Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk

Perfekt till tänderna

"Bra och ha" saker när man är ute och rullar om nätterna.

True Utility

http://cdon.se/outdoor/true_utility/
http://cdon.se/outdoor/true_utility_smart_knife-22723879

"Kniven" är MYCKET vass.

Dold text
Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem

Köpte ett msi z78 mpower och 4770k samt 16GB platinum minnen från corsair och posten är väldigt rädda om sina paket

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk

En till klocka i samlingen Nu får det vara lite lugnt med klockor framöver

IMGP7762-3 by Soyish, on Flickr

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

https://lh6.googleusercontent.com/-Bf2od4jnzgM/Uf-73of_BSI/AA...

Ny rakborste och gratis rak kräm, borsten ska bli kul att testa

Hade de slut på sned kräm?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Hade de slut på sned kräm?

sned kräm, vad menar du med det, jag direktöversätter Shave cream till rak kräm

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

sned kräm, vad menar du med det, jag direktöversätter Shave cream till rak kräm

Jag förstår. Då skall jag be dig att lära dig vad särskrivning är. Det kommer du att ha stor nytta av om du inte vill göra dig till åtlöje i framtiden.

http://skrivihop.nu/exempel/

Och för att inte hamna för mycket OT kommer en bild från min nya kamera som jag försöker lära mig.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Jag förstår. Då skall jag be dig att lära dig vad särskrivning är. Det kommer du att ha stor nytta av om du inte vill göra dig till åtlöje i framtiden.

http://skrivihop.nu/exempel/

Och för att inte hamna för mycket OT kommer en bild från min nya kamera som jag försöker lära mig.

http://www.forumbilder.se/CF64H/natt.JPG

Det tar ett tag för mig att förstå skämtet, tyvärr

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Det tar ett tag för mig att förstå skämtet, tyvärr

Ok. Om du skriver "rakkräm" betyder det kräm som man har när man rakar sig. Om du i stället skriver "rak kräm" betyder det att krämen är rak, och inte sned. Det är därför du skall lära dig vad särskrivning är.

Fler exempel: "sjuk syster" är inte samma sak som "sjuksyster". Om du skadar dig, vill du då gå till en "sjuk gymnast" eller en "sjukgymnast"?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Ok. Om du skriver "rakkräm" betyder det kräm som man har när man rakar sig. Om du i stället skriver "rak kräm" betyder det att krämen är rak, och inte sned. Det är därför du skall lära dig vad särskrivning är.

Fler exempel: "sjuk syster" är inte samma sak som "sjuksyster". Om du skadar dig, vill du då gå till en "sjuk gymnast" eller en "sjukgymnast"?

Fixad för framtida attacker

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Fixad för framtida attacker

Så bra, men det var verkligen inte menat som en attack, jag hoppades att du skulle vara intresserad av att skriva korrekt. Vilket du faktiskt var, eftersom du ändrade

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Så bra, men det var verkligen inte menat som en attack, jag hoppades att du skulle vara intresserad av att skriva korrekt. Vilket du faktiskt var, eftersom du ändrade

Jag menade att ingen skulle kunna driva med mig igen

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av davyp3:

Sådär barn, då kan vi alla tacka davyp3 för en lektion i särskrivning (och i att vara en besserwisser). Tack så mycket, utan vänliga individer som dig skulle folk särskriva hejvilt...

Permalänk
Medlem

Ett par nya löparskor, Nike Free 3.0 v5. Blir att ta sig en tur imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Suck för språkpoliser på sweclockers, drygaste individerna på planeten.
Tror alla språkpoliser får någon sorts eufori när dom trackar ner på andras stavningar osv.

Permalänk
Hedersmedlem

Då kan vi släppa språk-debatten och fortsätta med trådens syfte. Visa era senaste inköp!

Permalänk
Medlem

Har precis fått hem lite Schiit

Schiitbra ljud e det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

http://i.imgur.com/tyXvBQj.jpg

Har precis fått hem lite Schiit

Schiitbra ljud e det

Grattis till 1337!

Permalänk
Medlem
Skrivet av devdel:

Hur är reaktionen på lasern, bra mottagning, läser lasern av underlaget bra, störningar i sändare / mottagare osv?

Tack i förhand.

Jag jämför med Logitech M525 nu som är på service.

+ Duger mycket bra som en reserv mus.
+ Den väger knappt nått.
+ Inga störningar
-+ Inte för stora händer eller för små, mitt i mellan.
-+ Känns billig och den var billig (inköpspris).
-+ Beroende på underlaget, lasern (blå laser) kan hoppa nån gång. Kan tillägga att underlaget musen är på är väldigt blankt / reflekterar ljus lätt.
- Scrollhjulet gnisslar ibland.
- Limmet för fötterna sitter lite väl löst.
- Äter lite väl mycket batteri (2x AAA Ni MH andvänder jag).

Även om det är mycket mera minus i verkligheten, så kommer jag att andvända denna som förstahands mus jämför med M525, jag behövde inte vänja mig vid den i ett halvår innan jag kunde spela som folk igen när jag fick hem den. För mig så är den mycket skönare att andvända i huvudtaget eftersom den är av i mera normal storlek.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Tales of Xillia: Milla Maxwell collectors edition

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

Bättre spel än vad jag trodde.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk

Gick o blev med bcaa, blev även en av gymgrossistens dåliga shakers:)
Förlåt för dålig bild...

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnmlmxml:

Grattis till 1337!

Jaha, du menade numret på mitt inlägg i tråden ;). Tog en dag innan jag förstod vad du menade hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

Jaha, du menade numret på mitt inlägg i tråden ;). Tog en dag innan jag förstod vad du menade hehe

Haha!

Permalänk
Medlem

Framgaffel, styrstam, styrlager och handtag.

Permalänk
Medlem

Blev en Cinema recliner soffa igår

Nu väntar vi bara på tillhörande fåtölj till soffan. 2veckors leveranstid

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 5950X | Sapphire Pulse RX 9070 XT | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x16gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G213 | Logitech G502 X | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

Framgaffel, styrstam, styrlager och handtag.
http://ep1.pinkbike.org/p4pb9945779/p4pb9945779.jpg

Har inte så stor koll på cyklar överhuvudtaget men jag tycker alla hojar du äger är så snygga, bra val av färger och dom ser ut att vara riktigt sköna att cykla på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fors_89:

Har inte så stor koll på cyklar överhuvudtaget men jag tycker alla hojar du äger är så snygga, bra val av färger och dom ser ut att vara riktigt sköna att cykla på!

tackar

Permalänk
Medlem

Vart beställde du xillia för att få både staty och steelcaset? Ändrade aldrig min beställning för webhallen verkade endast skickamed steelcasena till day one utgåvan.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Behövde en bärbar för att kunna fördriva tiden när jag är iväg och jobbar och var sugen på att testa os x så blev en Macbook.

Macbook PRO Retina 2.7Ghz modellen.
Skärmen är helt underbar!

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 2500k @ 5Ghz. 8192Mb 1600Mhz. OS disk: 60GB Agility 3 550/500.
ATI Radeon 6870 @ 970Mhz/1125Mhz Bärbar: Macbook Pro Retina 15" i7 2.7Ghz 16GB 512GB SSD 2013"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Vart beställde du xillia för att få både staty och steelcaset? Ändrade aldrig min beställning för webhallen verkade endast skickamed steelcasena till day one utgåvan.

Jag fick steelcaset i min Milla Maxwell utgåva också, och den beställdes ifrån webhallen

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1