Tävla och vinn Gigabyte Radeon R9 280X

Permalänk
Medlem
Skrivet av stingray454:

Nja, det stog väl snarare att man ska tänka på copyright - dvs du får använda t ex dina egna foton, saker du ritat själv, screenshots du själv tagit från spelet, bilder som är licensfria osv. Man får däremot inte använda officiella titanfall-bilder eller annat upphovsrättsskyddat material, nej.

Det är lite luddigt faktiskt.

"Tänk på upphovsrätten. All grafik (utom grafikkortet) måste vara skapat från scratch."

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Skrivet av Wh1spY:

Det är lite luddigt faktiskt.

"Tänk på upphovsrätten. All grafik (utom grafikkortet) måste vara skapat från scratch."

Vad är det luddiga? Allt måste vara gjort av dig själv. Förstår inte hur folk alltid blir förvirrade av detta på tävlingar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Roddan:

Vad är det luddiga? Allt måste vara gjort av dig själv. Förstår inte hur folk alltid blir förvirrade av detta på tävlingar...

Det beror på hur man tolkar det. Precis som snubben nämnde några rader upp så kan man ju tolka "Tänk på upphovsrätten." som att man får använda material taget från webben som faktiskt är tillåtet för användning i dina egna skapelser så länge du uppger vem som är upphovsman. Jag ville bara visa med mitt inlägg att folk kanske läser regeln som två regler i samma mening (Därav den kursiva / feta texten.) även om jag själv inte tolkade det så.

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justin91:

Och här är vinnaren! Ingen ide att försöka sig på första pris längre. :annoyed:

Dold text

Challenge accepted!

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag!

Permalänk
Skrivet av Andreas D:

Nej, alla bidrag bedöms på samma sätt oavsett vem som har skapat det.

Kan man göra bilden i Paint.NET? Jag är inte så bra med Photoshop eller GIMP

Permalänk
Medlem

Här har ni mitt bidrag

http://imgur.com/u9vC9a6

Permalänk

Testade i alla fall! Mitt bidrag.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Måste tyvärr informera om att tävlingen är stoppad. Mer info här: http://www.sweclockers.com/tavling/130-sweclockers-avbryter-g...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv

Mitt bidrag

Here it comes!

Permalänk

Synd att tävlingen avbröts men jag lägger upp mina ändå:

Galleri:http://imgur.com/a/UnqG3#4

Till vänster: Modifierad kylare | Till höger: Endast Overlay

Permalänk
Medlem

Så trisst att tävlingen avbröts, men jag kunde fördriva ganska många timmar i helpdesk genom att lära mig photoshop i alla fall
Lagt ner såpass mycket tid så vi tar och laddar upp bilden ändå, är denne något att ha?
http://imgur.com/3q5URjV

Permalänk
Entusiast

Då slänger jag väl upp ett första utkast på en halvfärdig idé som jag nu inte fick tid att färdigställa.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Det känns väl ändå lite onödigt? Tävlingen är ju avbruten. Varför ödsla mer av din dyrbara tid?

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem

Kan ju vara så att vissa vill visa vad de gjorde även ifall tävlingen nu avbrytits, ser inte vad som räknas som att "ödsla med dyrbar tid" med det eftersom jobbet redan är gjort och att ladda upp en bild är ju inte direkt något som tar timmar.
Nu när jag känner mig säker på att allt ang. denna tävling är avslutat så vågar jag visa upp ett bidrag av tre (ett klart, detta inte riktigt klart).