Microsoft Surface Pro 3

Permalänk

Köpte en i5 med 8ram för en vecka sen.
Har först idag börjat använda den ordentligt.
Rätt frustrerande än så länge.
Växla mellan program tar ibland sjukt lång tid ibland.
hänger sig flera minuter.
Nån som upplever detsamma, eller har jag fått måndagsex?

Min laptop med sämre spec är mycket snabbare

Visa signatur

Intel Core i7-4770K@4Ghz, NZXT H440, ASUS Z87-DELUXE, Corsair HX1200i, ASUS GeForce STRIX GTX 980 4GB , Corsair Dominator DDR3 1866MHz 16GB, Corsair H60 Hydro Series, Samsung SSD 850 EVO och lite mer hdd

Permalänk
Skrivet av the-guvnor:

Köpte en i5 med 8ram för en vecka sen.
Har först idag börjat använda den ordentligt.
Rätt frustrerande än så länge.
Växla mellan program tar ibland sjukt lång tid ibland.
hänger sig flera minuter.
Nån som upplever detsamma, eller har jag fått måndagsex?

Min laptop med sämre spec är mycket snabbare

Har sett några andra säga det samma. De påstår också att problemen försvann efter att ha uppdaterat Windows några gånger.

Inget jag upplevt själv, men jag har dock bara i3 och i7 modellerna.

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk

Jag har i7:an men det ska ju inte vara någon större skillnad. Jag hade installerat om hela datorn, du har ju inte lagt in så mycket ändå antar jag.

Permalänk
Konsolgrävare

Så vad tycker ni på swec?
Ska man skaffa denna?
och i vilken modell? är det värt med i7an? har dom fixat alla problemen med i7 varianten?
Kommer Pro 3 få W9?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

Så vad tycker ni på swec?
Ska man skaffa denna?
och i vilken modell? är det värt med i7an? har dom fixat alla problemen med i7 varianten?
Kommer Pro 3 få W9?

Beror på vad du ska göra med den. Jag ser det som en dålig bärbar dator och dålig surfplatta. Personligen har jag ingen behov av en bärbar dator så jag skaffade mig en Tab S 8,4". Anledningen till att jag valde den framför billigare alternativ var den överlägsna skärmen. Jag använder nämligen min surfplatta endast till att kolla på TV-serier och Anime på.