Permalänk
Inaktiv

Tangenter till G710+

Hej!

Går det att få tag i tangenter till Logitech G710+ då min ctrl knapp sitter snett, fick se infästningen som sitter på brytaren har spruckit.

Permalänk
Skrivet av anon200632:

Hej!

Går det att få tag i tangenter till Logitech G710+ då min ctrl knapp sitter snett, fick se infästningen som sitter på brytaren har spruckit.

Samma sak hände mitt 710+, fast båda mina ctrl tangenter är trasiga. Tangenternas fästpunkt har spruckit. Dålig kvalite eller dålig design tydligen. :/

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av furuliden:

Samma sak hände mitt 710+, fast båda mina ctrl tangenter är trasiga. Tangenternas fästpunkt har spruckit. Dålig kvalite eller dålig design tydligen. :/

Ja, fick se det va så tunn plast precis där.

Tänkte se om jag kan rädda den med lim och sedan förstärka det på något vis.

Permalänk
Inaktiv

Fick se detta: http://www.ebay.co.uk/itm/Max-Keyboard-Custom-R1-B-1-5x-Porta...

Passar bla.
COMPATIBILITY:
* Fit Logitech G710+ "CTRL" keys which are 1 x 1.5 unit

Permalänk
Medlem

Båda mina har också gått sönder, känns som det är bristande kvalitet. Jag var i kontakt med logitech om detta när den första pajade, de sa då att jag skulle kontakta återförsäljaren då de inte säljer några lösa knappar. Dåligt tycker jag, speciellt vid ett såpass dyrt bord också.

Berätta gärna hur lagningen med lim blev

ebay annonsen är absolut intressant om inte annat!

mvh lurifaxx!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lurifaxx:

Båda mina har också gått sönder, känns som det är bristande kvalitet. Jag var i kontakt med logitech om detta när den första pajade, de sa då att jag skulle kontakta återförsäljaren då de inte säljer några lösa knappar. Dåligt tycker jag, speciellt vid ett såpass dyrt bord också.

Berätta gärna hur lagningen med lim blev

ebay annonsen är absolut intressant om inte annat!

mvh lurifaxx!

Jag köpte knapparna från ebay och vart kanon bra, hittade även lite andra knappar jag bytte ut på skoj.

Sorry för dåliga bilder.