Reklam och interweb.

Permalänk
Medlem

Reklam och interweb.

Jag minns när man kunde söka information på interwebben utan att bli roevknyffad av mascara/blöjreklam. Och när men lungt kunde dela med sig med n.n@here.nu utan att bli tvingad att säga nej till snygga jeans och kroppspuder. Jag ber att Admin kastar ut mig. För jag vägrar att släppa Firefox/Adblock! Jag vet att jag hade kunnat bidraga till gruppen här då Jag är insnöad Asus användare sen 20 åt tillbaka. Men jag ångrar att jag kom hit, då jag inte känner mig tillfreds med att acceptera reklam.

Permalänk
Medlem

Känns som att du har adware. Jag har då aldrig sett reklam på Sweclockers som inte var teknikrelaterad på något sätt.
Edit: lol, just när jag postade så såg jag att huvudbannern var reklam för Betsafe, men det kanske har med Adsense att göra och att jag själv använder den siten? haha

Sen hoppas jag du förstår att sidan är reklamfinansierad, så ingen reklam = ingen swec.

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Avstängd

Kör med Adblock bara, det är inte förbjudet på nåt sätt. Jag avaktiverar det för sidor som jag uppskattar men om de har påträngande reklam så sätter jag på det igen. Efter ett tag testar jag att avaktivera igen osv. Sweclockers har en tendens att låta reklamen ta över ibland så det är inte lång tid Adblock är av här tyvärr.

Permalänk
Inaktiv

Kör adblock men blocka bara orelaterade annonser. Så brukar jag göra på sidor jag gillar