Permalänk
Medlem

Tjenare, har en QPAD5K mus och kör med windows egna drivers, finns det några fördelar att köra med era? såg att ni inte har några för Windows 8.1 men 8 fungerar lika bra eller?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Hej igen,

Igår fick jag möjligheten att testa med ett annat headset och det var samma problem där, så det är inget fel på headsetet. Men jag kunde åtminstone glädja mig åt att mikrofonen på mitt QH90 var avsevärt mycket bättre än de på Steelseries Siberia V2

Är det dock fortfarande någon vits för mig att vända mig till supporten på QPAD? Jag vill ju bli av med det irriterande ljudet och det borde ju finnas folk som kanske har koll på vad problemet ligger i?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

QPAD-supporten verkar bli allt sämre. Jag inledde en epost-konversation med dem för över en vecka sedan men helt plötsligt slutade de bara att svara mig, efter att de hade bett om mina personuppgifter samt telefonnummer – vilket jag angav till dem. Senaste svaret jag fick var nu snart 9 dagar sedan. Seriöst..?

Ärendet gäller flertalet slocknande dioder hos erat tangentbord QPAD MK-80, som ni inte verkar vilja ta ansvar över.

Permalänk
Skrivet av Subdubwise:

QPAD-supporten verkar bli allt sämre. Jag inledde en epost-konversation med dem för över en vecka sedan men helt plötsligt slutade de bara att svara mig, efter att de hade bett om mina personuppgifter samt telefonnummer – vilket jag angav till dem. Senaste svaret jag fick var nu snart 9 dagar sedan. Seriöst..?

Ärendet gäller flertalet slocknande dioder hos erat tangentbord QPAD MK-80, som ni inte verkar vilja ta ansvar över.

Kan inte personligen hålla med dig om detta, Tycker Qpad har blivit riktigt bra med deras support.
Det kanske endast har blivit ett miss bara? testa maila dem igen? Misstänker att dem har mycket att göra och det enbart blivit ett miss. inte värre än så.

Fick nyligen åter hjälp från Qpad, och hjälper var snabbt på plats igen. inga problem alls! alla tummar upp för deras support från mig!

Har redan berömt deras support en gång här i tråden, gör det glädjeligen igen!

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset

Permalänk
Medlem

Tjena, snackade med flera QPADare vid Dreamhack och är tillbaka, kunde inte skriva detta direkt då jag glömde av & Hadde annat, men den sista jag snackade med sa till mig att jag kan skicka in det som RMA så fixar ni huvudsladden och om det kostar så betalar jag gärna men skulle vilja veta priset.

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Skrivet av Hardstyler:

Kan inte personligen hålla med dig om detta, Tycker Qpad har blivit riktigt bra med deras support.
Det kanske endast har blivit ett miss bara? testa maila dem igen? Misstänker att dem har mycket att göra och det enbart blivit ett miss. inte värre än så.

Jag har kontaktat dem på nytt, via info@qpad.com. Jag skrev på svenska, bifogade bilder, skrev mina personuppgifter, adress, telefonnummer och beskrev utförligt vad problemet var. Jag hoppas på svar inom de kommande två dagarna, annars känns det som att något lurt är på gång från Qpad:s sida...

Permalänk
Qpad
Skrivet av Oneone:

Tjenare, har en QPAD5K mus och kör med windows egna drivers, finns det några fördelar att köra med era? såg att ni inte har några för Windows 8.1 men 8 fungerar lika bra eller?

Hej,

Mitt tips till dig är att du laddar ner vår programvara från denna länk http://www.qpad.com/products/mice/5K/#support
Det finns många olika inställningar som man kan ställa in sin mus via vår programvara.
För mer specifik information ta kontakt med vår support@qpad.com

Skrivet av trickysaer:

Hej igen,

Igår fick jag möjligheten att testa med ett annat headset och det var samma problem där, så det är inget fel på headsetet. Men jag kunde åtminstone glädja mig åt att mikrofonen på mitt QH90 var avsevärt mycket bättre än de på Steelseries Siberia V2

Är det dock fortfarande någon vits för mig att vända mig till supporten på QPAD? Jag vill ju bli av med det irriterande ljudet och det borde ju finnas folk som kanske har koll på vad problemet ligger i?

Hej,

Ta kontakt med vår support@qpad.com så hjälper dom dig vidare med detta.

Skrivet av Subdubwise:

QPAD-supporten verkar bli allt sämre. Jag inledde en epost-konversation med dem för över en vecka sedan men helt plötsligt slutade de bara att svara mig, efter att de hade bett om mina personuppgifter samt telefonnummer – vilket jag angav till dem. Senaste svaret jag fick var nu snart 9 dagar sedan. Seriöst..?

Ärendet gäller flertalet slocknande dioder hos erat tangentbord QPAD MK-80, som ni inte verkar vilja ta ansvar över.

Skrivet av Subdubwise:

Jag har kontaktat dem på nytt, via info@qpad.com. Jag skrev på svenska, bifogade bilder, skrev mina personuppgifter, adress, telefonnummer och beskrev utförligt vad problemet var. Jag hoppas på svar inom de kommande två dagarna, annars känns det som att något lurt är på gång från Qpad:s sida...

Hej,

Vi har lite problem med vår support eftersom vår support ansvarig har varit på semester därav fördröjning på supporten.
Vänligen ta kontakt med vår support igen så skall du se att du får svar inom kort.

Skrivet av Hardstyler:

Kan inte personligen hålla med dig om detta, Tycker Qpad har blivit riktigt bra med deras support.
Det kanske endast har blivit ett miss bara? testa maila dem igen? Misstänker att dem har mycket att göra och det enbart blivit ett miss. inte värre än så.

Fick nyligen åter hjälp från Qpad, och hjälper var snabbt på plats igen. inga problem alls! alla tummar upp för deras support från mig!

Har redan berömt deras support en gång här i tråden, gör det glädjeligen igen!

Det gläder oss att höra, det är vårt mål att vara så effektiva som möjligt!

Skrivet av Helllodar:

Tjena, snackade med flera QPADare vid Dreamhack och är tillbaka, kunde inte skriva detta direkt då jag glömde av & Hadde annat, men den sista jag snackade med sa till mig att jag kan skicka in det som RMA så fixar ni huvudsladden och om det kostar så betalar jag gärna men skulle vilja veta priset.

Hej,

Kontakta support@qpad.com så hjälper dom dig med detta!

Med vänlig hälsning
QPAD

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Hej, mitt tangentbord mk-80 funkar bara om ja kopplar in både ps/2 och usb alltså alla kontakter måste vara i.

För om bara ps/2 är inkopplad så har ja ingen bakgrundsbelysning. Är de fel på tangentbordet eller ska de vara så ?

Har också ett qpad qh-85 som bara en luren funkar på.....

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 CPU Ryzen 3900x CPU-kyl Corsair Hydro H115i GPU Asus ROG RTX3080 SSD 1TB Samsung 860 RAM Corsair DDR4 16GB 3600Mhz PSU Corsair RM 850W 80+ Gold Modulär
BILD LG 48" OLED48CX6LB @ 120hz

Permalänk
Medlem

Kommer ni någon gång att lansera en ny mus eller ett tangentbord? Det var extremt längesen det kom något nytt.

Permalänk
Medlem

Varför gör ni inte musmattor i plast längre? Har en Qpad Heaton XL som är helt suverän och vill köpa en till.

Permalänk
Qpad
Skrivet av HiZeY:

Hej, mitt tangentbord mk-80 funkar bara om ja kopplar in både ps/2 och usb alltså alla kontakter måste vara i.

För om bara ps/2 är inkopplad så har ja ingen bakgrundsbelysning. Är de fel på tangentbordet eller ska de vara så ?

Har också ett qpad qh-85 som bara en luren funkar på.....

Hej Nicklas,

PS/2 kontakten är för tangentbordet och USB kontakten är för bakgrundsbelysningen.
Angående ditt QH-85 headset, ta kontakt med vår support@qpad.com så hjälper dom dig vidare med detta.

Skrivet av Axel95:

Kommer ni någon gång att lansera en ny mus eller ett tangentbord? Det var extremt längesen det kom något nytt.

Hej Axel,

Vi kan tyvärr inte avslöja något om nya produkter.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man brukar säga.

Skrivet av Stealthbomb:

Varför gör ni inte musmattor i plast längre? Har en Qpad Heaton XL som är helt suverän och vill köpa en till.

Hej,

Vi beslutade helt enkelt för att sluta producera musmattor i plast av diverse anledningar.
Vi får se vad framtiden har att bjuda på!

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk

Hej jag har et Qpad MK-85 som igår tappade 95% av ljusstyrkan i LED lamporna. Har provat tangentbordet i andra datorer men det har visat samma resultat. Det är i alla lägen som det lyser så svagt att man endast ser det om man tar bort tangenterna och kollar direkt i lampan.

Permalänk
Qpad
Skrivet av Liljefors:

Hej jag har et Qpad MK-85 som igår tappade 95% av ljusstyrkan i LED lamporna. Har provat tangentbordet i andra datorer men det har visat samma resultat. Det är i alla lägen som det lyser så svagt att man endast ser det om man tar bort tangenterna och kollar direkt i lampan.

Hej,

Ta kontakt med vår support@qpad.com så hjälper dom dig med detta!

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Nu är samlingen klar;)
Qpad nyckelband
Qpad Qh 90 headset
Qpad musmatta modell Large
Qpad 5K
Qpad Mk 80

Bild kommer.
Älskar verkligen qpads produkter.
Supporten vet jag inget om då jag aldrig behövt kontakta dem.

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk

Min sprillans 5k as mouse 1 är några millimeter lägre än mouse2 och känns inte lika fjädrande ska de vara så???

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Hej Qpad

Jag har funderat på att köpa eran "QPAD MK-85 Gaming Keyboard" med nordisk layout och blåa brytare, Men när jag går in på eran online affär för att köpa den så får jag följande meddelande

"THIS PRODUCT IS NO LONGER IN STOCK WITH THOSE ATTRIBUTES BUT IS AVAILABLE WITH OTHERS"

innebär det att ni har slutat sälja tangentbordet med blåa brytare eller att det är temporärt slut i lagret och isåfall när får ni in mer?

Permalänk
Qpad
Skrivet av SSGS:

Nu är samlingen klar;)
Qpad nyckelband
Qpad Qh 90 headset
Qpad musmatta modell Large
Qpad 5K
Qpad Mk 80

Bild kommer.
Älskar verkligen qpads produkter.
Supporten vet jag inget om då jag aldrig behövt kontakta dem.

Tack för din feedback och hoppas du är nöjd över din grymma setup!

Skrivet av ErsdaHL06:

Min sprillans 5k as mouse 1 är några millimeter lägre än mouse2 och känns inte lika fjädrande ska de vara så???

Hej!

Ta kontakt med vår support@qpad.com så hjälper dom dig vidare med detta.

Skrivet av Ultra94:

Hej Qpad

Jag har funderat på att köpa eran "QPAD MK-85 Gaming Keyboard" med nordisk layout och blåa brytare, Men när jag går in på eran online affär för att köpa den så får jag följande meddelande

"THIS PRODUCT IS NO LONGER IN STOCK WITH THOSE ATTRIBUTES BUT IS AVAILABLE WITH OTHERS"

innebär det att ni har slutat sälja tangentbordet med blåa brytare eller att det är temporärt slut i lagret och isåfall när får ni in mer?

Hej!

Det innebär att vi har för tillfället slut på lager på våra MK-85 Nordisk layout med blåa brytare.
I mitten av Februari kommer dom komma tillbaks på lager igen!

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Som lovat så kommer här en bild på Qpad*5

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem

Hej Qpad!
Jag har ett qh-90 vitt där micken liksom blivit lös i sitt fäste mot luren. Den fungerar men hänger bara som en ledsen banan.

Hur går jag tillväga för att beställa en ny mick-modul?

Headsetet var en present och jag kan inte ta reda på vart det är köpt.

Tack.

/Erik

Permalänk
Qpad
Skrivet av SSGS:

Som lovat så kommer här en bild på Qpad*5
http://imageshack.com/a/img827/7382/ga7e.jpg

Grym setup!
Hoppas att du är nöjd med ditt gear!

Skrivet av kex:

Hej Qpad!
Jag har ett qh-90 vitt där micken liksom blivit lös i sitt fäste mot luren. Den fungerar men hänger bara som en ledsen banan.

Hur går jag tillväga för att beställa en ny mick-modul?

Headsetet var en present och jag kan inte ta reda på vart det är köpt.

Tack.

/Erik

Hej Erik!

Ta kontakt med vår support@qpad.com så hjälper dom dig vidare!

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Tja!

Har haft en Qpad 5k mus nu i kanske 1 år, komemr inte riktigt ihåg. Nu är det så att musen har börjat dubbelklicka allt oftare. Misstänker nu att lite skit har kommit in i musen och skulle vilja veta vad ni rekommenderar mig att göra.

Permalänk
Qpad
Skrivet av Koobz:

Tja!

Har haft en Qpad 5k mus nu i kanske 1 år, komemr inte riktigt ihåg. Nu är det så att musen har börjat dubbelklicka allt oftare. Misstänker nu att lite skit har kommit in i musen och skulle vilja veta vad ni rekommenderar mig att göra.

Hej,

Det du kan göra är att du "bänder" musknappen som berörs emot dig så att den lossnar från sitt läge och sedan sätter tillbaks den på plats.
Om det skulle fortsätta tar du kontakt med support@qpad.com så hjälper dom dig vidare.

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Tack så mycket, tror det löste det! Annars gör jag som ni sagt och kontaktar support

Permalänk
Medlem

Mh det har gått nästan ett år sedan jag reklamerade ett Qpad MK-85 bakgrundsbelysningen dog på efter att ha flickrat i några månader. Bakgrundsbelysningen på ersättaren jag fått har nu börjat flickra till lite då och då med... Varför gör ni ett sådant bra tangentbord och sedan ruinerar det med undermålig kvalitet på en liten detalj som påverkar hela upplevelsen? Verkar vara mer av en tidbomb då mina tangentbord ligger perfekt stilla på mitt skrivbord, inte ens kabeln flyttar på sig. Inget våld används mot dem heller så.

Felet ligger i kvaliteten på komponenterna/materialet ni bygger dem med. Det verkar gälla genom hela ert sortiment när man läser den här tråden. Är QPAD verkligen bra eller är det bara PR och hype? köpte Func musmatta för att det är så "bra". Helt oanvändbart efter ett år då kvaliteten är usel på deras produkter, också hypat och mycket ridande på utdaterat rykte där.

Så frågan landar på varför kostar era produkter så mycket när det inte återspeglas i själva varorna?

Permalänk

Tjena!

Har precis köpt mig ett Qpad QH-90 headset och är riktigt nöjd. Det händer dock att de jag sitter i bland annat skype med ibland kan höra mitt datorljud, ganska så irriterande. Har det något med 3,5mm kontakter att göra då jag aldrig upplevt samma sak när jag haft USB-headset tidigare. Om så är fallet, vad kan jag göra för att slippa problemet?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Qpad
Skrivet av str8forthakill:

Mh det har gått nästan ett år sedan jag reklamerade ett Qpad MK-85 bakgrundsbelysningen dog på efter att ha flickrat i några månader. Bakgrundsbelysningen på ersättaren jag fått har nu börjat flickra till lite då och då med... Varför gör ni ett sådant bra tangentbord och sedan ruinerar det med undermålig kvalitet på en liten detalj som påverkar hela upplevelsen? Verkar vara mer av en tidbomb då mina tangentbord ligger perfekt stilla på mitt skrivbord, inte ens kabeln flyttar på sig. Inget våld används mot dem heller så.

Felet ligger i kvaliteten på komponenterna/materialet ni bygger dem med. Det verkar gälla genom hela ert sortiment när man läser den här tråden. Är QPAD verkligen bra eller är det bara PR och hype? köpte Func musmatta för att det är så "bra". Helt oanvändbart efter ett år då kvaliteten är usel på deras produkter, också hypat och mycket ridande på utdaterat rykte där.

Så frågan landar på varför kostar era produkter så mycket när det inte återspeglas i själva varorna?

Hej,

Det finns många olika faktorer och teorier om varför just bakgrundsbelysningen fallerar och det är väldigt olika från fall till fall och från kund till kund.
Från att bedöma av din beskrivning verkar du ha haft en väldig otur gällande dina tangentbord vars bakgrundsbelysning börjat "blinka" från ingenstans.

Mitt tips till dig är att du tar kontakt med vår support@qpad.com så kommer dem att hjälpa dig vidare i denna fråga och komma fram till varför det har börjat blinka, spekulationer och teorier undanbedes tillsvidare.

Jag förstår fullkomligt din reaktion, därför är det väldigt viktigt för oss som tillverkare att bevisa motsatsen.
Vi är väldigt stolta över vårt produkt sortiment och vi har väldigt många kunder som är nöjda världen över.

Skrivet av Robin.Samuelsson:

Tjena!

Har precis köpt mig ett Qpad QH-90 headset och är riktigt nöjd. Det händer dock att de jag sitter i bland annat skype med ibland kan höra mitt datorljud, ganska så irriterande. Har det något med 3,5mm kontakter att göra då jag aldrig upplevt samma sak när jag haft USB-headset tidigare. Om så är fallet, vad kan jag göra för att slippa problemet?

Hej,

Ta kontakt med vår support@qpad.com så hjälper dom dig vidare angående detta.

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem
Skrivet av qpad:

Hej,

Det finns många olika faktorer och teorier om varför just bakgrundsbelysningen fallerar och det är väldigt olika från fall till fall och från kund till kund.
Från att bedöma av din beskrivning verkar du ha haft en väldig otur gällande dina tangentbord vars bakgrundsbelysning börjat "blinka" från ingenstans.

Mitt tips till dig är att du tar kontakt med vår support@qpad.com så kommer dem att hjälpa dig vidare i denna fråga och komma fram till varför det har börjat blinka, spekulationer och teorier undanbedes tillsvidare.

Jag förstår fullkomligt din reaktion, därför är det väldigt viktigt för oss som tillverkare att bevisa motsatsen.
Vi är väldigt stolta över vårt produkt sortiment och vi har väldigt många kunder som är nöjda världen över.

Exakt samma symptom uppstod inom samma tidsram som det första tangentbordet.
Flickra är ett bättre ord än blinka. Säg att det hoppar mellan 20-100% ljusstyrka av vilket läge den än nu står på cirka 5-10 gånger i sekunden. Och nej tänker inte skicka det på RMA, låter bakgrundsbelysningen dö och sedan ser jag det som ett MK-50 istället. Kan inte leva en dag utan tangentbord, men efter nästan två år med det här tangentbordet har jag nött in vanan i mörkret så :).

Permalänk
Medlem

Tjenare. Har en Qpad Qh-90 som volym kontrollen har börjat glappa för typ cirka 3 månader sedan. Har kontaktat Qpad support via mail. Och dem skulle skicka en ny till mig. Men grejen är det att jag har inte fått den än. Har mailat dem efter typ 2 veckor väntetid och dem skulle skicka en ny. Men nu är det typ tredje gången som den inte kommer fram. Fast dem har skickat den till rätt adress. Är det nån som har snott den på posten 3 gånger i rad. Eller har dem ens skickat den?. Sista kontakten jag hade med dem var den 18 februari. Men nu är det den 9 mars och det har fortfarande inte kommit nån?

Mvh

Fredrik

Visa signatur

Chassi : Corsair iCUE 465X RGB Processor : Intel Core i9-11900F Stock Moderkort : ASUS ROG Strix B560-F GAMING WIFI Cpu Kylare : CM ML240L V2 ARGB Ram : Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz Gpu : Gigabyte GeForce RTX3080 GAMING OC LHR SSD : Kingston A2000 1TB NVMe M.2 Nätagg Corsair RM750x, 750W Consoller: PS4

Permalänk
Qpad
Skrivet av Razeezor:

Tjenare. Har en Qpad Qh-90 som volym kontrollen har börjat glappa för typ cirka 3 månader sedan. Har kontaktat Qpad support via mail. Och dem skulle skicka en ny till mig. Men grejen är det att jag har inte fått den än. Har mailat dem efter typ 2 veckor väntetid och dem skulle skicka en ny. Men nu är det typ tredje gången som den inte kommer fram. Fast dem har skickat den till rätt adress. Är det nån som har snott den på posten 3 gånger i rad. Eller har dem ens skickat den?. Sista kontakten jag hade med dem var den 18 februari. Men nu är det den 9 mars och det har fortfarande inte kommit nån?

Mvh

Fredrik

Hej Fredrik!

Du har fått PM!

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Hallå, jag läste tidigare i tråden om någon som hade samma problem som jag. Jag har ett mk-80 pro med blåa switchar Efter att ha tagit ut tangentbordet och satt i det igen så fungerar inte Fn knappen så jag kan inte sätta på belysningen längre. Personen som skrev detta tidigare löste det genom att installera nya drivrutier. När jag försöker mig på detta i device manager så står det att tangenbordet reda har de senaste drivrutinerna. Och på eran hemsida står det att det inte finnns några drivers till detta.

Jag har haft det i ungefär två år och nästan alla switrchar har förlorat sin taktila feedback. Ednast de knappar jag knappt anänvder har den kvar, som några på numpaden, F-tangenterna osv. Är det här ett vanligt problem för normalt användande?

Visa signatur

E8400 @ 4,2 ghz | Thermalright Ultra 120 eXtreme | Asus P5Q-Deluxe | 4Gb Corsair 8500 | Asus GeForce ENGTX560 TI DCII | Corsair AX 850W 80+ GOLD