Micken låter skit i CSGO?

Permalänk
Avstängd

Micken låter skit i CSGO?

Detta är både relaterat till spel och ljud, så lägger den här, annars får en moderator flytta den.

Men iaf, jag sitter med ett par Razer Kraken 7.1 Chroma, micken fungerar sjukt bra i Skype, TS osv. Men när det kommer till CSGO, så låter det tydligen förjävligt.

Tänkte bara kolla om det är någon här som använder sig utav samma lurar och kanske känner igen sig, men fått ordning på detta? Eller någon som bara har lite tips och knåp.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Hade samma problem, skruva ner volymen ingame på din mic så funkar det!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Avstängd

I konsolen eller i Steam?

Permalänk
Medlem

CS:GO ljudet är kasst ingame. Spelar ingen roll vad du har för inställningar eller mikrofon. Jämfört med Skype så kommer det låta skit.

Permalänk
Avstängd

Jo, men andra människor hör man ju iaf :S När jag snackar låter det som om någon sänkt en ubåt....

Skrivet av qaaka:

CS:GO ljudet är kasst ingame. Spelar ingen roll vad du har för inställningar eller mikrofon. Jämfört med Skype så kommer det låta skit.

Permalänk

Kontrollera att ljudet i Steam settings är justerat så att det låter bra. Jag tror inte dessa reglage stämmer överrens med ljudreglagen i Skype.

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Avstängd

Ska ta och kolla detta, tack för tipset.

Skrivet av SchwuntaN:

Kontrollera att ljudet i Steam settings är justerat så att det låter bra. Jag tror inte dessa reglage stämmer överrens med ljudreglagen i Skype.