GTX 780 Ti ohotat snabbast

Permalänk
Medlem

Kan MOD låsa tråden? Finns inget diskussionsvärde i tråden. Poängen som jag försökte få fram funkade inte.

Oh well, I tried. Vad alla måste se negativt på allt.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Xelithium:

Kan MOD låsa tråden? Finns inget diskussionsvärde i tråden. Poängen som jag försökte få fram funkade inte.

Oh well, I tried. Vad alla måste se negativt på allt.

Håller med, varför ska alla vara så iskalla vad gäller allting... Inte bara på Sweclockers.
Världen behöver mer humor!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Kanske också beror på att det kort AMD lanserade hade världshistoriens sämsta kylare för ett kort i den prisklassen. Många AMD nissar skrev med capslock överallt att det var en Titan krossare när dom i stort sett drog jämt skägg och dom kom segrande ur olika titlar.

Så är inte fallet med 780Ti. Det kom regerande ut ur nästan alla tester swec gjorde och det med god marginal.

När 290x lancerades vad den och Titan så otroligt nära varandra i prestanda att det var "disskuterbart" om vem som egentligen var bättre.
Amds kylare var skit medans Titans var jätte fin.

Titan drog mindre ström men amd's 290x var snäppet snabbare.
Detta är min hypotes om varför det spårade så mycket på trådarna.

Finns inte mycket att klaga på när det gäller 780Ti, förutom priset då. Kunde absolut varit lägre tycker jag.

Jo, jag har lagt märke till ditt namn i dessa diskussioner, tack för att du vederlade min tes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasJ:

Jo, jag har lagt märke till ditt namn i dessa diskussioner, tack för att du vederlade min tes.

Förlåt mig min läsförståelse minskar den här tiden på dygnet. Vad menar du?

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

p14 nivå här inne ...

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

p14 nivå här inne ...

Tumnus har barn och jag driver eget företag Omognare än majoriteten fortfarande dock.

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

Tråden är en lysande betraktelse över dagens lojala kunder.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tobbbe__:

Tumnus har barn och jag driver eget företag Omognare än majoriteten fortfarande dock.

Hey, varför växa upp när man kan vara ett barn för alltid?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Tumnus har barn och jag driver eget företag Omognare än majoriteten fortfarande dock.

Man är inte äldre än man känner sig...

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuckles:

Du har glömt chassi, tangentbord, mus plus att den kostar nästan 1800kr mer än min Xbox One. Försök igen tack!

PS4 klarar inte Ghosts i 1080p heller. Dock inget jag bryr mig om då du inte kan bygga ett komplett system klarar Ghosts för under 4000kr i 1080p. Dock så flyter COD: Ghosts bättre på One då det är uppskalat till 1080p jämnfört med frame stutter och dylikt på PS4

Räkna in tv i konsolpriset då? Och Xbox live om vi ska vara så

Visa signatur

13900k - GTX 4090 STRIX - 7600Mhz T-Force DDR5 - ASUS Z790 APEX - ASUS ROG Strix Helios - ASUS ROG THOR 1200 - Asus PG279QM 27" 240hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Kan sätta ihop en datorn på inet åt dig som krossar både ps4 och xbox one för mindre än 5000kr

Offtopic:
Nu kostar ju konsolerna bra mycket mindre än 5 papp, så de är fortfarande mycket man får för pengarna genom tex en PS4.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuckles:

Du har glömt chassi, tangentbord, mus plus att den kostar nästan 1800kr mer än min Xbox One. Försök igen tack!

PS4 klarar inte Ghosts i 1080p heller. Dock inget jag bryr mig om då du inte kan bygga ett komplett system klarar Ghosts för under 4000kr i 1080p. Dock så flyter COD: Ghosts bättre på One då det är uppskalat till 1080p jämnfört med frame stutter och dylikt på PS4

Xbox one kostar mer, har sämre hårdvara och kostar mer även i månaden med Xbox live. För att inte tala om att den är mer en mediabox än en konsol.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Nu släpps dock inte embargot på Xbox One recensioner förräns 12:e november men Xbox One flyter på bättre än PS4 versionen. Ingen lagg utan ganska stabil framerate i 60fps. Angående tangentbord och mus så tror jag nog inte att du förstår hur smidigt det är att spela med en handkontroll när det gäller t.ex shooters. Tar inte så mycket övning för att lyckas ganska bra med headshots i fps med en handkontroll.

Och där tog fanboyismen över logiken och faktan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av toobiasf:

Räkna in tv i konsolpriset då? Och Xbox live om vi ska vara så

I så fall ska man man räkna in en skärm till datorn också och då hamnar vi väl runt 10000kr för en dator (med tangentbord,mus etc) som presterar likvärdigt som en XBox One + TV/Skärm för 7000kr. Xbox Live kostar max 399kr per år men då får man också dedikerade servrar till samtliga LIVE spel till One vilket kan ses som en stor fördel

Skrivet av wibbe44:

Och där tog fanboyismen över logiken och faktan.

Specifiera gärna vad som är fanboyism. Misstänker att det är mitt uttalande om headshots och fps med kontroll. Det tar lite träning men samtidigt så tar det lite mer skill att vara bra då alla har exakt samma hårdvara och man har inga fördelar pga bättre hårdvara så som gamer mus, tangentbord eller en dator för 20k för 0 lagg i spel med stabil fps

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av toobiasf:

Räkna in tv i konsolpriset då? Och Xbox live om vi ska vara så

Du kanske borde läsa innan du börjar skriva... Det stod inget om att han borde lägga till en datorskärm, anledning varför han tyckte att mus+tangentbord borde läggas till var nog för att man får med en handkontroll till konsollen. Konsoller är extremt prisvärda om man jämför med datorer, speciellt om man räknar in en livslängd med nya spel på 8år osv och så länge linux inte är ett bra spel OS så bör man även räkna med priset för windows också. Sen finns det ju såklart undantag, har man delar sen tidigare kan det ju såklart vara mer prisvärt att upgradera en dator (speciellt om man fyndar begagnat) än att köpa en konsoll men det är ju en annan historia men man kan glömma att bygga en komplett dator för samma pris som en konsoll som klarar av att spela nya spel laggfritt lika länge. Liksom är det någon som tror att en dator för 4-5k från 2005 kommer klara av GTAV när det kommer till PC?

Sry för OT men var mer diskussionsvärde i konsoll vs pc än själva trådämnet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Specifiera gärna vad som är fanboyism. Misstänker att det är mitt uttalande om headshots och fps med kontroll. Det tar lite träning men samtidigt så tar det lite mer skill att vara bra då alla har exakt samma hårdvara och man har inga fördelar pga bättre hårdvara så som gamer mus, tangentbord eller en dator för 20k för 0 lagg i spel med stabil fps

Delvis det, men även gällande Xbone vs PS4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Angående tangentbord och mus så tror jag nog inte att du förstår hur smidigt det är att spela med en handkontroll när det gäller t.ex shooters.

Go home Knuckles, you're drunk!

Skrivet av Xelithium:

Poängen som jag försökte få fram funkade inte.

Jo det gjorde den, och jag tackar för ett gott skratt.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelithium:

Nu har både Nordichardware och franska Hardware.fr kommit fram till att GTX 780 Ti presterar bättre än 290x och 290 i både normal och über mode, dom har också testat i många spel:

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl... (translate link, mycket bra recension)

http://i.imgur.com/jUmn7fx.png

http://i.imgur.com/kFlDqG1.png

http://www.nordichardware.se/Grafikkort-Recensioner/gtx-780-t...

http://www.nordichardware.se/images/labswedish/artiklar/Grafi...

GTX 780 Ti imponerar verkligen med sitt pris och att ta tronen från ett såpass grymt kort som R9 290x

Att det imponerar med sitt pris stämmer ju inte

Det roliga är att du länkar till Hardware.FR's test som visar att 290X fortfarande är snabbast som du ser i diagrammet. 780Ti "uber" betyder klockat kort (fransmännens ord vid OC). Ställ 780Ti mot 290X uber så leder 290X. 290X går i sitt "uber" mode men är inte klockat på grund av sin temp (smått förvirrande).

290X kommer med bättre kylare och bättre drivers, så får vi se vilket kort som presterar bäst. Ingen har sagt att nVidia's kort är dåliga, bara att 290X är ett monsterkort med potential och till ett sjukt pris.

Tror ingen har något emot din tråd, exkluderat att priset på 780Ti skulle vara bra.

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Medlem

Ohotat beror på hur man ser på saken. Snart kommer 290X med andra kylare och Mantle och då kan det mycket troligt dra ifrån i BF4 vilket nästan är det enda spel som många bryr sig om.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Tobbbe__:

Kanske också beror på att det kort AMD lanserade hade världshistoriens sämsta kylare för ett kort i den prisklassen. Många AMD nissar skrev med capslock överallt att det var en Titan krossare när dom i stort sett drog jämt skägg och dom kom segrande ur olika titlar.

Så är inte fallet med 780Ti. Det kom regerande ut ur nästan alla tester swec gjorde och det med god marginal.

När 290x lancerades vad den och Titan så otroligt nära varandra i prestanda att det var "disskuterbart" om vem som egentligen var bättre.
Amds kylare var skit medans Titans var jätte fin.

Titan drog mindre ström men amd's 290x var snäppet snabbare.
Detta är min hypotes om varför det spårade så mycket på trådarna.

Finns inte mycket att klaga på när det gäller 780Ti, förutom priset då. Kunde absolut varit lägre tycker jag.

Ja det stämmer, du tillhörde en av de som spydde galla.
Den som var absolut värst är tydligen avstängd för ett tag, vilket är skönt.

On Topic: Ja GTX780Ti är för närvarande något snabbare, nu kanske vi slipper en massa skitsnack, från de som gick in och förstörde varenda tråd som handlade om R290x och R290, skönt.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Jag tror jag tappade ett par steg på IQ-stegen bara genom att skumläsa inläggen i den här tråden.

Kommer någon ihåg klimatet innan 290X lanserades? Alla ville ha Nvidia Titan då det är ett skrytbygge med en flamboyant namn som passar perfekt till den mikroskopiska demografin som köper prylarna med högst prislapp som ett sätt att hävda sig. Lite som gamla 8800Ultra-tiden. Men sedan kommer AMD och säljer ett kort med strax högre prestanda för ett markant lägre pris och Titanens titel slås hål på. De som hurrat för hur Titanen ska förbli Nvidias sista grafikkortsmodell i mån om att skrytvärdet håller i sig blir påminda om att det finns en marknad med flera aktörer.

Det borde varit en förnyktrande realisation. Men istället blir det ännu värre för nu måste Titan-fantasterna rationalisera sin irrationella och känslomässiga bundenhet till ett bolag och en produkt. Vilket inte ens Nvidia hjälper dom med för nu kom ett ännu starkare och ännu dyrare kort än Titanen.

Ta ett steg tillbaka, allihopa. Att slåss över vilket märke som är coolast är befängt och det är ju precis vad bolagen vill att ni ska göra. Spendera tiden på något vettigare istället.

Skrivet av Knuckles:

Specifiera gärna vad som är fanboyism. Misstänker att det är mitt uttalande om headshots och fps med kontroll. Det tar lite träning men samtidigt så tar det lite mer skill att vara bra då alla har exakt samma hårdvara och man har inga fördelar pga bättre hårdvara så som gamer mus, tangentbord eller en dator för 20k för 0 lagg i spel med stabil fps

Så du menar att när alla kör med samma handikapp är det ett underlag för att skapa en mer tävlingsinriktad miljö?
Det du märker när du spelar skjutarspel på konsol med handkontroll är inte nödvändigtvis din egen talang, då alla konsolskjutarspel har inbyggt "auto-aim" eller sikteshjälp som låser sig något på rörliga mål du siktar på. Prova att stänga av det så ska du se hur chanslös du är.

Till PC har du som oftast mindre underlag till att antaga att spelarna runtom dig prickar dig enbart med hjälp utav spelets stödben. Prestanda är i sig inte heller så relevant nödvändigtvis. Jag och brorsan spelar Planetside 2 en hel del och hans skruttiga gamla dator driver spelet i 25-45 bilder i sekunden på låga inställningar och ändå är han den särklass bästa spelaren jag sett i spelet.

Permalänk
Medlem

Undrar om dom kommer sänka priset på titan nu när 780 TI krossar den. Ska bli intressant!

Visa signatur

Moderkort: ASUS X99-A| RAM: 16gb Corsair LPX 2666 mhz | Procsessor: Intel Core i7 5820K kyld av en Noctua NH-D14 | Grafikkort: Gigabyte GTX 970 G1 | Minne: 120gb Intel 330 SSD, Seagate Barracuda 1tb HDD. | Chassi:Fractal Design Define S.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mat1n:

Undrar om dom kommer sänka priset på titan nu när 780 TI krossar den. Ska bli intressant!

Kanske marginellt.

Åter igen: Titan har fortfarande 6GB minne och är inte ett renodlat spelkort även om den inte har några problem att leverera i spel. Vill man fläska upp på flera högupplösta skärmar eller modellera i tunga 3d program så är fortfarande Titan bäst lämpat.

Kul tråd, det var min första tanke när nyheten kom ut. "Kan inte nån skapa en in-your-face-tråd" de som inte förstår denna har ingen humor

Jag köpte precis för en vecka sedan 2 st Evga GTX 780 SC för 4500 st, är ganska nöjd, det är svårt att inte älska den metalliska referenskylaren Har 90 dagar på mig att bestämma om jag vill köra Evgas Step-up program och byta upp till Evga GTX 780Ti SC och betala mellanskillnaden. Men då korten var så nära in på varann så känns det inte lönt + att 780 Ti var en hel del energi törstigare..

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk
Medlem

Hmm, grymt bra kort. men som andra så hade jag velat se 6gb vram för det priset. är ju ändå så att yield:sen är bättre efter snart ett år på marknaden för 110serien så det lär inte kosta mycket mer än ett 780 att tillverka. 6Gb ffs så e saken biff.

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelithium:

Nej men kolla, någon som har rätt.

Jaha, men vad bra. Då är allt i sin ordning.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Open bench Kasta in skiten i en kartong då? Haha!
Nä men ärligt så glömde jag chassit Okey det blev väl 5400kr med chassi då

Ingår Windows 8.1 i priset? Tänker att det är det man vill ha nu om man sätter ihop en ny PC.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mat1n:

Undrar om dom kommer sänka priset på titan nu när 780 TI krossar den. Ska bli intressant!

Nej. Titan har fortfarande mer minne och bättre prestanda (Dubbelt) i double precision. Alltså är GTX Titan både ett spelkort och en kapabelt beräkningskort. GTX 780TI är ett rent och skärt spelkort.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Borka:

Så du menar att när alla kör med samma handikapp är det ett underlag för att skapa en mer tävlingsinriktad miljö?
Det du märker när du spelar skjutarspel på konsol med handkontroll är inte nödvändigtvis din egen talang, då alla konsolskjutarspel har inbyggt "auto-aim" eller sikteshjälp som låser sig något på rörliga mål du siktar på. Prova att stänga av det så ska du se hur chanslös du är.

Jag kör Hardcore lägen i de spel som tillåter det så som t.ex Max Payne och GTA V Online vilket är 100% free aim

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuckles:

I så fall ska man man räkna in en skärm till datorn också och då hamnar vi väl runt 10000kr för en dator (med tangentbord,mus etc) som presterar likvärdigt som en XBox One + TV/Skärm för 7000kr. Xbox Live kostar max 399kr per år men då får man också dedikerade servrar till samtliga LIVE spel till One vilket kan ses som en stor fördel

Specifiera gärna vad som är fanboyism. Misstänker att det är mitt uttalande om headshots och fps med kontroll. Det tar lite träning men samtidigt så tar det lite mer skill att vara bra då alla har exakt samma hårdvara och man har inga fördelar pga bättre hårdvara så som gamer mus, tangentbord eller en dator för 20k för 0 lagg i spel med stabil fps

Jo tjena, lite mera skill. Konsollerna har ju fan Aim Assist på.

Skrivet av Knuckles:

Jag kör Hardcore lägen i de spel som tillåter det så som t.ex Max Payne och GTA V Online vilket är 100% free aim

Och det tror du majoriteten av folk som köper konsoll gör?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuckles:

Jag kör Hardcore lägen i de spel som tillåter det så som t.ex Max Payne och GTA V Online vilket är 100% free aim

Och du kommer ändå inte i närheten av den precision som du får med en datormus. Och nej. Det krävs inte mer "skill" på Xbox One. Majoriteten av konsolspelare sitter på sitt aim assist pga. att just en kontroll är inte framtagen för att vara en precisionsinstrument som en datormus.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds