QNIX/X-STAR QX/DP2710 27" 2560x1440 Samsung PLS Panel

Permalänk

Vilken säljare är det som gäller nu för qnix? "accessorieswhole"?
Värt att köpa pixel perfect? Är det så att man de kollar skärmen extra noga eller fungerar det som en sorts garanti?
Edit: Vad betyder "SE"? Sätt att några har sagt att dom har mer döda/fel pixlar?

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av AltUnderCtrl:

Vilken säljare är det som gäller nu för qnix? "accessorieswhole"?
Värt att köpa pixel perfect? Är det så att man de kollar skärmen extra noga eller fungerar det som en sorts garanti?
Edit: Vad betyder "SE"? Sätt att några har sagt att dom har mer döda/fel pixlar?

Köpte min från accessoriewholesale, så dom fungerar i alla fall.
Du ska inte köpa pixel perfect, det kanske är större chans att du får en utan några döda pixlar men om du har någon död pixel så verkar det bara som om att du får mellanskillnaden tillbaka.
SE = Second Edition, betyder i princip bara att det får vara högst 5 döda pixlar och inte 3 som det var på dom första.

Jag köpte utan pixelperfect och har inga döda pixlar alls, dock så hade jag andra problem men som jag skrivit tidigare i tråden så löste det sig utan att jag fick lägga ut något mer. Så jag skulle rekommendera accessoriewholesale

Permalänk
Skrivet av barabom:

Köpte min från accessoriewholesale, så dom fungerar i alla fall.
Du ska inte köpa pixel perfect, det kanske är större chans att du får en utan några döda pixlar men om du har någon död pixel så verkar det bara som om att du får mellanskillnaden tillbaka.
SE = Second Edition, betyder i princip bara att det får vara högst 5 döda pixlar och inte 3 som det var på dom första.

Jag köpte utan pixelperfect och har inga döda pixlar alls, dock så hade jag andra problem men som jag skrivit tidigare i tråden så löste det sig utan att jag fick lägga ut något mer. Så jag skulle rekommendera accessoriewholesale

Vet du om det finns något mellan SE och pixel perfect versionen? Hittar själv inget hos accessoriewholesale, eller är det SE som gäller?

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chuck:

J
Överklockade direkt till 96Hz utan problem.
120 däremot började ger artefacts. Fick det stabilt genom att bocka i "Reduced DVI frequency" i CCC, samt köra med LCD Reduced i CRU.

EDIT#3:
Just det. Det blev märkbart mörkare @120Hz. Löstes genom att ladda en annan färgprofil via Color Sustainer.
Även "verifierat" att ingen frameskipping sker enligt: http://www.testufo.com/#test=frameskipping

Fått min skärm nu och är väldigt nöjd överlag. Har försökt mig på med att överklocka. Uppstår artefacter över 110 hz så jag tänkte prova Chuck's tips. Vad är "CCC"? EDIT #1: Catalyst Control Center!

Jag ändrar till 110 hz och upplever själv att det blir en något skaprare bild. Vill gärna ha det svart på vitt så när jag går in på testufo så står det fortfarande 60 fps. Vad gör jag för fel?

Permalänk

Vet någon om "accessoriewholesale" kan skriva ner priset för lägre moms?

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

Godkväll! Har också bestämt mig för att investera i en ny schyst skärm, men har lite svårt att se skillnaden på dessa Korea skärmar. Qnix QX2710 evo 2 verkar ju vara men den mest omtalade. Är det den som gäller?

Hur står sig YAMAKASI Q270 "2B Extreme OC" mot Qnix:en?
http://www.ebay.com/itm/Perfect-Pixel-YAMAKASI-Q270-2B-Extrem...
http://www.ebay.com/itm/Perfect-Pixel-27-Slim-Qnix-QX2710-Evo...

Andra alternativ är Overlord tempest och Asus Swift. Men då drar de iväg med dubbla priset, vilket ifs är okej om det är motiverat..?

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mebbe:

Fått min skärm nu och är väldigt nöjd överlag. Har försökt mig på med att överklocka. Uppstår artefacter över 110 hz så jag tänkte prova Chuck's tips. Vad är "CCC"? EDIT #1: Catalyst Control Center!

Jag ändrar till 110 hz och upplever själv att det blir en något skaprare bild. Vill gärna ha det svart på vitt så när jag går in på testufo så står det fortfarande 60 fps. Vad gör jag för fel?

Nu har jag ett nvidia kort på vet inte riktigt hut det går till i ccc men jag antar att det är i princip samma proccess. Om det står 110hz i ccc så skulle jag tro att problemet är att du inte installerat drivrutinen till skärmen så den registreras som en "Qnix" istället för "generic pnp monitor"?

Skrivet av AltUnderCtrl:

Vet någon om "accessoriewholesale" kan skriva ner priset för lägre moms?

Dom skriver ner den till 200 USD, vilket för min del blev ~460kr extra efter den kommit hem, ~360 för moms och 100 för administrationsavgift

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pollux89:

Godkväll! Har också bestämt mig för att investera i en ny schyst skärm, men har lite svårt att se skillnaden på dessa Korea skärmar. Qnix QX2710 evo 2 verkar ju vara men den mest omtalade. Är det den som gäller?

Hur står sig YAMAKASI Q270 "2B Extreme OC" mot Qnix:en?
http://www.ebay.com/itm/Perfect-Pixel-YAMAKASI-Q270-2B-Extrem...
http://www.ebay.com/itm/Perfect-Pixel-27-Slim-Qnix-QX2710-Evo...

Andra alternativ är Overlord tempest och Asus Swift. Men då drar de iväg med dubbla priset, vilket ifs är okej om det är motiverat..?

Den första "Yamakasi" har jag inte sett förut, ser ut att vara samma koncept fast med en S-IPS panel från LG i sig. Ingen aning om hur den är emot samsungs PLS och hur den går att överklocka (även om det står 120hz så vet man aldrig). Men om du hittar bra reccensioner om den så är det nog bara din preferens, vilken du tycker är snyggast/ om du vill ha PLS eller S-IPS.
Den andra ser ut som en vanlig Qnix, vet inte varför det står slim-Qnix då dom inte skriver något extra om den alls i beskriviningen och den ser inte tunnare ut än mig vanliga hemma.

Asus swift är ju en TN skärm så det blir inte samma sak (om du inte bara är ute efter hög hz såklart), men motivation till att köpa en skärm här hemma i butik istället för en Qnix skulle jag säga är om du inte alls har lust att det ska vara något litet strul, och hellre betalar nästan dubbla priset för att kunna ha säkerheten att lämna in den i butik här hemma om något går fel. Och att en Qnix inte är garanterad 120hz, min går till 110hz sen börjar bilder ge efter lite.

Permalänk
Medlem

Techsyndicate har gjort en mini-review av X-star DP2710 där de talar lite om skillnaderna mellan Qnix (minns ej modellen).

I stora drag verkar Samsungs panel (X-star) bjuda paa nagot bättre kontrast samt "klarare" färger, Q-nixen har dock lägre respons time (6ms vs 8ms).
Input lag är dock laag pa X-star och man upplever inte direkt ngn skillnad mellan panelerna när det kommer till hur de presterar i spel.

De säger att QNIX har en viss fördel när det kommer till fontskärpa men att X-star kan vara snällare mot ögonen vid läsning.

Kolla länken

Visa signatur

http://www.soundcloud.com/magnuseriksson
|AMD Ryzen 3700x (Thermaltake Floe Riing RGB 240) | 32GB G.Skill Trident Neo 3600 | ASROCK X570 Taichi | Gigabyte GTX 1080Ti Gaming 11G | Logitech G502 Proteus Core | Sabrent Rocket NvMe 1TB | X-STAR DP2710 | InWin 805c | Synology DS920+ & DS415 Play NAS |

Permalänk
Medlem
Skrivet av barabom:

Den första "Yamakasi" har jag inte sett förut, ser ut att vara samma koncept fast med en S-IPS panel från LG i sig. Ingen aning om hur den är emot samsungs PLS och hur den går att överklocka (även om det står 120hz så vet man aldrig). Men om du hittar bra reccensioner om den så är det nog bara din preferens, vilken du tycker är snyggast/ om du vill ha PLS eller S-IPS.
Den andra ser ut som en vanlig Qnix, vet inte varför det står slim-Qnix då dom inte skriver något extra om den alls i beskriviningen och den ser inte tunnare ut än mig vanliga hemma.

Asus swift är ju en TN skärm så det blir inte samma sak (om du inte bara är ute efter hög hz såklart), men motivation till att köpa en skärm här hemma i butik istället för en Qnix skulle jag säga är om du inte alls har lust att det ska vara något litet strul, och hellre betalar nästan dubbla priset för att kunna ha säkerheten att lämna in den i butik här hemma om något går fel. Och att en Qnix inte är garanterad 120hz, min går till 110hz sen börjar bilder ge efter lite.

Skrivet av erikss0n:

Techsyndicate har gjort en mini-review av X-star DP2710 där de talar lite om skillnaderna mellan Qnix (minns ej modellen).

I stora drag verkar Samsungs panel (X-star) bjuda paa nagot bättre kontrast samt "klarare" färger, Q-nixen har dock lägre respons time (6ms vs 8ms).
Input lag är dock laag pa X-star och man upplever inte direkt ngn skillnad mellan panelerna när det kommer till hur de presterar i spel.

De säger att QNIX har en viss fördel när det kommer till fontskärpa men att X-star kan vara snällare mot ögonen vid läsning.

Kolla länken http://www.youtube.com/watch?v=wlVbGcv0g-g

Tack för svar. Har kollat runt lite mer själv nu också och av koreaskärmarna så blir det nog Qnix. Ska jag bara bestämma vilken budget vi ska ha (Qnix vs Asus/Overlord) Någon som sett dessa mot varandra?

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Någon här som köpt av red-cap (ebay)?
Undrar ju lite när han ligger så pass "mycket" under alla andra, 2186:- för qnix med "pixel perfect" och fri frakt.

En sak till; hur får man skärmen? Kan den hämtas på posten eller är det beställa tid hos DHL som gäller?

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Folk måste verkligen lära sig använda sökfunktionen effektivare. 95% av alla frågor som ställs är redan besvarade fyra gånger om.

Skärmen levererades via utkörning genom DHL för min del från red cap.

Permalänk
Skrivet av Pollux89:

Någon här som köpt av red-cap (ebay)?
Undrar ju lite när han ligger så pass "mycket" under alla andra, 2186:- för qnix med "pixel perfect" och fri frakt.

En sak till; hur får man skärmen? Kan den hämtas på posten eller är det beställa tid hos DHL som gäller?

Min skärm kommer att levereras till dörren, via Fedex, köpte av accessorieswhole.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

Hej,

Har försökt söka men hittar ingenting. Jag den senaste Macbook Pro Retina 15" och undrar om QNIX QX2710 LED Evolution ll SE Matte 27" SAMSUNG PLS 2560x1440 WQHD PC Monitor fungerar med den?

Permalänk
Medlem

Hade ju bestämt mig för Qnix:en men nu när jag skulle lägga beställningen ser jag att det finns 2st med olika paneler :S Vilken bör man gå på?

QNIX QX2710 LED Evolution II Multi TRUE10 eller QNIX QX2710 LED Evolution ll SE Matte? AH-VA vs PLS?

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pollux89:

Hade ju bestämt mig för Qnix:en men nu när jag skulle lägga beställningen ser jag att det finns 2st med olika paneler :S Vilken bör man gå på?

QNIX QX2710 LED Evolution II Multi TRUE10 eller QNIX QX2710 LED Evolution ll SE Matte? AH-VA vs PLS?

QNIX QX2710 LED Evolution II Multi TRUE10 är inte överklockningsbar, i vilket fall inte i samma utsträckning, som övriga modeller.

Så om du vill ha möjlighet till högre uppdateringsfrekvenser väljer du inte "True 10".

/Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

QNIX QX2710 LED Evolution II Multi TRUE10 är inte överklockningsbar, i vilket fall inte i samma utsträckning, som övriga modeller.

Så om du vill ha möjlighet till högre uppdateringsfrekvenser väljer du inte "True 10".

/Erik

Tack för de, blev det ett lätt val

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Funderar på att beställa en Qnix QX2710 eller en Achieva Shimian QH2700.

Jag ska framförallt använda skärmen till min Macbook Pro retina, late 2013. Men det står såhär i infon under Qnixen

"Macbook, Laptops and On-Board graphics cards are also NOT compatible.
Please check display port of graphic card for compatibility with Monitor,
Because monitor be unable to support all display port of your PC."

Kan jag inte använda den med en adapter som är DVI till mini-display-port ?

Sedan vill jag även använda skärmen till playstation 4, hade det fungerat?

Vad är skillnaden på skärmarna och vilken borde jag köpa för mina behov?

Permalänk
Skrivet av Dezpite:

Funderar på att beställa en Qnix QX2710 eller en Achieva Shimian QH2700.

Jag ska framförallt använda skärmen till min Macbook Pro retina, late 2013. Men det står såhär i infon under Qnixen

"Macbook, Laptops and On-Board graphics cards are also NOT compatible.
Please check display port of graphic card for compatibility with Monitor,
Because monitor be unable to support all display port of your PC."

Kan jag inte använda den med en adapter som är DVI till mini-display-port ?

Sedan vill jag även använda skärmen till playstation 4, hade det fungerat?

Vad är skillnaden på skärmarna och vilken borde jag köpa för mina behov?

Jag kör en active displayport till dvi duallink adapter och den funkar utan problem.
Finns väl ACtive minidispplayport också

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikss0n:

Techsyndicate har gjort en mini-review av X-star DP2710 där de talar lite om skillnaderna mellan Qnix (minns ej modellen).

I stora drag verkar Samsungs panel (X-star) bjuda paa nagot bättre kontrast samt "klarare" färger, Q-nixen har dock lägre respons time (6ms vs 8ms).
Input lag är dock laag pa X-star och man upplever inte direkt ngn skillnad mellan panelerna när det kommer till hur de presterar i spel.

De säger att QNIX har en viss fördel när det kommer till fontskärpa men att X-star kan vara snällare mot ögonen vid läsning.

Kolla länken http://www.youtube.com/watch?v=wlVbGcv0g-g

Det är samma SAMSUNG (PLS) panel i både QNIX/X-STAR, samt att responstiden är densamma på 8ms. (felaktigt rapporterad på Qnix till 6ms, den verkliga responstiden är alltså 8ms). Tek Syndicate är helt ute och snurrar tyvärr :/

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikss0n:

Techsyndicate har gjort en mini-review av X-star DP2710 där de talar lite om skillnaderna mellan Qnix (minns ej modellen).

I stora drag verkar Samsungs panel (X-star) bjuda paa nagot bättre kontrast samt "klarare" färger, Q-nixen har dock lägre respons time (6ms vs 8ms).
Input lag är dock laag pa X-star och man upplever inte direkt ngn skillnad mellan panelerna när det kommer till hur de presterar i spel.

De säger att QNIX har en viss fördel när det kommer till fontskärpa men att X-star kan vara snällare mot ögonen vid läsning.

Kolla länken http://www.youtube.com/watch?v=wlVbGcv0g-g

Anledningen till att bilden var skarpare på den ena än den andra var att ena var glossy medans den andra var matt. (Glossy var skarpare). X-star och Qnix är likadana.

Permalänk

Är väldigt inne på att köpa en skärm
m.ebay.com/itm/111380376174?nav=SEARCH

Blir denna bra eller något som jag missat om den?

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonafriss:

Är väldigt inne på att köpa en skärm
m.ebay.com/itm/111380376174?nav=SEARCH

Blir denna bra eller något som jag missat om den?

Som folk skrivit innan är detdär en TRUE 10 modell, vilket betyder att den inte går att överklocka då den bara kommer att skippa frames då.
Detta är den skärm du vill köpa

Permalänk
Skrivet av barabom:

Som folk skrivit innan är detdär en TRUE 10 modell, vilket betyder att den inte går att överklocka då den bara kommer att skippa frames då.
Detta är den skärm du vill köpa

Oj det hade jag missat. Tack för det, får läsa igenom tråden lite bättre nästa gång
Hur stor brukar kostnaden bli utöver skärmens kostnad?

EDIT: 25% moms och handläggningsavgift? Eventuell tull?

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Skrivet av bonafriss:

Oj det hade jag missat. Tack för det, får läsa igenom tråden lite bättre nästa gång
Hur stor brukar kostnaden bli utöver skärmens kostnad?

EDIT: 25% moms och handläggningsavgift? Eventuell tull?

Köper du bskärmen du fick framlagt hamnar avgifterna ca 400-500kr
Försäljaren sätter ner värdet utan att du säger något till 200$.

Permalänk
Skrivet av potatis mos:

Köper du bskärmen du fick framlagt hamnar avgifterna ca 400-500kr
Försäljaren sätter ner värdet utan att du säger något till 200$.

Hur menar du sätter ner värdet? Sänker försäljaren priset till 200$ istället för 310$?
Eller gör hen så att momsen ska bli lägre?

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonafriss:

Hur menar du sätter ner värdet? Sänker försäljaren priset till 200$ istället för 310$?
Eller gör hen så att momsen ska bli lägre?

De skriver helt enkelt om värdet på varan ENDAST i frakten så att du får betala mindre moms

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av bonafriss:

Hur menar du sätter ner värdet? Sänker försäljaren priset till 200$ istället för 310$?
Eller gör hen så att momsen ska bli lägre?

Försäljaren gör så ja, om det beror på momsen i sverige vet jag faktiskt inte, men sätter ner värdet i alla fall.
Just AccessoriesWhole sätter alltid ner priset till 200dollar om jag förstått rätt, andra säljare typ storewithstory(beställt mina från han) måste man be sätta ner priset.

Permalänk
Medlem

Köpte från AccessoriesWhole, dom satte ner priset till 200USD. det blev 460kr i extra avifter efter skärmen kom hem. Så du får räkna på ca 560kr mer än vad det står på ebay då paypal tar en avgift för att omvandla SEK till USD också vilket blev ca 100kr för mig

Permalänk
Medlem

Är fortfarande ruskigt sugen på att beställ hem en. Enda som tar emot är att ett 780 kommer inte räcka för att dra runt 2560x1440 i 96+hz Så för att göra det värt känns det som att man behöver köra 780 i SLI, och då kommer inte luftkylning räcka till, utan att man behöver ta till vatten. Dyyyrt.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!