Permalänk
Medlem

Projekt Robustissimi

Nytt datorbygge, bytte ut min gamla kärlek och införskaffade mig en ny.

Kommer dela med mig av byggloggen, dock lite i efterhand då den i skrivande stund är igång och används. Enjoy!

Projekt Robustissimi

Visa signatur

Ordförande Svenska Tjejligan i Esport | Supporttekniker - DH Crew | www.tjejligan.se | twitch.tv/obziidian

Permalänk

Skulle gärna vilja se kabeldragningen i din dator! Väldigt bra och snyggt på framsidan.

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

Hade varit snyggare med vita detaljer eftersom du hade vita kablar

Permalänk
Medlem
Skrivet av törnvall:

Skulle gärna vilja se kabeldragningen i din dator! Väldigt bra och snyggt på framsidan.

Ska uppdatera med nya bilder, ska dock byta chassi nu men slänger upp ett par!

Skrivet av Fabbeee:

Hade varit snyggare med vita detaljer eftersom du hade vita kablar

Kablarna ska bli röda, lite senare. Köpte nätagget beg av Tvelander så fick med hans vira kablar för han hittade inte original. Jobbar på det!

Visa signatur

Ordförande Svenska Tjejligan i Esport | Supporttekniker - DH Crew | www.tjejligan.se | twitch.tv/obziidian

Permalänk

Snyggt bygge, ta lite fler bilder när det är ljust ute
Sen vill jag bara påpeka att du har råkat skriva en 3:a istället för en 2:a i din signatur.
( Corsair AX 850 | Fractal Design Arctic mini R3)

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc mini l Nätdel: Corsair CX750 l Moderkort: ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M l Processor: Intel core i5 3570K (4.5GHz @ 1,128Volt) l Minnen: Corsair 16GB Vengeance l Grafikkort: Msi GeForce GTX 670 sli l Hårddisk: Seagate Barracuda 1TB l SSD: Kingston V300 120GB l Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreazNilsson:

Snyggt bygge, ta lite fler bilder när det är ljust ute
Sen vill jag bara påpeka att du har råkat skriva en 3:a istället för en 2:a i din signatur.
( Corsair AX 850 | Fractal Design Arctic mini R3)

Just nu är hela skiten nedmonterat och nya bygget håller på att laddas upp! Trillar snart in nya bilder

Ah, tack! Missat helt. Ska dock uppdatera och byta nu ändå så det får vara så för tillfället

Visa signatur

Permalänk
Medlem

snyggt, hur var chassit o bygga i? smått sugen på ett mindre tower istället för mitt cube chassi

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S