Windows update service saknas även Background Intelligent..

Permalänk
Medlem

Windows update service saknas även Background Intelligent..

Tjena Swecare!

Jag har fått ett lustigt virus i min dator, jag kan inte installera uppdateringar till mitt windows eller se mina temps i hwmonitor.. Har testat allt från att byta till nya register m.m. Även skannat datorn i felsäkert läge med SuperAntispyware och Malewarebytes. Någon som har några tips?

Om något är oklart kan ni gärna ta en titt på denna länken eller skriva!(OBS har testat allt i länken utan progress...)

http://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/5a8b...

Tack som f*n för alla svar ni e bäst swecare!

Edit: Kan även inte sätta igång Evga Precision, står att RTcore65.sys saknas även fast jag installerar om programmet?

Mvh
Sebastian!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

Ingen som har något tips?

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fakkahe:

Ingen som har något tips?

Trots tidigare tillsägelse bumpar du igen och därför låses tråden. Du har därmed förlorat möjligheten till hjälp eftersom det inte är tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne när den tidigare låsts.

§ 4 Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

*Tråd låst i enlighet med §4 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro