Permalänk
Medlem

MSI gtx 970 gaming

Hej,

Säljer mitt 970 då jag inte spelar alls längre. Köpte kortet 11 mars i år från Inet. Funkar prima osv. Skickar gärna om frakten betalas av köpare. Orginalkartong osv finns kvar!
Har inte superkoll på pris men startbud på 2500 kronor kanske är rimligt?
Edit: borde tilläggas att kortet varit inne på felsökning hos inet men att det inte var kortet det var fel på!

Bud i kommentarer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 2500kr.

Permalänk
Medlem

2600 kr inkl frakt.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem

2600 kr plus frakt. Känns alltid lättast att bjuda plus frakt för att lättare jämföra med folk som kan hämta.

Permalänk
Medlem

2700 inkl. frakt

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

2700kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

Skriver här med, det finns en Edit uppe i annonsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det lät inte bra, schysst att du skriver det men jag hoppar av.

Permalänk
Medlem

Vad kommer det sig att du skickade in det på felsökning?

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

Ja kom på det lite sådär efteråt. Jag har en tråd om det, kortfattat skärmen fick ingen signal från kortet. Så jag antog att det var grafikkortet och skickade in det, men det funkade utmärkt hos dem, så förmodligen är det pci platsen eller nätagg som spökar.

Permalänk
Medlem

Uppdaterar lite här bara. Hade inte ens tänkt tanken innan (trögt) men provade helt enkelt bara pci-e platsen under den högst upp, funkar nu som ett skott. Hur som helst låter detta stå tills imorgon så att ev folk som vart här ser hur det lägger till, men väljer ändå att dra tillbaka annonsen imorgon efter allt strul!

Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud, fick tag på ett 980 istället!

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk

Jag bjuder 1500:- för det eventuellt defekta grafikkortet. (Då övriga budgivare backade sina bud)

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem

jag bjuder 1900:- + frakt

Permalänk
Medlem

Glömt ta bort annonsen. Hur som helst är det inga som helst fel på grafikkortet, det visade sig vara pci-e platsen på moderkortet.

Permalänk
Medlem

Antar att kortet fortfarande är till salu och lägger då 2000 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2100 +frakt

Visa signatur

| FD Define C TG | Asus Prime Z390-A | 9700K | H100i | Vengeance LP 16GB | MSI 3080 | RM750X |

| 970 Evo m2 500GB | 870 Evo 500GB | 4TB WD | LG 34GN850 | Sennheiser GAME One |

| PCMR |

Permalänk
Medlem

Så... finns fortfarande folk som är intresserade av kortet. Jag vet nu med säkerhet att kortet funkar precis som det ska.

Så är ni fortfarande intresserade är det startbud som från början av annonsen på 2500 riksdaler

Permalänk

2500 SEK Bjudet.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malmedahl:

2500 SEK Bjudet.

Alright, noterat

Permalänk

@Geiger: När avslutas annonseringen?

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malmedahl:

@Geiger: När avslutas annonseringen?

Jag skrev PM till dig att det var ditt för 2500kr + frakt, om du fortfarande vart intresserad

Permalänk

Är kortet sålt eller finns det fortfarande kvar?

// Johan

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Asus STRIX X470-F Gaming | MSI Geforce RTX 2070 Super Gaming X Trio | 2x Corsair Vengeance LPX 8GB 3200Mhz | EVGA SuperNOVA 750 G2 | Fractal Design Define R6C | Cryorig R1 Ultimate | Samsung Evo 970 500GB + WD Black 1TB