Permalänk
Medlem

Windows 10 csgo random crash

Hejsan, installerade windows 10 i förrgår och har lirat csgo ganska mycket men det kommer lite random crasher ibland och bara stänger av spelet sen inge felmeddelande? Nån annan som har problem?

offtopic : Nån som vet vart man kan tanka msi afterburner till windows 10? tankar senaste från msi men går inte att öppna?

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk

Windows 10 csgo random crash

@FEGISEN: Har samma problem går tyvär inte att spela som det är. Det crashar efter man har spelat ca 4-5 min, skärmen blir bara svart sen stängs det ner och jag får inga fel meddelanden heller. Vore bra om fler skriver om dom har problemet, har testat en massa grejer för att lösa problemt som tex installera om cs och installera om drivrutinerna till grafikkortet, följt olika guider på steam och på nätet men utan resultat.

Permalänk
Medlem

Har du testat det där verifiera spelfiler eller va det heter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealPower:

Har du testat det där verifiera spelfiler eller va det heter?

Testade det men fungerade inte, tog dock och installerade om hela steam och alla spel och har inte upplevt nån crash än så får hoppas det funkade

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk

@FEGISEN: För mig funkade det inte. Jag har testat att avinstallera steam och sen installera det igen men han bara spela en map sen svart skärm och crash igen

Permalänk

Får blue screen hela tiden har kollat nu och det är inte bara i CS utan i alla spel oavsett om det är spel i Steam eller inte.
Får memory_managment som error till och från och har testat mina minnen men det är inget fel på dom så felet verkar ligga i drivrutinerna.
Har även fått felmeddelanden som kernal security check failure och IRQL_not_less_or_equal.

Finns det nåt att testa eller göra eller är det bara att sitta och vänta på nästa uppdatering och hoppas på att den löser problemen?