Permalänk
Medlem
Skrivet av drefk2000:

Efter de 21 dagarna öppnar du med glädje plånboken, suverän produkt

Skickades från m.sweclockers.com

Testade nu och det fungerade riktigt bra! Det var bara att stoppa in bluraydisken och så var aacs krypteringen borta. Jag har en fråga, kommer det ofta uppdateringar, för när man ska beställa så kan man ju beställa med fria uppdateringar i ett visst antal år, så är det värt med 2 år, eller kommer det inte uppdateringar så ofta?

Visa signatur

MAIN: AMD Ryzen 1700x@4GHz | ASUS PRIME B350-PLUS | Corsair 16GB | Gainward GTX 1070 | Qnix QX2710 115Hz
SRV1-4: 2x Intel Xeon E5-2660 | 16GB ECC | CentOS 7
SRV5: 2x Intel Xeon E5620 | 240GB ECC | CentOS 7

"I can show you a real Tunnel Snake, Amata."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windisch:

Testade nu och det fungerade riktigt bra! Det var bara att stoppa in bluraydisken och så var aacs krypteringen borta. Jag har en fråga, kommer det ofta uppdateringar, för när man ska beställa så kan man ju beställa med fria uppdateringar i ett visst antal år, så är det värt med 2 år, eller kommer det inte uppdateringar så ofta?

Jag har tagit ner två uppdateringar de senaste sju dagarna ungefär. De kommer då och då. Du behöver inte uppdatera om du inte vill, du kan till och med säga till att den inte ska kolla. Det fortsätter ju funka som det funkar. När jag köper så köper jag för två år.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro