Permalänk
Medlem

GPU Tweak?

Testade att installera GPU Tweak. Datorn krävde omstartning för att programmet skulle fungera. Ingenting med det, bara å köra. Problemet var att jag efter högst 10 sek. i Windows fick upp ett felmeddelande där det stod att Windows inte startades ordentligt (eller något sådant). Varför hände det? Jag hade kryssat i att GPU Tweak skulle starta direkt efter uppstarten. Det hela slutade med att jag fick göra en systemåterställning.

Permalänk
Skrivet av Patrik Stjärna:

Testade att installera GPU Tweak. Datorn krävde omstartning för att programmet skulle fungera. Ingenting med det, bara å köra. Problemet var att jag efter högst 10 sek. i Windows fick upp ett felmeddelande där det stod att Windows inte startades ordentligt (eller något sådant). Varför hände det? Jag hade kryssat i att GPU Tweak skulle starta direkt efter uppstarten. Det hela slutade med att jag fick göra en systemåterställning.

har inget problem med mitt gpu tweak xD

Visa signatur

Dator: Intel Core i7 8700 | Asus 1080 ROG Strix 8GB | EVGA GQ 650w PSU | Seagate Barracuda 1TB | Samsung PM981 256GB SSD | ASUS LGA1151 ROG STRIX B360-F Gaming | Ballistix LT DDR4 2666Mhz 2x8GB | Phanteks E P400 T-GLASS
Kringutrustning: Corsair VOID PRO RGB Wireless SE Yellow | Qpad MK-85 Pro | Asus VG248QE 144hz 24" | Steelseries Rival
700
|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Patrik Stjärna:

Har du provat att installera GPU Tweak efter din systemåterställning? Jag har GPU Tweak installerad på min stationära dator hemma, och upplevde inte det du beskrev. Kan din dator har haft en pågående Windows Update och när GPU Tweak ville starta om datorn så avbröts Windows-uppdateringen och det gjorde att du var tvungen att göra en systemåterställning?

Visa signatur