Permalänk
Medlem

Funderar över samma. Blir nog en TX-P50GT60Y istället dock

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

"Max 1st artikel per person och hushåll"
om jag beställde mer än 1 artikel tror ni dom häver mitt köp då? :S

Permalänk
Medlem

För h... Lade i lite saker i varukorgen, internetet slutar fungera, Internet Explorer slutar fungera och så har alla saker i kundvagnen försvunnit. *** ***** ********** *** * *****.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Uhivra:

Gissar på att de råkat skriva fel, brukar vara max 1 per vara som gäller, inte 1 artikel totalt.

(Möjligt att några blev citerade av misstag i detta inlägg. xP)

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uhivra:

Skrivet av Daemon:

Gissar på att de råkat skriva fel, brukar vara max 1 per vara som gäller, inte 1 artikel totalt.

Tur att ni tog upp det, hade totalt missat att man bara fick köpa en av varje.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av iKenn1i:

Fan vilket problem det blev nu då

TX-P65ST60Y
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=776238

TX-P50GT60Y
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=776229

Behöver man verkligen 65" eller slår man till på 50" och sparar några slantar? GT60Y ska väl vara bättre än ST60?

För dyr ändå. st60 finns för 8k. Synd att den inte är på rean....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik Stjärna:

För h... Lade i lite saker i varukorgen, internetet slutar fungera, Internet Explorer slutar fungera och så har alla saker i kundvagnen försvunnit. *** ***** ********** *** * *****.

Ahh, otur.. Men vänta till kl 9 bara ;). Har för mig att många om inte alla varor under rean kommer att finnas tillgängliga under Sista chansen.

Permalänk
Medlem

Jag som tittat runt på projektorer, blev att slå till med en W1080ST

Permalänk
Medlem

nej, det segar för mig med :/

Permalänk
Medlem

Hoppas ni hittar något skoj! Har själv inga pengar just nu att spendera, men tur är väl det.

Fick Asus P8Z77-V Pro på komplett's Superrea för halva priset för lite över ett år sen.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Såg inte heller det förän efter jag beställde. La ju en i5 och 5 st fläktar i korgen. Bara hoppas på det bästa antar jag.

Permalänk
Medlem

har fortfarande en logitech mx518 inplastad i kartong man köpte på rea för 99kr för några år sen:D min första 518har inte gett upp än:D sliten men funkar som den ska hehe

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Well, inget intressant för mig personligen. Antingen för dyrt eller fel. Synd det. Men så är livet...

Rättat.
Permalänk
Medlem

Är denna något att ha? (ASUS N550JV 15.6" Full HD Touch)
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=793517
Har varit så sugen på touch nämligen

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Dammar av mitt gamla konto för att bidra till hype:n. Har suttit och räknat slantarna, Kommer en stationär dator till reducerat pris (runt 5k max exkl. skärm) så blir det att slå till. Första speldatorn i mitt liv (har aldrig haft råd som student )!
(Och ja, jag vet, jag är på sweclockers, och 5k är väl inte mycket till gamingdator för de flesta här. Men tänk relativt, för en person som aldrig kunnat spela ens i närheten av nya spel).

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10811 då borde detta vara nått för dig

Permalänk

Hemsidan var seg för mig också, jag hann köpa en 4670k och moderkort som tur var.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGutt:

Det står "för familjen" vilket borde vara det sämsta försäljningsordet någonsin, uppmuntrar ju inte direkt..
Någon som har koll vad för typ av prestanda man kan förvänta sig av denna burk? Skyrim med lågt ställda inställningar, eller är det för mycket att hoppas på?
Någon som kan tipsa om något billigt tillval som kan vara värt att ta? Änna lite nervös nu

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

sista chansen, det lär väl bli en blandning av allt som har visats sen 16 va?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Andyah:

sista chansen, det lär väl bli en blandning av allt som har visats sen 16 va?

Brukar vara så ja, ibland även några requests de plockar in.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Det står "för familjen" vilket borde vara det sämsta försäljningsordet någonsin, uppmuntrar ju inte direkt..
Någon som har koll vad för typ av prestanda man kan förvänta sig av denna burk? Skyrim med lågt ställda inställningar, eller är det för mycket att hoppas på?
Någon som kan tipsa om något billigt tillval som kan vara värt att ta? Änna lite nervös nu

Radeon 7750 klarar omoddat Skyrim på ca 30 FPS i 1080p Very High, och 50 fps i 1680*1050 High. Processorn har jag ingen koll på hur den presterar i spel dock.

Permalänk
Medlem

Prisvärt? Fyfan va jobbigt sådant här är, särskilt när man vet hur knapert det kommer bli efteråt, vill man ju givetvis vara nöjd med köpet efteråt. Å andra sidan lär man ju knappast hitta billigare vid ett senare tillfälle ...
Någon som kan pusha mig i rätt riktning bara lite grand?

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

1150 moderkortet för 799 kr var ett bra pris, tänk om komplett skulle leverera ett AM3 moderkort för liknande pris
Minnen fick man tag på till datorbygget iaf. Det var bra pris på intels processor också, så med lite tur kommer det tillbaka kl 21. Någon som vet hur fläktarna som såldes för 89 kronor fungerar?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Skeggaba:

Prisvärt? Fyfan va jobbigt sådant här är, särskilt när man vet hur knapert det kommer bli efteråt, vill man ju givetvis vara nöjd med köpet efteråt. Å andra sidan lär man ju knappast hitta billigare vid ett senare tillfälle ...
Någon som kan pusha mig i rätt riktning bara lite grand?

För en ny dator så är den ju rätt prispressad men jag skulle nog råda dig att kika på begagnat istället, för en sådan låg budget får man inte så mycket när det handlar om nypris.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

AOC 24" LED E2461FWH
Noctua NF-A14 FLX 140mm Fläkt
Philips Fidelio S1
Tack för idag Komplett

EDIT: Så var lurarna slut så att man får vänta en vecka. Oh well, sparade väl runt 700 spänn så jag får väl försöka nöja mig med det...

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Nu tar de äntiglen med p50st60y... och så prissänks den bara 6%...

Permalänk
Medlem

Har en 40" LCD och tänkt uppgradera. Nu står jag i valet och kvalet mellan plasma eller en projektor. Kan inte bestämma mig

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Helvete..nu kom det TVÅ mekaniska tangentbord.
Någon snabb rekommendation mellan

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=768803#reviews

och

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=761192#info ???

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonywalk:

Helvete..nu kom det TVÅ mekaniska tangentbord.
Någon snabb rekommendation mellan

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=768803#reviews

och

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=761192#info ???

Det är i stort röda vs blåa brytar, finns en utmärkt tråd på detta forum om sånt.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Vissa grejer blir inte myckt billigare än konkurreterna då Kompletts fraktsumma är massiv och går inte att undankomma med någon kod eller studentrabatt
Hittade inget roligt ikväll heller, tyvärr.

Jag vill ha deras 1337-deal nu!