Beställd: Skatez till Logitech G502 frågor?

Permalänk

Beställd: Skatez till Logitech G502 frågor?

Nu har man beställt en Logitech G502 skatez på MaxFPS , när man får den ska bara klistra in den under musen på fötterna?
För att den ska fungera bra.
Musmatta är också nyköpt från Inet som är byts redan, men gav ej någon stor skillnad.
Jag hoppas när jag får hem mina skatez att dom fungera bra.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Permalänk
Medlem

Inte testat men kan nästan garantera att tanken är att du ska ta bort dom gamla fötterna och sätta dit dom nya istället. Nån som testat själv får gärna rätta mig om jag har fel

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qnott:

Inte testat men kan nästan garantera att tanken är att du ska ta bort dom gamla fötterna och sätta dit dom nya istället. Nån som testat själv får gärna rätta mig om jag har fel

Beror på vilken tjocklek dom är men oftast så tar man bort det gamla. Corepad's så tar man bort de gamla.

Visa signatur

Jag är värdelös på att stava.

Permalänk

Jag tror nog att jag har inte lagt in några skatez till mina Logitech G502 när jag köpte den så tror nog att de ska passa fint.
De är sliten och blev lite skadat.

Skrivet av johan450:

Beror på vilken tjocklek dom är men oftast så tar man bort det gamla. Corepad's så tar man bort de gamla.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Permalänk

Jag har läst att de så pass många som har problem med musen och den blir lätt sliten.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av ProBlackbird:

Jag tror nog att jag har inte lagt in några skatez till mina Logitech G502 när jag köpte den så tror nog att de ska passa fint.
De är sliten och blev lite skadat.

Menade att det är originalfötterna du ska ta bort. Dessa är i princip exakt samma sak som "skatez".

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk

Jag fick hem dom i brevlådan idag, och fick med ett banana godis från MaxFPS.
Musen är mycket bättre.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black