Permalänk
Medlem

5/5, för jävla snyggt blev det asså.

En fråga dock, vad kostade hela köret dig? (copycat urges kommer fram)

Visa signatur

Jag har värsta speldatorn, med massa komponenter.

Permalänk
Medlem

5/5 för att du lyckades trycka in 2st 240mm + 120mm radiatorer!

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

riktigt fräckt med sleevingen och den sista bilden med skärmarna är riktigt nice

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

7/5

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnnoyingIB:

5/5 för att du lyckades trycka in 2st 240mm + 120mm radiatorer!

Verkar vara en 140 radiator, en 240 radiator och en 280 radiator

Permalänk
Medlem
Skrivet av casuaL:

Verkar vara en 140 radiator, en 240 radiator och en 280 radiator

Ojdå, ännu bättre!

Visa signatur

C>++

Permalänk
Proffsmoddare

Mycket fint litet bygge=) Smart val av luftflöde tycker jag, nu får ju 2 av 3 radiatorer frisk "kall" luft + att det blir övertryck i chassit, vilket är bra. Dock hade jag satt någon form av dammfilter på alla insugsfläktar. Jag har iofs 2 katter som springer här hemma, det kanske inte du har;)

Permalänk
Medlem

Man tackar men vi ska inte prata om ditt fina bygge 5 GULD stjärnor
Ang dammfilter så finns det i botten, toppen och fronten men dom e dumma o ta av på toppen och fronten
ps det kommer en dammsugarrobot snart hihi har ju renoverat lägenheten så jag har ju inga trösklar
Bara o tuta o köra för kissemissen

Skrivet av MisterX:

Mycket fint litet bygge=) Smart val av luftflöde tycker jag, nu får ju 2 av 3 radiatorer frisk "kall" luft + att det blir övertryck i chassit, vilket är bra. Dock hade jag satt någon form av dammfilter på alla insugsfläktar. Jag har iofs 2 katter som springer här hemma, det kanske inte du har;)

Permalänk
Medlem

Spricker och lossnar inte färgen på kablarna?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av hippsieee:

dum fråga kanske men vad sjutton är den störande molex uttaget till för mitt på moderkortet ?

Extra ström till grafikkorten. En lösning då man ska överklocka och det inte räcker till för både processor och dubbla grafikkort. Finns en tråd nånstans här i forumet som tar upp just detta bekymmer... kan inte hitta den nu dock.

Permalänk
Medlem

Wow. Du har lika stor radiatoryta som jag har. Jag sitter på en 700d

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Avstängd

Väldigt fet system, finns inget att klaga på, och alla som känner mig vet att jag är kritisk. Din dator är "az1337" aproved

Permalänk
Medlem

Burken med allt i den gick på 24000 kr +/- någon hundralapp
Sen har vi min (BenQ XL2410T 120Hz) som jag betalade ny 2999 kr och dom två andra (BenQ XL2410T 120Hz) gick på ca 2000 kr st begagnade.
Lyckades sälja min gamla burk för en slant så det sved inte lika mycket i plånboken men men totalt ca 31000 kr

Skrivet av Sickly:

5/5, för jävla snyggt blev det asså.

En fråga dock, vad kostade hela köret dig? (copycat urges kommer fram)

Permalänk
Medlem

Älskar lösningen på nättagrigatet med förfiningen ! Grymt jobb !!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hade ändrat botten fläckten till inblås då det är mest kallluft i botten. och dom i toppen som utblås.

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop