Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Kan inte se Youtube kommentarer !

Permalänk
Medlem

Kan inte se Youtube kommentarer !

Jag var inloggad på youtube, sen såg jag i kommentarsfältet "logga in " tryckte logga in där efter de så ser jag inte kommentarer på någon video.

Någon som har en aning om vad fan google håller på med?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

världsherravälde tror jag, med till en början nöjer dom sig med att återigen sabba youtube rejält.

kan inte ens svara på kommentarer utan google+ nu, du kan inte hitta kommentarer du vill, vissa kommentarer läggs som spam fast dom är helt vanliga kommentarer.

folk kan inte ens svara på kommentarer på sina egna videos

och jag vill fortfarande inte använda mitt namn <3 google

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

världsherravälde tror jag, med till en början nöjer dom sig med att återigen sabba youtube rejält.

kan inte ens svara på kommentarer utan google+ nu, du kan inte hitta kommentarer du vill, vissa kommentarer läggs som spam fast dom är helt vanliga kommentarer.

folk kan inte ens svara på kommentarer på sina egna videos

och jag vill fortfarande inte använda mitt namn <3 google

Ja detta är totalt värdelöst, dock upptäckte jag att de funkar i internet explorer hahha. Så något med chrome för mig lol.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Löste problemet med detta genom att ta bort alla temporära filer manuellt C:\Users\*****\AppData\Local\Google\Chrome\User Data

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Har samma problem här med Firefox. Någon som vet en fix? Chrome fungerar ialf.

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!