Permalänk
Medlem

Muspekaren borta!

Tjena jag kan inte använda min dator så får ju skriva via mobilen och därför kan konstiga stavningar flyga in lite här o var. Jag har kom nyss hem och starta datorn och min muspekare var borta gick inte o hitta. Musen lyser och fungerar så inget fel på den. Varje gång jag vänsterklickar så är det som att jag klickar på windows knappen på tangentbordet med andra ord så öppnas start-menyn. En till sak och nämna är väl att när jag startar om datorn så är det bara en svart skärm och står A2 i nedersta högerhörn och då måste jag klicka på startknappen på datorn igen. Sedan startar den som vanligt och det slutar med att skiten startas men muspekaren är fortfarande borta och allt är som jag förklara innan. Jag är en hardcore gamer och är jävligt desperat just nu så snälla hjälp mig så jag får spela och hglömma bort att det finns ett liv bortanför skärmen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU= Intel Core i7 6700k
PSU= EVGA Supernova G2 750W
Moderkort= ASUS Z170 Pro Gaming
GPU= ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX
Minne= Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 (2x8GB)

Permalänk
Medlem

Skit i det här, admin kan låsa tråden för jag vet inte hur man tar bort och någon annan kanske får samma problem. Behövde bara koppla ur och in musen igen. Jag är ju dummare än alla ryssar i CSGO & LoL sammanlagt just nu.

Visa signatur

CPU= Intel Core i7 6700k
PSU= EVGA Supernova G2 750W
Moderkort= ASUS Z170 Pro Gaming
GPU= ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX
Minne= Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 (2x8GB)

Permalänk
Medlem

Fin beskrivning

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av eribo01:

Fin beskrivning

Haha så extremt mycket stavfel, är lite av en grammar nazi i vanliga fall men jag är totalt värdelös när det kommer till att skriva på mobilen x)

Visa signatur

CPU= Intel Core i7 6700k
PSU= EVGA Supernova G2 750W
Moderkort= ASUS Z170 Pro Gaming
GPU= ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX
Minne= Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 (2x8GB)