Kollade lite i min iPhone 4s och var väldigt försiktigt, tog ur batteriet och lade tillbaka det. Startade mobilen och längst upp i vänstra hörnet står det "söker". Den höll på så hela tiden, jag ändrade tiden manuellt som tydligen skall fixa detta problem, jag har startat om mobilen, tagit ur sim kortet m.m. Jag satte i min iPhone i recovery mode för att göra en återställning i hopp att problemet skulle bort, det funkade inte utan jag får error koden 1, har testat flera gånger. Så mobilen är alltså fast i recovery mode, min powerknapp är sönder så kan inte gå ur på det sättet. Jag har blivit tipsad om tinyumbrella men programmet startas inte när man klickar på det, har senaste versionen av Java och har testat tinyumbrella på 4 datorer och samma problem sker, har även testat program som har en exit recovery knapp som recboot, reiboot och redsnow men får det inte att funka därifrån heller då apple logon syns och sen går det tillbaka till bilden där det är en iphone kabel och en pil upp mot itunes logon, vet någon hur jag skall få min mobil att starta igen? Tacksam för svar..