Permalänk
Medlem

Vulcan och Phoebus

Hej!
planerar att köpa: Asus Xonar Phoebus och Asus Vulcan.
Är det någon mening att köpa Asus Vulcan PRO i stället för den vanliga?
Eftersom jag köper ett ljudkort kommer jag inte ha nytta av det externa ljudkortet. Jag använder inte en laptop. i alla fall inte att spela på.
finns det någon annan skillnad mellan produkterna?
tack för att ni finns i forumet!

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4,4 Ghz | GTX 780 DirectCU II | H60 V.2| Maximus IV Gene | TJ08-E | Vengeance 16gig 1600MHz | 840 pro 256GB | Corsair HX 1050W

Gratis frakt Inet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Armada:

Hej!
planerar att köpa: Asus Xonar Phoebus och Asus Vulcan.
Är det någon mening att köpa Asus Vulcan PRO i stället för den vanliga?
Eftersom jag köper ett ljudkort kommer jag inte ha nytta av det externa ljudkortet. Jag använder inte en laptop. i alla fall inte att spela på.
finns det någon annan skillnad mellan produkterna?
tack för att ni finns i forumet!

Med Pro-versionen kommer Spitfire, som är ett externt ljudkort och adapter mellan 2x3.5mm-USB, och det är enda skillnaden. Om du ändå ska använda Phoebus så är det ganska onödigt med ett Spitfire

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vet inte om Vulcan har problemet, men köpte Vulcan Pro igår (hade inte behövt Pro dock..) och de soundleakar som in i helvete rätt in i mikrofonen, ÄVEN med mutad mikrofon så plockar den upp musik men inte min röst.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TheFuq:

Vet inte om Vulcan har problemet, men köpte Vulcan Pro igår (hade inte behövt Pro dock..) och de soundleakar som in i helvete rätt in i mikrofonen, ÄVEN med mutad mikrofon så plockar den upp musik men inte min röst.

Visa signatur