Permalänk
Medlem

Eyefinity problem

Tjue! Har ett litet problem. Jag har 3 st skärmar, 2 st är vertical (portrait) och jag vill köra eyefinity på dom skärmarna. Men problemet är att en skärm måste vara "flipped" för skärmen har en kant som gör ett stort mellanrum. Är det någon som har haft samma problem? Borde finnas något program som kan fixa det. Har googlat som en galning men det verkar inte vara någon som har har samma problem.

Tack på förhand.

Visa signatur

i7 3770k @4.5ghz @ 1.1volt Zotac Gtx 670.Msi z77 gd45. Phanteks ph-tc14pe red edition. corsair xms3 dd3 @ 1800mhz.Chassi:Thermaltake V3.Tillbehör:Mus:Steelseries XaiMusmatta: Q-pad CT large Webhallen edition.Skärm: Achieva Shimian led ips @ 2560x1440.Tangentbord: Qpad Mk-50[/U][/B]

Permalänk
Medlem

Jag har läst genom detta flera gånger men förstår fortfarande inte.

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk

På vilket sätt försöker du köra eyefinity? Med alla skärmar vertikalt eller med alla skärmar horisontellt?

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philly:

Tjue! Har ett litet problem. Jag har 3 st skärmar, 2 st är vertical (portrait) och jag vill köra eyefinity på dom skärmarna. Men problemet är att en skärm måste vara "flipped" för skärmen har en kant som gör ett stort mellanrum. Är det någon som har haft samma problem? Borde finnas något program som kan fixa det. Har googlat som en galning men det verkar inte vara någon som har har samma problem.

Tack på förhand.

eyefinity "skalar ner" alla skärmarna som ingår i en eyefinity grupp så upplösningen blir identisk med den minsta (åtminstone höjdmässigt)

så tänker du köra eyefinity på 2 skärmar eller alla tre?