[PS4] Köpa från tyskland?

Permalänk
Medlem

[PS4] Köpa från tyskland?

Tjenare undrar om det är någon som helst skillnad mellan den tyska och den svenska konsollen ifall man beställer från tyskland? Kommer psn/betalningar här fungera lika bra?

Är den låst på något annat sätt än den svenska ?
Spelen funkar och är det väl ingen skillnad på? (Bara psn kort som är låsta till landet antar jag) Eller blir spelen på tyska ?

Tacksam för svar, vill bara vara säker att det skulle funka!

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk
Medlem

Det är exakt samma konsoll som säljs i Sverige.

Permalänk
Medlem

Min PS4 är från amazon.de, allt funkar.

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Det är exakt samma konsoll som säljs i Sverige.

Skrivet av NoClue:

Min PS4 är från amazon.de, allt funkar.

Vet ni hur det är med spel som finns med i bundle? Alltså är dom spelen på tyska eller är dom internationella?

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk
Medlem

Köpte ett bundle med PS4 + 2 kontroller + Killzone + Kamera från franska Amazon. Funkar bra och i Killzone kan man välja språk med. Kartongen samt dokumenten som följde med typ snabbstartsguide var inte på svenska eller engelska men själva konsollen är som de man köper här. Hela paketet för mig gick på ca 4900:- så väldigt prisvärt jämfört med här. Tänk på att köpa i euro då din bank antagligen har bättre växelkurs än amazon.

Visa signatur

Macbook Pro (mid 2009) | Playstation 4 | Wii | Panasonic PX70