Funkar AC Unity nu? (någorlunda iallafall)

Permalänk

Funkar AC Unity nu? (någorlunda iallafall)

Det är så att jag har en nVidia Pick your Path Voucher och har lite problem att välja mellan AC Unity och The Crew (har redan FC4).
Jag har aldrig spelat ett spel ur Assassin's creed-serien men det verkar skoj så tänkte att var dags nu men vågar inte riktigt p.g.a. kaos med buggar och ja ni vet redan det där. Jag vänder mig därför nu till er som redan har spelet och kort och gott så är min fråga om spelet är fixat nu eller om det är lika bra att bara ta The Crew.

Tacksam för hjälp

Permalänk

Jag passar även på att fråga om The Crew funkar bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NybbTronio:

Jag passar även på att fråga om The Crew funkar bra.

Jag har kört ungefär 3 timmar av The Crew och det har funkat fint för mig med dator i sign.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk

Det får bli The Crew

Permalänk
Medlem

Vill du prova på ac så tycker jag du ska spela ac 2. Utan tvekan bästa ac spelet. Har spelat alla förutom unity. Ska börja med den när jag är klar med black flag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data