Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Dom senaste dagarna har jag blivit väldigt kåt

Jag med. Hur går det?

Visa signatur

AMD FX-8320 @ 5017 MHz
http://valid.canardpc.com/ppty3p
AMD Athlon II X2 250 @ 4013 MHz
http://valid.canardpc.com/jwpmni

Permalänk
Medlem

Slow and steady wins the race, jag har varit i väg några dagar,fyllt år, firat andra etc. Sitter med lite bilder nu, så borde hinna få upp lite bilder i eftermiddag iaf.

Kul att ni är så nyfikna!

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chilluminati:

Jag med. Hur går det?

Hur går det för dig själv?:P

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Hur går det för dig själv?:P

Jo tack de går bra, ska börja ett projektarbete efter sommaren

Visa signatur

AMD FX-8320 @ 5017 MHz
http://valid.canardpc.com/ppty3p
AMD Athlon II X2 250 @ 4013 MHz
http://valid.canardpc.com/jwpmni

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nephelim:

Slow and steady wins the race, jag har varit i väg några dagar,fyllt år, firat andra etc. Sitter med lite bilder nu, så borde hinna få upp lite bilder i eftermiddag iaf.

Kul att ni är så nyfikna!

Grattis i efterskott!

Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro

Permalänk
Medlem

Dags att riva allt igen då nu när man verifierat att grafikkorten funkar och att kylningen sitter som den ska.

Då jag insåg att det snabbt behövde tömmas, testas, flyttas och fyllas igen rätt ofta såg jag det som ett krav att kunna släppa ut vattnet smidigt och lite kranar inhandlades.

Moderkort på plats igen, grafikkorten ligger vid sidan av och väntar på vattenblock Dessa kommer i nästa uppdatering! Så ni behöver inte vänta allt för länge på att se ett par nakna Titans igen

24 pin och lite reservoirer på plats! Om nom nom

In med lite kablar till moderkortet. Insåg att att sleevingen på SATA-kablarna medförde lite problem för att komma igenom den nya täckplattan för moderkortsplåten. Men det blev rätt bra ändå

Slangdragningen är nu under lite förbättrande, jag drar dem under radiatorerna i botten på var sin sida och längs med baksidan. Man ser även hur tajt det är med push/pull även i ett så stort chassi som 900D

SSD diskarna jag haft i kablarna lite löst dinglande, fick nu en egen platta. Med tanke på att jag kör raid-0 dem så behövde jag hålla isär dem. Skulle vara en enkel fix om jag satte fel, men synd att chansa. Det var här de färgklada post-it lapparna kom väl till pass

sådär, slipper man fundera mer på dem, samt att en extra hårddiskbur inte behövdes

Nästa uppdatering involverar som sagt nakna Titans, stay tuned!

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem

Ser ut som en av dina slangar redan har blivit gul på sista bilden

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Ser ut som en av dina slangar redan har blivit gul på sista bilden

Det är den gamla Masterkleer slangen.

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrolliDuckie:

Fan kan bara gissa att det kosta minst 45000

http://www.prisjakt.nu/list.php?l=2578414&view=c

64000 + några andra saker... jag inte listat = 67000-70000+ teknik blir billigare över tid... = skulle gissa 70-90k

Visa signatur

CPU i5 2500k @4.5 GHz CPU Kylare Corsair H80 RAM 12GB @1600MHz GPU Gigabyte GTX 770 WF SLI PSU Corsair AX 860i MOBO ASUS P8Z68-V PRO Torn Corsair Air 540
Kringutrustning MUS Corsair M95 Tangentbord Ducky Shine 3 Purple TKL MX Blue
Musmatta Steelseries QCK Skärmar HP w2207, Asus WG248QE 24Tum, 144Hz
Värt att veta är att NuckleBuckle har Dyslexi

Permalänk
Medlem

Riktigt intressant Jag är på väg att bygga mitt första egna vattenkylningslösning, bra info att jag ska undvika masterkleer-slangarna! Byter ut det tilltänka paketet mot primochill LRT då istället.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Nu var det dags att sätta vattenblock på grafikkorten och fixa ljudkortet så jag mjukstartade och övade på ljudkortet!

Fick på en backplate som kanske inte syns när den väl sitter i lådan, men jag vet att den är där.

Då var det dags att skruva isär kronjuvelerna! Då jag aldrig tidigare vattenkylt så var det extra jobbigt ifall något skulle gå fel.

Efter att ha lossat femtioelva skruvar och läst beskrivningen lika många gånger så ser första grafikkortet ut så här.

putsat bort kylpastan och torkat av chippen från thermalpadsen rester.

So far so good! Det var dags att preppa inför nya vattenblocken. Så jag mätte, markerade, mätte igen innan jag klippte dem rätt. Som sagt så var detta första gången jag vattenkyler och jag ville dubbelkolla allt, till och med trippelkolla. Men allt verkade stämma.

Jag hissade sakta på vattenblocket och vände på grafikkortet och spände åt skruvarna, jag dubbelkollade även vilka som skulle lämnas för att kunna få fast backplaten och det blev ganska bra.. Här på bilden har jag gjort 2 grafikkort klara och man ser originalkylaren, backplaten och vattenblocket på den längst till höger.

Höjdskillnad på originalkylaren och vattenblock! Tyvärr så tar ju ändå kortet upp 2 slots på moderkortet då original pcb har dubbla DVI, detta gjorde att jag inte kunnat använda något av PCI-e 1x slotsen på moderkortet till ljudkortet utan kommer få köra det längst ner i x16 sloten.

Nu är alla tre klara

Dags att försöka få till fittings, och lite akryl emellan dem. Jag valde en parallellkonfiguration av akrylen för utseendet, även om det innebär någon grad högre temperatur.

Färdiga och redo för att köttas in i chassit!

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem

Sexigt hoppas man får allt ihop monterat snart. Vart köpte du den där esd mattan?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Sexigt hoppas man får allt ihop monterat snart. Vart köpte du den där esd mattan?

Soon! Som sagt tidigare, bygget har kommit längre än vad byggloggen visar. Men jag känner att en uppdatering i veckan är bättre än allt på en gång o sedan dött i 3 månader medan jag väntar på delar.

Mattan kommer från Aquatuning

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem

Det börjar ta sig, ser bra ut!
Hur rengjorde du Grafikkortet från pastan?
Kemiskt ren bensin antar jag funkar på själva "chippet", men hur gör man för att få bort pastan från själva PCB'n där den har smetats ut? Funkar samma sak där?

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molo:

Det börjar ta sig, ser bra ut!
Hur rengjorde du Grafikkortet från pastan?
Kemiskt ren bensin antar jag funkar på själva "chippet", men hur gör man för att få bort pastan från själva PCB'n där den har smetats ut? Funkar samma sak där?

Använde samma sak runt chippet där det smetats yes. Använde en tops för att komma åt i kanter o så. Bara se till att man får bort allt ludd sen från topsen.

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av boniz:

Det är dock så jävla tragiskt att man inte kan förklara för folk att 100k på en dator och 100k på en bil är samma pengar..
Vi datorintresserade är allt missförstådda..

Hur som helst, se till att börja bygga nu! Jag vill se!

Tänk på mig som har en hand i de flesta hobbys som kostar pengar... datorn min blev mer än dubbelt så dyr som planerat innan jag kunde gå vidare !
Fast just nu ligger prio på sportbilen

Till TS: Kul per krona är det som räknas !
Kör på, kul att dreggla lite över andras galenskaper

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tangentbord:

Tänk på mig som har en hand i de flesta hobbys som kostar pengar... datorn min blev mer än dubbelt så dyr som planerat innan jag kunde gå vidare !
Fast just nu ligger prio på sportbilen

Till TS: Kul per krona är det som räknas !
Kör på, kul att dreggla lite över andras galenskaper

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med helt, de flesta av mina intressen brukar dra iväg. Ska man göra det, ska man göra det ordentligt, det roliga är min tankebana i att hamna där.

Till denna datorn var det egentligen planerat 2 Matrix 7970 plat, sen kom 780 ti och jag tänkte, jo men 2K till är ju inte hela världen. Sen kom Bitcoin hypen och då höjde alla sina grafikkortspriser, även Nvidia för att även om inte miners köpte Nvidia så fanns det konsumenter som behövde grafikkort och AMD var slut på hyllan. Hoppet till 2 Titan Blacks inte stort. Sen tillkom ett tredje av att sambon köpte det till mig i julklapp <3

Samma sak med bilen (som exet snodde... RAWR) men där hade man en fast budget och sen så tänkte man för sig självt, om jag bara lägger på några tusingar så kan jag ju få en sådan här bil, så fastnar den budgeten efter ett tag och blir minimum, så går det några veckor till så har man plussat på den ännu mer... sluttade med en ökning på 40k.

TV;n var samma visa, hade en budget, tänkte att om jag lägger på nån tusnig så får jag den här funktionaliteten, och vips var den dubbelt så dyr. Lätt värt dock, den har tjänat mig bra i 5 år och kommer inte bytas förrän 4K blir billigt och bra.

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tangentbord:

Tänk på mig som har en hand i de flesta hobbys som kostar pengar... datorn min blev mer än dubbelt så dyr som planerat innan jag kunde gå vidare !
Fast just nu ligger prio på sportbilen

Skickades från m.sweclockers.com

Aj, aj! Plånboken måste hata dig!

Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro

Permalänk
Medlem

I brist på saker att göra så passade jag på att byta skärmstativ, tyckte det var dags att städa upp skrivbordet. Jag har inte glömt bort datorn än dock, en uppdatering är på G med den också

Många delar

halvklar

Fäste på skärm

Jag har experimenterat lite med att köra i portrait mode när jag spelar, I like it!

Vet inte om det syns, men det sitter en LED strip på baksidan av skärmarna som lyser upp bakom, ger en ganska behaglig effekt

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nephelim:

I brist på saker att göra så passade jag på att byta skärmstativ, tyckte det var dags att städa upp skrivbordet. Jag har inte glömt bort datorn än dock, en uppdatering är på G med den också

http://i.imgur.com/snMZcX4l.jpg

Många delar

http://i.imgur.com/TynyjUml.jpg

halvklar

http://i.imgur.com/i2Q8S1Nl.jpg

Fäste på skärm

http://i.imgur.com/1UhAo67l.jpg

Jag har experimenterat lite med att köra i portrait mode när jag spelar, I like it!

http://i.imgur.com/c9QfjQZl.jpg

Vet inte om det syns, men det sitter en LED strip på baksidan av skärmarna som lyser upp bakom, ger en ganska behaglig effekt
http://i.imgur.com/xLmBg3el.jpg

Gillart!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Du glömde dessa

Med tanke på 20-25 fläktar plus pumpar o grejjor.

Edit: Skulle valt Xonar STX framför det du valt, men vad kör du med för lurar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nephelim:

...text...

Haha, vi förstår varann ! En tröst är ett citat som jag stulit från någon: "Köp billigt och gråt varje gång du använder det, köp dyrt och gråt när du betalar"
Du har inte funderat på en "debezel" mod på skärmarna för att eventuellt få dom närmare varann ?

Skrivet av boniz:

Aj, aj! Plånboken måste hata dig!

Den är för tom för att känna hat

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Du glömde dessa

http://nallyaj.files.wordpress.com/2012/02/ear-plugs.jpg

Med tanke på 20-25 fläktar plus pumpar o grejjor.

Edit: Skulle valt Xonar STX framför det du valt, men vad kör du med för lurar?

Just nu har jag ett par razer megalodon som jag inte använder och som ska bytas mot ett par bättre när jag får tid har blivit tipsad om ett par beierdynamic lurar som man sneglar åt

Skrivet av Tangentbord:

Haha, vi förstår varann ! En tröst är ett citat som jag stulit från någon: "Köp billigt och gråt varje gång du använder det, köp dyrt och gråt när du betalar"
Du har inte funderat på en "debezel" mod på skärmarna för att eventuellt få dom närmare varann ?

Den är för tom för att känna hat

Tanken har slagit mig och jag har kikat på en del how to videos men just nu sitter jag fortfarande o velar mellan landscape vs portrait. Ytan på höjden är sweet och man behöver inte vrida på huvudet men det går inte att få till en vinkel där allt matchar. Om linjerna klaffar där nere så gör vinkeln att det diffar på övre halvan.

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nephelim:

Just nu har jag ett par razer megalodon som jag inte använder och som ska bytas mot ett par bättre när jag får tid har blivit tipsad om ett par beierdynamic lurar som man sneglar åt

Ja Beyerdynamic DT770 Pro är prisvärde och omtyckta, även Senn HD598 är också bra och öppna samt neutrala. Det är en djungel detta men tycker du ska läsa på head-fi forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Ja Beyerdynamic DT770 Pro är prisvärde och omtyckta, även Senn HD598 är också bra och öppna samt neutrala. Det är en djungel detta men tycker du ska läsa på head-fi forumet.

Det är precis dem som jag fått tips om. När det blir aktuellt lär man sticka in huvudet där, lär ju inte köpa nått utan att de vart reviewade o jämförda i flera veckor haha. tack för tipset!

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem

Kör i portrait! Vilka skärmar är det btw?

Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nephelim:

I brist på saker att göra så passade jag på att byta skärmstativ, tyckte det var dags att städa upp skrivbordet. Jag har inte glömt bort datorn än dock, en uppdatering är på G med den också

http://i.imgur.com/snMZcX4l.jpg

Många delar

http://i.imgur.com/TynyjUml.jpg

halvklar

http://i.imgur.com/i2Q8S1Nl.jpg

Fäste på skärm

http://i.imgur.com/1UhAo67l.jpg

Jag har experimenterat lite med att köra i portrait mode när jag spelar, I like it!

http://i.imgur.com/c9QfjQZl.jpg

Vet inte om det syns, men det sitter en LED strip på baksidan av skärmarna som lyser upp bakom, ger en ganska behaglig effekt
http://i.imgur.com/xLmBg3el.jpg

lånar din tråd lite, var köpte du stativet? och vad heter det.

mvh K

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av boniz:

Kör i portrait! Vilka skärmar är det btw?

Skärmarna är några Dell IPS paneler på 24"

Skrivet av kim_82:

lånar din tråd lite, var köpte du stativet? och vad heter det.

mvh K

Komplett köpte jag det på https://www.komplett.se/ax-accessories-axm4420/808878

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nephelim:

Skärmarna är några Dell IPS paneler på 24"

Komplett köpte jag det på https://www.komplett.se/ax-accessories-axm4420/808878

Kan du länka till vilken koppling du använde till grafikkorten och vilken anslutning?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Kan du länka till vilken koppling du använde till grafikkorten och vilken anslutning?

menar du SLI bryggan?

http://www.evga.com/Products/ProductList.aspx?type=2&family=A...

Visa signatur

Moderkort: Asus rampage IV B.E | Cpu: i7 4930K | Ram: Corsair Dominator Platinum 32GB | Chassi: Corsair 900D | Grafikkort: Tri-SLI EVGA GTX Titan Black SC | Nätagg: Corsair AX1500i | Lagring: 2x Samsung 850pro SSD raid-0, 3x 2TB Western Digital Red | Custom Watercooling: Dual EK D5 pumps | Dual Bitspower 250ml res | Full EK nickel + nickel acetal waterblocks | Full Bitspower Shining silver fittings | Alphacool NexXxos XT45 240+480+480 |