värt med Xbox one nu under mellandagsrean?

Permalänk
Medlem

värt med Xbox one nu under mellandagsrean?

Hejhej allihopa!

Tänkte bara dra en snabb tråd här för att se vad ni tycker, elgiganten har nämligen xbox-one för 3000:- inkl. fifa15, anser ni att det är värt? mitt xbox-360 har pajat och skulle ju vara kul med lite nytt, men är xbox-one värt summan och är det en bra konsol i det stora hela?

ursäktar om det blev rörigt!

Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ett helt ok pris. Så är du sugen på ett nytt Xbox tycker jag du ska välja One. Tänk bara på att du inte kommer kunna köra dina Xbox 360 spel på en one.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Tycker 3000kr med ett spel är ett väldigt bra pris. Det är en väldigt bra konsol och det kommer väldigt mycket bra spel nästa år som jag ser fram emot. Men kolla även vad det finns för Xbox One spel som du är intresserad av för även om den kostar 3000kr så är det onödigt att köpa bara för att det är billigt om det inte finns några spel du vill spela.

Sen är det precis som jOnÄTÄn säger också att One inte kan spel 360 spel, så om du har en hel del 360 spel du vill spela så kanske du skulle skaffa en 360 ändå. Däremot så skulle jag nog i så fall leta efter en 360 begagnad för jag tycker de är lite dyra nya om man jämför med att man kan få en One konsol för inte så mycket mer.

Permalänk
Avstängd

3000:- är småpengar.
Ett spel kostar ju typ 600:-.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Japp. Köp till Halo: TMCC för 280kr eller vad det kostar så blir det perfekt.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk

Ja, det får jag faktiskt säga att det är.