Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Hur mycket tycker du fläktarna låter? Och hur ljud känslig är du?

Nu försöker jag köra fläktarna så tysta som möjligt, sedan köra dom lite högre vid belastning så vid Idle låter
dom faktiskt inte så mycket, inte så att det stör, om jag tex jämför mot mitt gamla chassie Graphite 600T
så blev jag störd av fläktarna i Idle också, men visst kör man dom fullt så låter dom en hel del dock störs
jag inte av det när jag spelar, mitt headset håller ljuden borta.

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk

Du borde fixa nya klistermärken på grafikkortet samt nätagget som passar in lite mer i temat. Det går väl alltid att hitta en bild på internet, redigera i valfritt program och sedan skriva ut och täcka över på något sätt.

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk

Riktigt riktigt nice Älskar fläktarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexandberg:

Du borde fixa nya klistermärken på grafikkortet samt nätagget som passar in lite mer i temat. Det går väl alltid att hitta en bild på internet, redigera i valfritt program och sedan skriva ut och täcka över på något sätt.

Har lite planer på att lacka om grafikkortet och göra nått med agget också, fast nu är det massa sleevande på
gång, ska ta tag i saken efter det

Skrivet av FreddieKreuger:

Riktigt riktigt nice Älskar fläktarna!

Stort tack!

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk
Medlem

Riktigt najs bygge. Funderar på samma. Vet dock inte om jag får plats med mitt 7970 Matrix Platinum, då det är 3 slot. Borde inte vara några problem att få in det jag har i sign.

Återigen snyggt och 5p.

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceKey:

Riktigt najs bygge. Funderar på samma. Vet dock inte om jag får plats med mitt 7970 Matrix Platinum, då det är 3 slot. Borde inte vara några problem att få in det jag har i sign.

Återigen snyggt och 5p.

Tack tack, borde inte vara några problem med att få in ditt kort i detta chassie, dock lär man inte kunna köra en
Crossfire konfiguration med 2 utav dom korten

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk

Hur fungerar skärmen du har? Bra i de flesta spelen syftar jag på samt desktopanvändning? :)Snyggt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RelikPray:

Hur fungerar skärmen du har? Bra i de flesta spelen syftar jag på samt desktopanvändning? :)Snyggt

Har kört några dagar nu med skärmen och det var ett enormt lyft tyckte jag att gå
Från en vanlig TN-Panel till IPS, färgerna är så mycket bättre.
Många säger att det tar ett tag att bli van vid den breda ytan när man spelar men
Det gick ganska fort, har kört Eyefinity tidigare och det är brett

För vanligt desktop användande fungerar det helt ok, dock saknar man höjden lite men det
Är ganska fint med bred desktop, ryms mycket prylar samtidigt.
Den har ju även en funktion så att man kan dela upp det hela så att det i princip blir 2 skärmar
I en, har inte provat detta men kollar man videos på tuben om detta så verkar det lite små coolt.

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk

Stiligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APB: Reloaded <3