Battlefield 4 Patcher: Uppdaterat - 2014-08-22

Permalänk
Medlem

Jag har ett lite skumt problem, iaf med Battlelog.
Så fort jag öppnar battlelog i webbläsaren så vill battlelog att jag ska installera samma browserplugin VARJE gång.
Div stänger jag ner fliken med battlelog och öppnar battlelog igen så vill den installera pluginet. Och detta händer varje gång.

Någon som har samma problem? Jag använder chrome förövrigt.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Jag har ett lite skumt problem, iaf med Battlelog.
Så fort jag öppnar battlelog i webbläsaren så vill battlelog att jag ska installera samma browserplugin VARJE gång.
Div stänger jag ner fliken med battlelog och öppnar battlelog igen så vill den installera pluginet. Och detta händer varje gång.

Någon som har samma problem? Jag använder chrome förövrigt.

vettifan om detta hjälper men avinstallera battlelog plugins i lägg till ta bort program och sen låt det installera på nytt

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Inte kört spelet på två veckor. Testar igår. Disconnects från Ea online. De få servrar jag kommer in på är det bara en svart ruta. Tvungen att lusläsa forumen i hopp om att hitta en workaround för det hela. Får deleta en rad i cfg . Funkar hjälpligt efter detta. Kommer på mig själv att ragequita efter en stund av blotta åsynen på det fruktansvärda skick spelet är i. Sitter bokstavligen och blir förbannad. Över ett jäkla spel. Jisses. Dice lyckas verkligen få fram det sämsta i en. Tur man inte pröjsade fullpris för detta spektakel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu, "bara" fyra månader efter släpp, fungerar spelet helt felfritt bortsett från sopkass nätkod.
Inga krasher, inga frysningar, ingen "soundloop".

AMD Radeon @DX11 / i5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av siefer:

Inte kört spelet på två veckor. Testar igår. Disconnects från Ea online. De få servrar jag kommer in på är det bara en svart ruta. Tvungen att lusläsa forumen i hopp om att hitta en workaround för det hela. Får deleta en rad i cfg . Funkar hjälpligt efter detta. Kommer på mig själv att ragequita efter en stund av blotta åsynen på det fruktansvärda skick spelet är i. Sitter bokstavligen och blir förbannad. Över ett jäkla spel. Jisses. Dice lyckas verkligen få fram det sämsta i en. Tur man inte pröjsade fullpris för detta spektakel

Skickades från m.sweclockers.com

Det finns ju en sticky i forumet så lusläst kan du inte direkt gjort

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

vettifan om detta hjälper men avinstallera battlelog plugins i lägg till ta bort program och sen låt det installera på nytt

Hjälpte tyvärr inte
Men tack så mycket för tipset iaf, uppskattas verkligen

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Jag har ett lite skumt problem, iaf med Battlelog.
Så fort jag öppnar battlelog i webbläsaren så vill battlelog att jag ska installera samma browserplugin VARJE gång.
Div stänger jag ner fliken med battlelog och öppnar battlelog igen så vill den installera pluginet. Och detta händer varje gång.

Någon som har samma problem? Jag använder chrome förövrigt.

Använd Firefox ist

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av OskarW90:

Använd Firefox ist

Tror inte att det är ett problem direkt avhängigt Chrome, jag har kört Battlelog via Chrome sen dag ett utan att stöta på det problemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Tror inte att det är ett problem direkt avhängigt Chrome, jag har kört Battlelog via Chrome sen dag ett utan att stöta på det problemet

Jag har samma problem som TS när jag kör chrome

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Använd Firefox ist

Samma problem med Firefox tyvärr :/

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av OskarW90:

Jag har samma problem som TS när jag kör chrome

Och det säger vad om problemet i sig? Att det måste bero på Chrome även fast folk upplever det oberoende av vilken webbläsare de använder sig av?=)

Permalänk
Medlem

Har ett problem som uppkom efter senaste patchen. När jag ska ansluta till en server får jag felmeddelandet "Game disconnected: Client closed down connection. Check your network connection and make sure that port 3659 (UDP) is open.". Ibland hinner jag komma in i matchen innan jag förlorar kontakten med servern. Några gånger har jag kunnat spela efter reparation av spelet och ett antal anslutningsförsök.

Någon som haft/har samma problem?

Permalänk
Geeks Gaming

På battlelog har det skrivits en lite lista med saker som dom har fixat och vad dom jobbar på och det låter bra

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/addressing-net...

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

På battlelog har det skrivits en lite lista med saker som dom har fixat och vad dom jobbar på och det låter bra

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/addressing-net...

De måste höja "tickrate".

CS:GO Valve har t.ex 64.
CS:GO ESEA servrar har 128.

BF4 har 10.

http://www.youtube.com/watch?v=tZyqeFwtRTk

Permalänk
Medlem
Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem

Måste säga att Battlefield 4 funkar betydligt mycket bättre nu, när sound loop är förintat.
Så krascher är fullt fixat nu är det bara netcode InGame som är problemet.
Men hellre vara nöjd med att man en aningen kommer in och kan kötta på. ::)

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Ännu en patch, dock för PS4 till att börja med. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065...

-Several crash fixes and stability improvements
-Various improvements for Spectator Mode
-Tweaked timing for how long the killfeed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-Com on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-Coms could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being greyed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambience parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water
.
Weapon tweaks
-THe SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW

Folk har även rapporterat om andra ändringar, bland annat att ranken har höjts till över 110 (gissningsvis 120)

Här är även bilder på dem nya vapnen: http://imgur.com/a/275l3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Måste säga att Battlefield 4 funkar betydligt mycket bättre nu, när sound loop är förintat.
Så krascher är fullt fixat nu är det bara netcode InGame som är problemet

De har både "förintat" och återinfört sound loop crashen förrut.

Skulle förvåna mig om nästa patch inte innehåller en gamebreaker.

Permalänk
Geeks Gaming

Ny PC uppdatering idag 2014-03-06

~800mb stor

March 4 PC Game Update Notes
-Several crash fixes and stability improvements
-Fixed an issue with data re-sending that was causing rubber banding on some servers
-Increased the maximum rank to 120
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
-Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit.
-Tweaked the speed, dispersion, and re-arm duration of the IFV and MBT projectiles
-Tweaked timing for how long the kill feed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-COM on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-COMs could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being grayed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambiance parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water

SPECTATOR MODE
-Fix for the EMP/Proxy Attack effects being visible in Spectator Mode
-Removed the black screen that was visible when switching between cameras and players in Spectator Mode
-Removed squad colors in Spectator Mode, now only the red and blue team colors are visible
-Decreased the user interface clutter in Spectator Mode by removing health pack, ammo pack and revive icons
-Tweaked the 1st person view in Spectator Mode so that spectators now see exactly what players see and nothing else
-Added a functionality in Spectator Mode so that, when going into Freecam from 1st or 3rd person mode, the first static freecam will be moved to behind the previously spectated player
-Added the possibility in Spectator Mode to ‘fire’ at a player from Freecam to go into 1st person view of that player
-Spectators can now see which player on the scoreboard that carries the bomb in the Obliteration and Defuse game modes

NOTE: For in-depth details on all the balancing tweaks below, head to our "Balancing BF4" articles [blogs.battlefield.com].

GRENADE TWEAKS
-Increased the number of M84 FLASHBANG and HAND FLARES the player can carry from 2 to 3.
-Increased the effect of M84 FLASHBANG grenades on friendly and enemy players.
-Increased the maximum damage for the RGO from 67 to 80, however reduced the range of explosion.
-Reduced the visual and audio effect for the detonation of the V40 Mini to highlight its smaller blast when compared to other grenades. Decreased the maximum damage from 80 to 60, and decreased the range at which maximum damage is applied.

PISTOL TWEAKS
-Increased the aimed accuracy of the M1911 to make it a viable choice once the COMPACT 45 has been unlocked.
-Increased the close range damage of the M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 and COMPACT 45.
-Reduced the delay between pressing the trigger and the bullet firing for the M412 REX and .44 MAGNUM.
-Increased the magazine capacity of the QSZ-92 to 20 rounds. Additionally reduced the recoil of the QSZ-92 to give it a clear difference from the FN57.
-Corrected a small error with the COMPACT 45 accuracy when crouched or prone.

WEAPON TWEAKS
-Increased the damage of all DMRs across all ranges. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.
-Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming.
-Reduced the long range damage of the MTAR to bring it in line with the rest of the Carbines.
-Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire.
-The Heavy Barrel’s Accuracy bonus now also applies on the move, at a reduced bonus. This should give the Heavy Barrel a wider role for players who desire accuracy while aimed in all situations.
-Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible.
-The SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW

VEHICLE TWEAKS
-Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4.
-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.
-Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.
-Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired.
-Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.
-Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.
-Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS.
-Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.
-Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.
-Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.
-Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

LOL!

Och en JÄVLA massa nya buggar igen.

"Ljudet försvinner"/musiken spelar efter 100 tickets. Alltid. Oavsett om du joinar mid round eller ej.
Alltså ännu sämre än förra gången de buggade detta.

De har alltså under testerna inte spelat en enda runda TDM som har mer än 100 tickets. INTE EN ENDA.

Dessutom visar inte kill cam'en rätt spelare längre. Snyggt.
Förvirrar alltså mer än hjälper nu.

RETARDS!

Netcode är om möjligt ännu sämre också.

Permalänk
Medlem

Suck.. blev av med alla mina vapen och alla uppgraderingar.. antar jag får vänta tills de fixar det..

Permalänk
Skrivet av Sambuccashake:

LOL!

Och en JÄVLA massa nya buggar igen.

"Ljudet försvinner"/musiken spelar efter 100 tickets. Alltid. Oavsett om du joinar mid round eller ej.
Alltså ännu sämre än förra gången de buggade detta.

De har alltså under testerna inte spelat en enda runda TDM som har mer än 100 tickets. INTE EN ENDA.

Dessutom visar inte kill cam'en rätt spelare längre. Snyggt.
Förvirrar alltså mer än hjälper nu.

RETARDS!

Netcode är om möjligt ännu sämre också.

Heheh såg också det. En kille var framför mig och döde mig på Metro banan , men killcam var från en kille under trappan LOL.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
RYZEN 7 7800X3D Corsair 32GB 6000 MHz ASUS B650-E
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung 32" Odyssey G80SD OLED

Permalänk
Medlem

Ja, denna patchen lyckades dom bra med. Dom verkar inte själva veta vad dom håller på med så spelet är nog så bra det kan bli nu.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Bara jag som får "Encountered an unknown error." i server browsern på battlelog där man i vanliga fall kan se hur många tickets lagen har etc.?

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87-Pro | CPU: i5 4670K | CPU-kylare: CM Hyper 212 Evo | GPU: MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | RAM: 12GB 1333MHz | PSU: EVGA Supernova 850W G2 | SSD: 860 QVO 1TB | HDD: Seagate Barracuda 1TB | Chassi: Fractal Design Define R4 | OS: Windows 10 64-bit | Ljud: Beyerdynamic DT770 Pro 80Ω | Skärmar: BenQ XL2411Z & G2420HD

Permalänk
Skrivet av APro7:

Bara jag som får "Encountered an unknown error." i server browsern på battlelog där man i vanliga fall kan se hur många tickets lagen har etc.?

Nej det är samma för mig.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Någon annan som det inte funkar springa och hålla samtidigt och får ibland "lagg" som gör att du laggar fast i 2-3 sekunder?

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Har de ens testat patchen? Nog för att vi har mindre krascher, men att de missar så tydliga buggar går inte att förklara...

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av TroubleBaker:

Har de ens testat patchen? Nog för att vi har mindre krascher, men att de missar så tydliga buggar går inte att förklara...

Har spelat typ 5 timmar idag.. inte märkt av något som har buggat än.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Har spelat typ 5 timmar idag.. inte märkt av något som har buggat än.

Inte märkt konstiga killcams? Fel personer alltså.. Och sedan spelas menymusiken upp mitt i en match för många. Netcoden känns också mycket sämre

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Medlem

Det bästa vore väl om dom sket i att patcha mer nu förrän dom testat igenom ordentligt. Om det tar 3 månader så låt det, låt spelet vara som det är nu och släpp en fungerande sedan. Visst, en patch så folk kan spela TDM igen vore ju en idé men efter det borde dom ge fan i att släppa vapentweaks och allting tills dom har en färdigtestad patch. Vore väl en idé om folk betatestade deras patchar. Frivilligt folk och inte oss "vanliga" spelare.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.