Permalänk
Medlem

Snygga risers?

Hejsan. Nu är det så att jag ska bygga en mycket kompakt M-itx bygge som inte kommer byggas i ett "vanligt" chassi.
Och pga detta kan grafikkortet inte sitta i som vanligt, utan placeras lite annorlunda. Detta betyder att jag (vad jag vet) behöver s.k risers.

Men jag kan inte för allt i världen hitta några som ser bra ut. Jag vill ha en som ser lite bättre ut än de vanliga man hittar i mining-riggar. De estetik kommer vara en ganska viktig del i detta bygge. Så jag frågar Sweclockers-eliten.

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

du kan ju alltid gjuta in dem i nått, plasta kablar, eller bara måla. fantasin eller budgeten sätter gränserna i ambitiös custom.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreaX:

du kan ju alltid gjuta in dem i nått, plasta kablar, eller bara måla. fantasin eller budgeten sätter gränserna i ambitiös custom.

Gjuta låter lite svårt, plasta, samma där. Måla kan gå, men du vet inga som helst andra alternativ? Säljs det inga snyggare risers nånstans?

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär