Kan inte komma åt sida med router inkopplad

Permalänk
Medlem

Kan inte komma åt sida med router inkopplad

Hej!

När jag försöker nå sidan nordicbet så får jag fram ett felmeddelande:

Forbidden

You don't have permission to access /swe on this server.

Jag provade att köra datorn direkt till modemet och det fungerar fint. Men så fort man använder routern så vägrar den komma åt sidan.

Det jag har provat är att återställa routern och att uppdatera till senaste firmwaren men samma sak händer.

Är det NÅGON som vet vad det kan vara? Har förövrigt alltid fungerat tidigare att nå sidan.

Visa signatur

||i5-760@2.8GHz||4 GB Corsair XMS3||Sapphire 7950 3gb@810/1200MHz||Gigabyte P55 UD3||1TB Samsung F3||Hyper 212+||Fractal R2||Fractal 550W||

Permalänk
Medlem

Vilken sida är det du inte kan nå?`

Vilken router använder du dig av och vilken version.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Rekordmedlem

Låter som föräldrakontroll är aktiverat.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hemming:

Vilken sida är det du inte kan nå?`

Vilken router använder du dig av och vilken version.

Sidan jag inte kan nå är Nordicbet, routern är en Linksys WRT320N med custom firmware (DD-WRT). Det har som sagt fungerat fint tidigare, problemet dök upp för någon vecka sedan.

Skrivet av mrqaffe:

Låter som föräldrakontroll är aktiverat.

Det är bara jag i hemmet så det ska inte vara det Har ju gjort återställning samt uppdaterat firmware till senaste så alla inställningar är på default igen.

Visa signatur

||i5-760@2.8GHz||4 GB Corsair XMS3||Sapphire 7950 3gb@810/1200MHz||Gigabyte P55 UD3||1TB Samsung F3||Hyper 212+||Fractal R2||Fractal 550W||