Intel i5 2500K - 8GB Minnen - GTX 670 DCII

Permalänk
Medlem

Intel i5 2500K - 8GB Minnen - GTX 670 DCII

Hej!

Tänkte kolla om någon var intresserad av min "Lan" dator som bara ligger och inte används så mycket längre.

Datorkomponenter:
Chassi: Corsair Carbide Air 540
Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / 6MB
Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P s1155
Minne: Corsair Vengeance LP Blue 2x4GB DDR3 1600MHz
Grafikkort: Asus GeForce GTX 670 DirectCU II
Nätaggregat: Fractal Design Integra 500W
Hårddisk/SSD: Kingston HyperX Fury 120GB
Kylning: Cooler Master Hyper TX3 Evo + 92mm Noctua Fläkt
Fläktar: 4x Cougar Vortex 120mm

Har även ett EXTRA grafikkort som jag vill bli av med det handlar om ett Gigabyte GTX 460 1GB med Arctic Cooling Accelero 3x 92mm fan. Pris: Bud

Datorn finns i Borås att hämtas och test köras om så önskas allt fungerar till 100% har aldrig haft några problem med den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilken CPU-kylare är det?

edit: nvm såg det nu

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Skickar du datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Skickar du datorn?

Nej tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av piccaboo:

Nej tyvärr.

Inte om du plockar isär heller?

Mvh

Permalänk
Medlem

@Xiqt:
Och skicka flera separata paket för säkerligen över en tusenlapp i frakt och sedan datorlådan i sig, vilket allt skulle rymmas i ändå? Ingen frakt betyder ingen frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av piccaboo:

Har du kartonger manualer och sånt kvar måntro?

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@Xiqt:
Och skicka flera separata paket för säkerligen över en tusenlapp i frakt och sedan datorlådan i sig, vilket allt skulle rymmas i ändå? Ingen frakt betyder ingen frakt!

1 köparen står för frakten
2 bättre att få sålt 95% av riggen än eventuellt 0%
3 Trodde inte det var du som var ts och satte upp vad som gäller

Mvh
Mattias

Permalänk
Medlem

Hej! Bjuder 200kr för GTX 460 1GB.
Hämtar när det passar dig

Permalänk
Medlem

Om du får för dig att skicka 670 så kan jag vara mkt intresserad har du inte kartongen kvar men har du antistat påse och lindar om det i en kartong eller har ett flinkbapekt du kan proppa med papper så är jag intresserad beroende av pris betalar för frakten självklart samt en bio/pizza/stor glass peng :] Har referenser i köp o sälj tråden! Mvh Marcus

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk

Då lägger jag ett bud på 2500:- och hämtar omedelbums!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Budar 2800.- på datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qraft:

Budar 2800.- på datorn.

Fått bud på 4000kr för datorn nu via PM.

Mvh

Permalänk
Medlem

@piccaboo: Ok, tack för svaret.