göteborg. ^^)

Slänger även in en bonus på min katt som är så söt.(Han degar i min säng då och då.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joelschub:

Personen som kan gissa var jag bor får en kaka, och då menar jag var någonstans i Göteborg. ^^)

Brännö.

Såhär såg mitt bord ut senast jag tog kort. Inte hänt så mycket faktiskt...

Permalänk
Skrivet av Xerbee:

Brännö.

Såhär såg mitt bord ut senast jag tog kort. Inte hänt så mycket faktiskt...
http://forumbilder.se/CEID8/dsc-0061-s.jpg

Det va som fan, antar att du varit där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joelschub:

Det va som fan, antar att du varit där?

Du har GPS-taggar i dina bilder

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk
Skrivet av Zer0x:

Du har GPS-taggar i dina bilder

Okej, satan ochså.
Blir inga kakor då. >:)

Permalänk
Medlem

För trångt för att ta panorama, så får bli 3 in 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkoV:

Världens bästa lur :$.
Ångrar inte en sekund att jag köpte de! Kör de med en hörlursförstärkare
Min bästa polare<3

Köpte mina på Hi-Fi klubben fick ett "test" exemplar för 2k istället för 2.5k som dom då kosta, WIN WIN! Dom bästa lurarna jag har haft dom stänger ute allt ljud e så kär i dom <3

Visa signatur

Bab

Permalänk
Medlem

Mitt skrivbord

Bjuder på en me fisheye med

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av headphone.ninja:

För trångt för att ta panorama, så får bli 3 in 1.
http://www.pxl.se/b/t3xCd.jpg

OMG nice!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Nyligen köpt en Benq XL2411T skärm, riktigt nice skärm

(tagit med telefonen därav kvaliten)

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zer0x:

Du har GPS-taggar i dina bilder

Hur kunde du se det?

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Hur kunde du se det?

Spara bild -> högerklicka bild -> properties -> details -> scrolla ner så finns GPS där, där står koordinaterna.

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zer0x:

Spara bild -> högerklicka bild -> properties -> details -> scrolla ner så finns GPS där, där står koordinaterna.

Coolt. ska läggas på minnet nästa gång jag ska stalka någon!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av elklazor:

Coolt. ska läggas på minnet nästa gång jag ska stalka någon!

Eh, hur kan en moderator ha ändrat ditt inlägg i februari om du inte postade förrän nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon155896:

Eh, hur kan en moderator ha ändrat ditt inlägg i februari om du inte postade förrän nu?

Ja du, moderatorer är lite galna. Visste du inte att moderatorer kan förflytta sig i både tid och rum?

Egentligen är det bara en del av min signatur, meningen är att den ska skapa fundersamma stunder ;D

Dold text
Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Nyligen köpt en Benq XL2411T skärm, riktigt nice skärm

(tagit med telefonen därav kvaliten)

Bliden har ju vart uppe på twitter sedans typ april dude.

Visa signatur

Jag är värdelös på att stava.