Permalänk
Medlem

battlefield 4 en flop?

Hej!

Har spelat en del bf4 beta, men tycker inte alls spelkänslan liknar den i battlefield 3 eller något tidigare battlefield spel för den delen heller. Man springer mest runt ganska mållöst för sin egen skull, inte som i bf3 när man var tvungen att tänka i förväg innan man sprang ex. mot en viss flagga eller liknande.

Känns mer som att battlefield 4 är som: "How CoD was suposed to be" eftersom vapnena beter sig mer som om de vore från Cod, Det är bara att peka och klicka, få en kill och spring vidare. Tidigare har man ju varigt tvungen att bursta för att motverka rekylen på avstånd.
Visst är det en beta, men det är endå en försmak på hur slutprodukten kommer bli. Jämför bf3 mot bf4 så är det enorma skillnader. bf3 hade ju trots allt viss kompetens i ex. squad rush för e-sportssyfte, men känns inte alls som att bf4 kommer lyckas bli något bra teamwork/e-sportspel som föregångarna.
Bf4 spelar det inte så stor roll hur duktig man är, en som spelar för första gången kan lätt ta någon mer erfaren bara för att slupfaktorn är så stor....

Känns som om det enda som är bättre med bf4 är tekniken bakom (på både gott och ont), Spelet känns inte alls lika genomarbetat som bf3 var inför betan. Jag tror inte det kommer bli alls lika bra som bf3, men de kommer väl lyckas få andelar från Cod, vilket förmodligen är poängen, för att EA ska få mer pengar...

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Inaktiv

Hur många Battlefield spel har du spelat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sten1930:

Hej!

Har spelat en del bf4 beta, men tycker inte alls spelkänslan liknar den i battlefield 3 eller något tidigare battlefield spel för den delen heller. Man springer mest runt ganska mållöst för sin egen skull, inte som i bf3 när man var tvungen att tänka i förväg innan man sprang ex. mot en viss flagga eller liknande.

Känns mer som att battlefield 4 är som: "How CoD was suposed to be" eftersom vapnena beter sig mer som om de vore från Cod, Det är bara att peka och klicka, få en kill och spring vidare. Tidigare har man ju varigt tvungen att bursta för att motverka rekylen på avstånd.
Visst är det en beta, men det är endå en försmak på hur slutprodukten kommer bli. Jämför bf3 mot bf4 så är det enorma skillnader. bf3 hade ju trots allt viss kompetens i ex. squad rush för e-sportssyfte, men känns inte alls som att bf4 kommer lyckas bli något bra teamwork/e-sportspel som föregångarna.
Bf4 spelar det inte så stor roll hur duktig man är, en som spelar för första gången kan lätt ta någon mer erfaren bara för att slupfaktorn är så stor....

Känns som om det enda som är bättre med bf4 är tekniken bakom (på både gott och ont), Spelet känns inte alls lika genomarbetat som bf3 var inför betan. Jag tror inte det kommer bli alls lika bra som bf3, men de kommer väl lyckas få andelar från Cod, vilket förmodligen är poängen, för att EA ska få mer pengar...

Man måste ju visst bursta i detta spelet dessutom är det svårare att döda folk i detta spelet. Sen dömmer du i princip hela spelet på en relativt tråkig map där alla står på taket och snipar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. Moderkort: MSI Z77A G43 Gaming. CPU: Intel Core i5 3570K. Ram: Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz. Grafikkort: Gainward GeForce GTX 770 2GB. Hårddiskar: 2x Samsung 830 128gb. Samsung HD103SJ 1TB. Nätagg: Be-Quiet Pure Power L8 630 W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon185723:

Hur många Battlefield spel har du spelat?

Alla som någonsin släppts, Kolla min battlelog veteranstatus: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/niklas2/

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av sten1930:

Hej!

Har spelat en del bf4 beta, men tycker inte alls spelkänslan liknar den i battlefield 3 eller något tidigare battlefield spel för den delen heller. Man springer mest runt ganska mållöst för sin egen skull, inte som i bf3 när man var tvungen att tänka i förväg innan man sprang ex. mot en viss flagga eller liknande.

Känns mer som att battlefield 4 är som: "How CoD was suposed to be" eftersom vapnena beter sig mer som om de vore från Cod, Det är bara att peka och klicka, få en kill och spring vidare. Tidigare har man ju varigt tvungen att bursta för att motverka rekylen på avstånd.
Visst är det en beta, men det är endå en försmak på hur slutprodukten kommer bli. Jämför bf3 mot bf4 så är det enorma skillnader. bf3 hade ju trots allt viss kompetens i ex. squad rush för e-sportssyfte, men känns inte alls som att bf4 kommer lyckas bli något bra teamwork/e-sportspel som föregångarna.
Bf4 spelar det inte så stor roll hur duktig man är, en som spelar för första gången kan lätt ta någon mer erfaren bara för att slupfaktorn är så stor....

Känns som om det enda som är bättre med bf4 är tekniken bakom (på både gott och ont), Spelet känns inte alls lika genomarbetat som bf3 var inför betan. Jag tror inte det kommer bli alls lika bra som bf3, men de kommer väl lyckas få andelar från Cod, vilket förmodligen är poängen, för att EA ska få mer pengar...

Allvarligt påstår du på allvar att BF3 var E-sport vänligt? Eller något av Battlefield spelen för den delen?
Speciellt med tanke på att just BF4 är det första BF spelet som det faktiskt har lagts ner lite tanke bakom för att främja E-sport bättre.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Skrivet av sten1930:

Alla som någonsin släppts, Kolla min battlelog veteranstatus: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/niklas2/

Lite ovanligt att se en person med så många Battlefield spel, Good job!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Allvarligt påstår du på allvar att BF3 var E-sport vänligt? Eller något av Battlefield spelen för den delen?
Speciellt med tanke på att just BF4 är det första BF spelet som det faktiskt har lagts ner lite tanke bakom för att främja E-sport bättre.

Jag skrev rätt, "viss kompetens inom squad rush"

och det står jag fast vid

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

BF3 sög från första början så varför BF4?
Även om jag kommer se väldigt ignorant ut just nu så håller jag med dig.
Det är en flopp

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av sten1930:

Hej!

Har spelat en del bf4 beta, men tycker inte alls spelkänslan liknar den i battlefield 3 eller något tidigare battlefield spel för den delen heller. Man springer mest runt ganska mållöst för sin egen skull, inte som i bf3 när man var tvungen att tänka i förväg innan man sprang ex. mot en viss flagga eller liknande.

Känns mer som att battlefield 4 är som: "How CoD was suposed to be" eftersom vapnena beter sig mer som om de vore från Cod, Det är bara att peka och klicka, få en kill och spring vidare. Tidigare har man ju varigt tvungen att bursta för att motverka rekylen på avstånd.
Visst är det en beta, men det är endå en försmak på hur slutprodukten kommer bli. Jämför bf3 mot bf4 så är det enorma skillnader. bf3 hade ju trots allt viss kompetens i ex. squad rush för e-sportssyfte, men känns inte alls som att bf4 kommer lyckas bli något bra teamwork/e-sportspel som föregångarna.
Bf4 spelar det inte så stor roll hur duktig man är, en som spelar för första gången kan lätt ta någon mer erfaren bara för att slupfaktorn är så stor....

Känns som om det enda som är bättre med bf4 är tekniken bakom (på både gott och ont), Spelet känns inte alls lika genomarbetat som bf3 var inför betan. Jag tror inte det kommer bli alls lika bra som bf3, men de kommer väl lyckas få andelar från Cod, vilket förmodligen är poängen, för att EA ska få mer pengar...

Ska jag vara ärlig så tycker jag bara BF4 Betan är bättre än självaste BF3 då man älskar att skjuta i städer, Dessutom är jag bra för en gång skull =P

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

trean var ju knappast ett bra e-sportspel

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem

Du vill alltså att BF4 ska vara mer som BF3? Ursäkta men jag tänker lämna tråden där och bara säga att jag tycker du har fel för under en vecka av BF4 på en karta och två gamemodes har jag haft roligare än under hela BF3.

En av dom främsta anledningarna jag gillar det bättre:

Hissar!

Dold text
Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sten1930:

Hej!

Har spelat en del bf4 beta, men tycker inte alls spelkänslan liknar den i battlefield 3 eller något tidigare battlefield spel för den delen heller. Man springer mest runt ganska mållöst för sin egen skull, inte som i bf3 när man var tvungen att tänka i förväg innan man sprang ex. mot en viss flagga eller liknande.

Känns mer som att battlefield 4 är som: "How CoD was suposed to be" eftersom vapnena beter sig mer som om de vore från Cod, Det är bara att peka och klicka, få en kill och spring vidare. Tidigare har man ju varigt tvungen att bursta för att motverka rekylen på avstånd.
Visst är det en beta, men det är endå en försmak på hur slutprodukten kommer bli. Jämför bf3 mot bf4 så är det enorma skillnader. bf3 hade ju trots allt viss kompetens i ex. squad rush för e-sportssyfte, men känns inte alls som att bf4 kommer lyckas bli något bra teamwork/e-sportspel som föregångarna.
Bf4 spelar det inte så stor roll hur duktig man är, en som spelar för första gången kan lätt ta någon mer erfaren bara för att slupfaktorn är så stor....

Känns som om det enda som är bättre med bf4 är tekniken bakom (på både gott och ont), Spelet känns inte alls lika genomarbetat som bf3 var inför betan. Jag tror inte det kommer bli alls lika bra som bf3, men de kommer väl lyckas få andelar från Cod, vilket förmodligen är poängen, för att EA ska få mer pengar...

Om du påstår att BF4 har vapen som liknar de i cod så har du ALDRIG ens spelat en runda med cod.. De går inte ens att jämföra. Till att börja med så går skotten inte spikrakt även om du siktar in med ironsight. I cod kan du sprinta och sedan skjuta och ändå träffa. Vapnen är inte ens i närheten av Cod-seriens vapen. Provat att spraya i BF4? Du träffar inte ens en ladugårdsdörr..

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Inaktiv

Det är illa att BC2 har mer förstörelse än BF3. Battlefield har alltid varit en arcade shooter. Dem har gjort spelet snabbare och mer tillgängligt sedan BF 1942. Det som har fått spelet att stå ut är dess fordon och stora banor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av deadich:

trean var ju knappast ett bra e-sportspel

Läs vad jag skrev

"Viss kompetens inom squad rush" det betyder inte att det var bra.

Competetive scenen var väldigt liten, men var doc. väldigt roligt att spela med med kompisar på en egen server mot andra kompis kompisar etc.

Skrivet av simon253:

Du vill alltså att BF4 ska vara mer som BF3? Ursäkta men jag tänker lämna tråden där och bara säga att jag tycker du har fel för under en vecka av BF4 på en karta och två gamemodes har jag haft roligare än under hela BF3.

Nej, Det ska vara mindre Cod...ich
Delar från bf3 funkade bra, ex. vapnena och hur de betede sig gillade jag. Även fysiken i spelet funkade bra. Klart buggar och glitchar är inget jag inkluderar när jag vill hade det mer som i bf3.

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Beta är alltid en beta, har själv inte ens testat spelet för att det just är en... beta

Var dock inget fan av varken BC2 eller BF3, Battlefield Vietnam (Inte BC2 Vietnam) där har ni grejer <3 Det var tider det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sten1930:

Alla som någonsin släppts, Kolla min battlelog veteranstatus: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/niklas2/

Skrivet av someonekill:

Lite ovanligt att se en person med så många Battlefield spel, Good job!

Varken svårt eller ovanligt. Man säger bara till EA's kundtjänst att man har problem att registrera sina spel för veteran-status, så lägger de till allihopa...för det är antagligen mycket enklare än att behöva ta emot och verifiera cd-keys manuellt.

Jag och många av mina polare gjorde så inför Bad Company2, för att få meningslös veteranstatus i scoreboarden.

Däremot är det ytterst ovanligt att nån äger samtliga BF-titlar, inklusive BF2: Modern Combat , så jag ringer tjurbajs.

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Skrivet av sten1930:

Hej!

Man springer mest runt ganska mållöst för sin egen skull, inte som i bf3 när man var tvungen att tänka i förväg innan man sprang ex. mot en viss flagga eller liknande.

Känns mer som att battlefield 4 är som: "How CoD was suposed to be" eftersom vapnena beter sig mer som om de vore från Cod, Det är bara att peka och klicka, få en kill och spring vidare.

Kan säga att en Squad med en små kompetent ledare är mycket bättre än att "mållöst springa runt för sin egen skull". Det går något grymt bättre när man har en ledare som pekar en åt ett håll, både för en själv, sin squad och sitt lag.

Battlefield 4 känns mer som "How BF3 was supposed to be" då 4:an är lättare för folk att ge sig in i samt våga sig på. Alla är inte HC spelare och gillar att lira en match lite då och då. Låter som att DICE och EA vill locka till sig en bredare målgrupp och nafsa upp lite CoD/MoH spelare.

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Om du påstår att BF4 har vapen som liknar de i cod så har du ALDRIG ens spelat en runda med cod.. De går inte ens att jämföra. Till att börja med så går skotten inte spikrakt även om du siktar in med ironsight. I cod kan du sprinta och sedan skjuta och ändå träffa. Vapnen är inte ens i närheten av Cod-seriens vapen. Provat att spraya i BF4? Du träffar inte ens en ladugårdsdörr..

Håller inte med alls, det är lättare och snabbare att döda någon i bf4 än i bf3, alltså mer likt cod. Vapnena i bf4 är mycket lättare att sikta med än i bf3, det är den stora skilnaden där jag inte gillar. Även om jag spelat mycket battlefield så är bf 4 är väldigt "noob friendly" vilket inte jag gillar, jag vill ha det mer hardcore, det ska vara svårare än vad det är nu att döda någon.
De borde ha som att nybörjare har egna servrar man bara kan spela på fram tills att man är i lvl ~5 ?

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av olog-hai:

Varken svårt eller ovanligt. Man säger bara till EA's kundtjänst att man har problem att registrera sina spel för veteran-status, så lägger de till allihopa...för det är antagligen mycket enklare än att behöva ta emot och verifiera cd-keys manuellt.

Jag och många av mina polare gjorde så inför Bad Company2, för att få meningslös veteranstatus i scoreboarden.

Däremot är det ytterst ovanligt att nån äger samtliga BF-titlar, inklusive BF2: Modern Combat , så jag ringer tjurbajs.

Kan ju säga att jag äger alla spelen, bara att just BF2: Modern Combat, battlefield 1942 samt bf 2142(Hade 2142 samma konto som bf3 fast syntes inte ändå ) inte ingick i min veteranstatus, då kontaktade jag EA support och de blev tillagda. Men veteranstatusen är legit

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Jag tror det kommer bli en hit! men såklart är 10 000 tals besvikna över ett spel som 100 000 tals är nöjd med, men ja tror mest folk är arga än glada på betan.. iaf om de går lika bra spela för er som för mig.. varannat game hoppar man bara ut ur spelet å de krashar... jobbigt..

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av sten1930:

Alla som någonsin släppts, Kolla min battlelog veteranstatus: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/niklas2/

Fast det är ju bara fråga EAs support så lägger dem till alla spel du frågar om.....

Håller med om att det är mindre rekyl. Men man träffar ju fortfarande 10gånger bättre om man burstar. För kulorna går ju lite hej villt om man håller inne avtryckaren (samt att man slösar en jäkla massa ammo). Tycker BF4 har rätt bra teamplay. Kör man 3-5 personer i ett squad springer men från objektiv till objektiv och rensar dem utan problem. Går självklart att köra själv men det är framförallt roligare att köra tillsammans och ni blir sjukt mycket effektivare tillsammans. 3 medel bra spelare som kör tillsammans tar utan problem ut 4a riktigt bra lone wolfs. Bara för att man kan spela själv betyder det inte att det är dåligt teamplay...

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sten1930:

Håller inte med alls, det är lättare och snabbare att döda någon i bf4 än i bf3, alltså mer likt cod. Vapnena i bf4 är mycket lättare att sikta med än i bf3, det är den stora skilnaden där jag inte gillar. Även om jag spelat mycket battlefield så är bf 4 är väldigt "noob friendly" vilket inte jag gillar, jag vill ha det mer hardcore, det ska vara svårare än vad det är nu att döda någon.
De borde ha som att nybörjare har egna servrar man bara kan spela på fram tills att man är i lvl ~5 ?

Du vill alltså ha mindre realism?

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sten1930:

Håller inte med alls, det är lättare och snabbare att döda någon i bf4 än i bf3, alltså mer likt cod. Vapnena i bf4 är mycket lättare att sikta med än i bf3, det är den stora skilnaden där jag inte gillar. Även om jag spelat mycket battlefield så är bf 4 är väldigt "noob friendly" vilket inte jag gillar, jag vill ha det mer hardcore, det ska vara svårare än vad det är nu att döda någon.
De borde ha som att nybörjare har egna servrar man bara kan spela på fram tills att man är i lvl ~5 ?

Det är det absolut inte. Har absolut inga problem att döda någon i BF3 och det är exakt samma känsla i BF4 betan.. Och det är som sagt en beta. Sedan vad är fel med att något är "noob friendly"? Det ska vara lätt att komma igång med..

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Fast det är ju bara fråga EAs support så lägger dem till alla spel du frågar om.....

Håller med om att det är mindre rekyl. Men man träffar ju fortfarande 10gånger bättre om man burstar. För kulorna går ju lite hej villt om man håller inne avtryckaren (samt att man slösar en jäkla massa ammo). Tycker BF4 har rätt bra teamplay. Kör man 3-5 personer i ett squad springer men från objektiv till objektiv och rensar dem utan problem. Går självklart att köra själv men det är framförallt roligare att köra tillsammans och ni blir sjukt mycket effektivare tillsammans. 3 medel bra spelare som kör tillsammans tar utan problem ut 4a riktigt bra lone wolfs. Bara för att man kan spela själv betyder det inte att det är dåligt teamplay...

du missade #13962147

Teamplay funkar i bf4, men inte lika bra eller roligt som det var i bf3. Nu blir det att man spelar i squad bara för att ha folk att spawna på....
Sedan funkar det inte så bra för spelkompisar i bf4, men det skyller man på att det är beta

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Avstängd

Tycker också att det är ett stort framsteg, mycket roligare än BF3. (Förutom dessa ständiga kraschar)

Allting känns bättre, lite mindre balanssaker kan behövas. Men mycket lättare att skjuta och få kills tycker jag - lättare, inte lätt. Snipern känns också bättre, lättare att flyga helikopter också, haft riktigt bra matcher där jag dominerat, inget som hände i bf3.

Jag ÄLSKAR hissarna. Och Shangai mappen är fantastiskt cool tycker jag, riktigt bra gjort stadsmiljö. Tycker inte takcamping är något problem direkt.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

"EA- Where games comes to die."

Nu har vi bara en bana och 2 spellägen att resonera utifrån ännu, men kan inte känna den minsta hype/gnista/längtan efter BF4. Hittar inget unikt i BF4. Visst, commander, men det hade man kunna släppa som DLC:t "Commander". Visst, grafiken är bättre, men inte så att jag känner någon märkbar skillnad då jag spelar.

Ja, jag kommer att köpa BF4. Kommer jag att vara lika nöjd som med BF3, knappast. Varför? Läst första raden!

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Du vill alltså ha mindre realism?

Spelet ska inte vara realistiskt framför att spelet är roligt, vill man ha realism så spela arma..

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Skrivet av someonekill:

Lite ovanligt att se en person med så många Battlefield spel, Good job!

Säger inte att det är så nu men om hans acc har blivit kapat och att han sedan fick tillbaka det så får man veteran på alla bf spel, har själv fått precis samma sak och har bara lirat bf2, bfbc 1+2, bf 3 och nu bf4 och sen bf 1942. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/x_QuiZ/

Som sagt så säger jag inte att det är så men KAN vara så

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Skrivet av sten1930:

Spelet ska inte vara realistiskt framför att spelet är roligt, vill man ha realism så spela arma..

känns som att det är fler som generellt är emot dig än med dig

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Det är det absolut inte. Har absolut inga problem att döda någon i BF3 och det är exakt samma känsla i BF4 betan.. Och det är som sagt en beta. Sedan vad är fel med att något är "noob friendly"? Det ska vara lätt att komma igång med..

Det kan vara "noob friendly", fast genom att ha servrar man bara får spela på i upp till en viss lvl, Vilket använts tidigare och funkat bra

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM