Permalänk
Medlem

Söka spelare - SMITE

Hej,

Då den svenska Smite communityn inte riktigt har vaknat till liv är väl inget nytt, det finns nästan ingenstans som man kan söka efter folk som man kan spela med.

Så därav skapar jag denna tråd, där man kan söka folk till att spela med, eller om man kanske behöver spelare till sin clan.

Och det är mest därför jag skapar denna tråd, eftersom vi behöver en seriös spelare som behärksar mitten som en gud, som helst har ett par hundra matcher på nacken.

Du ska:
Spela relativt mycket
Passa tider (då vi väljer att pracca)
Ha en god ton
Samt vara grym i mitten helt enkelt
Och en ålder då du inte behöver gå och lägga dig då mamma säger det.

Vi kommer att delta i Smites officiella turneringar, som vi redan gjort med god framgång.

Så hoppas att någon här kommer finna detta intressant, och då är det bara att skriva till mig!

Med vänlig hälsning,
mikaeLL

Permalänk

Jag söker en seriös klan 20+ som vill kunna komma någonstans med sitt spelande, som t.ex. Online turneringar mm.
Info om mig
Ålder : 23
Bor : Gbg
Spelsätt : Warrior (tank spec), Guardian och healer (riktigt grym med Ra, kan spela han som support,mid eller solo lane).
Har även 2 potentiella spelare, En spelar assasin (riktigt duktig med merc) och en mage spelare.
Så om ni är 1 eller 2 som är sugen på att kanske vill testa så är det också fullt möjligt. Men jag söker även som fjärde eller sista till eran klan.

Om detta låter intressant för någon
Steam tha_chipp
Smite Chippi

Permalänk
Medlem

Jag söker också spelare, har varit level 30 sen 1 år tillbaka. Kör mest hel och är ganska awsome med henne, hojta till!

Visa signatur

Samsung 32" Curved gamingskärm Odyssey C32G54TQ
Phanteks Eclipse P400A RGB White,MSI GeForce RTX3070Ti VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 5800X Processor,Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edt
Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz,WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD ,ASUS ROG Strix B550-E GAMING moderkort,Cooler Master V750 Gold - V2 PSU

Permalänk
Medlem

Vi har några vassa spelare i vårat community speciellt zvampbob, Ni här hjärtligt välkommna över för att se om det kan passa! Nordicfrost.se Teamspeak finns på sidan bara att hoppa in! Själv håller jag mig till leauge!

Permalänk

Lirar du Smite och letar efter aktiva svensktalande spelare? Då är du varmt välkommen att gå med i vår discord kanal
https://www.discord.gg/smitesverige

Vi har roliga events, tävlingar, giveaways och mycket mer.

Hoppas vi ses Med vänliga hälsningar, vi alla på SmiteSverige.